Facebook data

1
Ecuador!
#4958 Ecuador! 18 år, 6 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

Gött att man har hittat en väldigt bra o intressant site om svensk surfing,grymt gött! Ska ev åka t Ecuador Febr-Apr. Undrar om ngn har nått info om goa breaks.Har hört mycket om Montanita men är mer interesserad av små byar med mer lokal känsla och inte för många turistas.

Logga in för att svara
#4967 Svar: Ecuador! 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Jag älskade montanita när jag var i ecuador 04/05. Trots att där var en massa turister så känndes det knappt. O det är skit mysig by! Men det kan ju ha blivit värre nu de senaste 2 åren. Annars finns det Monpeche (eller hur det nu stavas) men min favorit våg i ecuador är dock San Mateo. En liten fiskarby 15 min från Manta! 300 m lång vänster som jag surfade själv (!!!) i 3 timmar! Fanns ett ställe att bo på i San Mateo när jag var där. Lycka till!

Logga in för att svara
#4971 Svar: Ecuador! 18 år, 6 månader sen  

Pelle Blanco

Det låter magiskt1 Tack för ditt svar

Logga in för att svara
#4989 Svar: Ecuador! 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Lars S
graphgraph

Jag var jävligt krasslig och hade bråttom (till peru) när jag var i ecuador så jag missade det mesta. Fick bara in lite surf i montanita - dock helt själv på low tide en liten dag. Ett hett tips är dock att akta sig för den mkt mkt mkt äckliga rosa floden i manta. Jag tror herr gson ovan, lyckades vada igenom denna. eller hur var det nu?

Ha det bra och njut av ecuador. Ta en avstickare till anderna om det ät platt eller liknande, grymt.

Logga in för att svara
#5038 Svar: Ecuador! 18 år, 6 månader sen  

Kammari

Montanita rekommenderas, liksom spots runt Manta. Mompiche i norra Ecuador är en världsklassvänster som kan vara värd riskerna med malaria, denguefeber och hög kriminalitet i området. Vågen är väldigt lång, har tubsektioner, liten crowd, ligger i grym natur och fungerar bäst mellan dec-mars.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!