Eftersom du på begäran pionjärade så fick jag masa mig ner i källaren och fota lite. Naturligtvis hittade jag en ding i nosen på nordbrädan som jag måste fixa innan nästa surf. Hursomhelst, bilder i galleriet.
Jag orkar inte lägga in fler bilder men på bild nr 9 i mitt galleri kan man se två st av mina egennformade brädor. Den ena är en sexnolla "retrofisk" med fcs woodkeels eller vad dom nu heter samt vee botten rakt över och den andra som man inte ser så mycket av är en niosexa longboard med singelfin och jävligt runda rails och mycket tailrocker som skulle va bra för nosridning vilket det också visade sig vara. Båda är i epoxy med färgpigment i på undersidan för longboarden och på översidan för fisken.
sverre skrev: alex el gordo skrev: OK, gå till mitt Galleri och kolla. Ni andra som lägger upp skriv in er här nedan så kan man gå in och kolla.
Gött mos!
Fråga till Redax - Går det att ge mer textutrymme så man kan skriva om bästa surfminnet, recensioner mm?
BRA idé Alex!!!
Nu har jag lagt upp ett par brädor i mitt galleri också!
En liten varning bara.. du kommer älska dom och vilja köpa dom! Men icke, de är inte till salu!
Jo.. att... Alex kanske tyckte att jag retades när han fick se mina brädor...
I denna film så visas hur reaktionen blev, start: 1min 58 sek in i filmen
Övriga händelser i filmen: I början: jag.
36 sekunder in Ådén dansar loss.
58 sek Jag skrattar
1 min: jag löser ett problem för Jocke, RATMAN och Johan.
2min 20 sek jag längtar tillbax till husvagnen.