Facebook data

1
Vinterskor
#4951 Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Ragge
graphgraph

Jag undrar om det är någon som känner till bra vinterskor, kör just nu med O'neill Mutant 6-5-4 oc jag har avrt ute lite med dem i veckan och förra men är lite rädd för att de kommer bli kalla de riktigt kalla dagarna. Vad tror ni, behöver man ett par 7mm också, och i så fall vilka är bra?

tack för hjälp! /ragge

Logga in för att svara
#4955 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Köp ett par neoprensockar. Jag köpte mina på en Watski butik (båt affär), funkar hur bra som helst.

Logga in för att svara
#4959 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag har ett par 7/6 Xcel Infiniti som funkar jättefint, men när det kryper ner mot nollan, så börjar jag bli kall om fossingarna efter en timma ungefär, men jag är extremt frusen om fötterna också. De håller tätt trots långa promenader i naturreservaten och de har säkert vart med 30-40 sessions.

Däremot kan jag inte säga om de är varmare än Mutanten.

Däremot har kardborrebanden över vristen gett sig, sen kanske det beror på min höga vrister etc., tror det är ett vanligt problem bland alla våtskor, men helt säker är jag inte. Å andra sidan, de funkar fint utan dessa, så länge som de är täta är jag helnöjd.

Logga in för att svara
#4961 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Atan 6.5 mm finns i surfersparadise i varberg. lätt dom bästa jag hafft. sick bra gummi. fäster nästan för bra i vaxet.

Logga in för att svara
#4962 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

gurra
graphgraph

Jag har ett par atan, dom e asbra!!! Grymt varma. Ska du köpa handskar, köp waterproofs 5 mm.

Logga in för att svara
#4965 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Atan e grymt varma och sköna, pecis som plåtis sa så fäster dem otroligt bra på brädan

Logga in för att svara
#4999 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Ragge
graphgraph

Kanske man ska rikta inte sig på dem då... Har ju split toe i mina så det blir väl svårt med sockor, tack för hjälpen!

Logga in för att svara
#5017 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Kan bara instämma om atan. Hur bra som helst. Jag köpte dom tjockaste surfersparadise har. Känns som ca 7 men det kanske e femmorna.

Logga in för att svara
#5089 Svar: Vinterskor 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Dom tjockaste Atan är 7 mm. supernice:)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!