Facebook data

1
Nu är mina brädor upplagda, var är dina?
#49230 Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

OK, gå till mitt Galleri och kolla. Ni andra som lägger upp skriv in er här nedan så kan man gå in och kolla.

Gött mos!

Fråga till Redax - Går det att ge mer textutrymme så man kan skriva om bästa surfminnet, recensioner mm?

Logga in för att svara
#49231 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

alex el gordo skrev:
OK, gå till mitt Galleri och kolla. Ni andra som lägger upp skriv in er här nedan så kan man gå in och kolla.

Gött mos!

Fråga till Redax - Går det att ge mer textutrymme så man kan skriva om bästa surfminnet, recensioner mm?

Som svar på "trådfrågan"... HOS DIN MAMMA!!!!!!!!!!!!!

Var tvungen, djävulen i mig har kontrollen ibland....

Logga in för att svara
#49236 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Grymt kul initiativ Gordo och fina brädor!
(ditt förslag är noterat)

Logga in för att svara
#49238 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 4

Andreas J
graphgraph

Grymt Alex
Skönt att se att du bjöd på din målning!!!
Hoppas ni får bra surf idag.
Vi hörs

Logga in för att svara
#49245 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Nu har jag lag upp mina få brädor

Logga in för att svara
#49251 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

räknas en BIC som surfbräda?

Logga in för att svara
#49255 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Gazzer skrev:
Har du gas eller bläck i din Bic, då e det ingen surfbräda.
Välkommen hem gran'pa!

Logga in för att svara
#49257 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Esta skrev:
Gazzer skrev:
Har du gas eller bläck i din Bic, då e det ingen surfbräda.
Välkommen hem gran'pa!

Inte det bleckaste!

Logga in för att svara
#49259 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina 16 år, 5 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

adamski skrev:
Som svar på "trådfrågan"... HOS DIN MAMMA!!!!!!!!!!!!!

Var tvungen, djävulen i mig har kontrollen ibland.... [/quote]

Hos min mamma?? Tack så mycket för de extra brädorna. Kommer väl till pass så här till jul...

Logga in för att svara
#49262 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Eftersom du på begäran pionjärade så fick jag masa mig ner i källaren och fota lite. Naturligtvis hittade jag en ding i nosen på nordbrädan som jag måste fixa innan nästa surf. Hursomhelst, bilder i galleriet.

Logga in för att svara
#49278 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Gazzer skrev:

Har du köpt den för att surfa med? Har du surfat den? I så fall är det en surfbräda. Pretty f**n simple if you ask me

Logga in för att svara
#49279 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

humor och lättsam ironi är sannerligen bortkastad på en del ......

Logga in för att svara
#49292 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Kom igen nu. Mycket snack men få som lägger upp.

Alltså Skriv bara om du lägger upp bilder på din brädhög (nytt ord för quiver)

Logga in för att svara
#49303 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Nu fick jag ut tummen ur röven och la upp bilder på mina brädor i galleriet.

Logga in för att svara
#49313 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Min Red Beauty nordfish och Woody shortboard ligger upp nu:P

Logga in för att svara
#49314 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Vad cool att få se allas "brädhögar". Jag har just "stackat" upp mina i galleriet. Håll till godoB)

Logga in för att svara
#49315 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Jag orkar inte lägga in fler bilder men på bild nr 9 i mitt galleri kan man se två st av mina egennformade brädor. Den ena är en sexnolla "retrofisk" med fcs woodkeels eller vad dom nu heter samt vee botten rakt över och den andra som man inte ser så mycket av är en niosexa longboard med singelfin och jävligt runda rails och mycket tailrocker som skulle va bra för nosridning vilket det också visade sig vara. Båda är i epoxy med färgpigment i på undersidan för longboarden och på översidan för fisken.

Logga in för att svara
#49316 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Cagge skrev:
Vad cool att få se allas "brädhögar". Jag har just "stackat" upp mina i galleriet. Håll till godoB)

Jag diggar din 80-tals South coast. E det en twin eller?

Logga in för att svara
#49519 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:

Gött mos!

BRA idé Alex!!!

Nu har jag lagt upp ett par brädor i mitt galleri också!

En liten varning bara.. du kommer älska dom och vilja köpa dom! Men icke, de är inte till salu!

Logga in för att svara
#49551 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
alex el gordo skrev:

Gött mos!

BRA idé Alex!!!

Nu har jag lagt upp ett par brädor i mitt galleri också!

En liten varning bara.. du kommer älska dom och vilja köpa dom! Men icke, de är inte till salu!

Jo.. att... Alex kanske tyckte att jag retades när han fick se mina brädor...
I denna film så visas hur reaktionen blev, start: 1min 58 sek in i filmen

Övriga händelser i filmen: I början: jag.
36 sekunder in Ådén dansar loss.
58 sek Jag skrattar
1 min: jag löser ett problem för Jocke, RATMAN och Johan.
2min 20 sek jag längtar tillbax till husvagnen.

Logga in för att svara
#58342 Svar: Nu är mina brädor upplagda, var är dina? 16 år sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

mina tre mest använda är upplagt

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!