Facebook data

1
Hur mycket väger en bräda?
#48649 Hur mycket väger en bräda? 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

sydsurf
graphgraph

JAg sitter och räknar lit epå hur mycket det kan komma att kosta att skicka min bräda på posten men har svårt att uppskatta hur mycket den väger och har tyvär ingen våg. Någon som kan hjälpa mig där hemma? Det är en 6.4 ,18 3/4 gånger 2 3/8. Om du har en liknande shortboard vore det kanon om ni kunde väga den utan fenor och leach. Hur mycket kan en boardbag väga?
Ha det gött!

Logga in för att svara
#48650 Svar: Hur mycket väger en bräda? 16 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

about 2-2.5 kilos 4 board with no fins/wax/leash,

Logga in för att svara
#48651 Svar: Hur mycket väger en bräda? 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Vägde just en 5'11" shortboard + bag, den vägde 5 kg men då har den fenor, pad, leash och wax. Skulle tippa på att din väger runt 4-4.5 kg med bag.

Logga in för att svara
#48658 Svar: Hur mycket väger en bräda? 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Har skickat många brädor kors och tvärs genom Sverige och det finns en tjänst som knäcker allt annat - BUSSGODS. Besök www.bussgods.se och se om det är något för dig. Kommer troligtvis inte överstiga 200 spänn ens.

Lyckta till!

Logga in för att svara
#48705 Svar: Hur mycket väger en bräda? 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

sydsurf
graphgraph

Tyvärr så ska jag inte skicka innom Sveige utan från England till Sverige. Vet ni om man har någon garanti om brädan skulle gå i sönder i posten?

Logga in för att svara
#48733 Svar: Hur mycket väger en bräda? 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Du kan alltid lägga till en avgift för att få innehållet försäkrat. Jäkligt dyrt dock!

Mottog en totalt smashad bräda från Spanien, där avsändaren betalt över 1500:- för att skicka den till Sverige. De stod ej för skadorna med bjöd på fraktavgiften i efterskott - rätt surt!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!