Facebook data

1
Frågor Marocko
#49265 Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

johan_s
graphgraph

Tjena,

Tänkte sticka till Marocko första veckan i januari.
Åker med två nybörjare, dessa har inga brädor. Finns det bräd- och våtdräktsuthyrning i Taghazout? Eller tvingas man ta ett dyrt camp?

Hur är det med boende för en vecka? Är det lätt att fixa när man kommer ner?
Vaccination för Marocko?

Några som är i krokarna samma tid? Öla? Wipeouta?

Glad advent!!

Logga in för att svara
#49266 Svar: Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Det mesta för nybörjare finns i Taga - rekommenderar snarare at ta taxi direkt till Immsuane - kostar 400 diram för en taxi där du får plats med minst 4 stycken, brädor mm. Immsuane är betydligt lugnare och trevligare, beachen är sand och kan va rät bra även för mer vana surfare, pointen är ren långbård våg. Finns butiker, restauranger och bräduthyrning. Ingen bank automat doch närmare än Essouare eller Ouire (Banana Village) - om det blir plat missa inte Marakesh!! Boende i Immsuane är enkelt - Chez Hassan - är enkelt och billig boende ca 4 min till beachen - lite längre till poinen.- jag har lite Morrokanska diram kvar jag vill gärna byta mot svenska pengar. Du får bra kurs. Min film kommer snart upp på webben. Hålla ögonen för den!

Stay Stoooooooooooooked!

//Gudfadern Gaz

Logga in för att svara
#49282 Svar: Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

yeah good idea gaazz you can be godfather !!! i don't have enough time to do it justice...you'd be a good surfsverige gufader...good luck i now hans over gudfadern till dig....
gazz gudafer av BOS..

Logga in för att svara
#49289 Svar: Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

I Tghzt finns större brädor att hyra 100 dirham för en dag. 25 kr för en våtdräkt per dag. Vill ni hitta bra nybörjarvågor bör ni antingen hyra bil och beroende på swell åka mellan tamri (bra på litet nordvästligt swell) eller stranden mellan anchorpoint och killer, eller hashpoint eller panoramabeach eller bananabeach. Har ni ingen bil kontakta någon surfcamp och åk med de för 100 dirham på en dag. De tar en till sjyssta nybörjarställen varje dag. Ha det.

Logga in för att svara
#49451 Svar: Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

johan_s
graphgraph

100 dirham för en dag? Är inte det ganska dyrt? Drygt 210 sek? Eller räknar jag helt fel?

Logga in för att svara
#49453 Svar: Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

1.Ja
2.Nej
3. Formulera om
4. Ja, speciellt om du har pengar
5.Nej
6.Nej
7.Ja
8.Nej

XXX BOS - for more answers XXX

Logga in för att svara
#49454 Svar: Frågor Marocko 16 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Andiss skrev:
1.Ja
2.Nej
3. Formulera om
4. Ja, speciellt om du har pengar
5.Nej
6.Nej
7.Ja
8.Nej

XXX BOS - for more answers XXX

Good work Andiss, The Godfather approves of this answer and is impressed with your answering skills.

BOS 4 LIFE!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!