Facebook data

1
Lat och trött
#49687 Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

När man är lat och trött men inte vill sova, vad kan man då göra på internet? Det har funnits en sån här tråd innan, typ, och då fick jag sjukt bra tips. Willy kom tex med www.borrmagizine.com som måste varit den roligaste läsning jag någonsin haft. Skiten är nerlagd och finns inte ens kvar som sida längre dock, och min skrala internetvana gör att jag bara går in på aftonbladet och ser meningslösa nyhter. Därför behöver jag hjälp att knarka internet så att jag inte, gud förbjude, gör något mer konstruktivt.

Porrsidor undanbedes....

Logga in för att svara
#49688 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

www.borrmagazine.com men den funkar ändå inte så skit i samma i denna rättelse

Logga in för att svara
#49691 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

www.collegehumor.com/

Kika på alla videos.

Logga in för att svara
#49692 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Varsågod, en klassiker!:
hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/

Logga in för att svara
#49693 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Förra tipset var ingen sida som uppdateras löpande, men den här är det annat krut i.
När man känner sig som en dålig människa, funkar det bra att gå in och läsa lite Skvaller:
www.flashback.info/forumdisplay.php?f=98

Logga in för att svara
#49694 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

www.chilirec.com
sjukt bra sida men den är itne så bra i början. ju längre du vart medlem ju fler låtar har du i ditt biliotek. ligger nu på 1 000 000 låtar efter att vart medlem i 4 veckor. as bra sida. finns hur mkt bra musik som helst. den sparar låtar från alla möjliga olika sortes webbradiokanaler.
annars är ju kanal 5 webbtv mkt bra.
ciao

Logga in för att svara
#49696 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 3

MesS
graphgraph

Logga in för att svara
#49698 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Tack Palo och Perry. Nu, kan jag hänga framför datorn istället för att sova, jobba eller städa Eller göra nåt vettigt,,,

Logga in för att svara
#49701 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

palo skrev:
www.chilirec.com
sjukt bra sida men den är itne så bra i början. ju längre du vart medlem ju fler låtar har du i ditt biliotek. ligger nu på 1 000 000 låtar efter att vart medlem i 4 veckor. as bra sida. finns hur mkt bra musik som helst. den sparar låtar från alla möjliga olika sortes webbradiokanaler.
ciao

Oj den var intressant! Tack tack tack..

Logga in för att svara
#49702 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

ErikG skrev:
palo skrev:
www.chilirec.com
ciao

Oj den var intressant! Tack tack tack..

Detsamma! Borde sovit nu men...

Logga in för att svara
#49719 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Denna hade kanske varit bättre lämpad för Sverre... "manic mode" kan väl få vem som helst att flippa.

fun.from.hell.pl/2003-11-24/bubblewrap.swf

Logga in för att svara
#49736 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Okey, nu får ni inte tro jag sysslar med sånt på dagarna! Jag ska faktiskt vara vuxen. Hade jäkligt roligt med kidsen mina när dom var små.
Har funderat o funderat vad jag skulle kunna bjuda Adamski på och detta e nog nåt han kommer gilla... eller?
www.ebaumsworld.com/flash/play/658/

Logga in för att svara
#49739 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

för er måttligt omogna kan jag rekomendera www.fittkramp.se
sidan rekomenderas inte till viktor_m eller andra unga oförstörda sinnen:woohoo:

Logga in för att svara
#50092 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

ådén skrev:
för er måttligt omogna kan jag rekomendera www.fittkramp.se
sidan rekomenderas inte till viktor_m eller andra unga oförstörda sinnen:woohoo:

Helt sjuka ord. Jag som trodde jag var orginell när jag haft "dagens ord" på chatten. Följande ordet fick jag upp när jag tryckte på "slumpord"

"HIV-Rodeo
Förklaring: Vid älskog bakifrån tas ett fast grepp om håret samtidigt som man meddelar att man ha HIV. Därefter ser man hur länge man kan hålla sig kvar i slidan/stjärten.

Exempel: Olof klarade en 2 minuters HIV-rodeo innan Bettan lyckades sprattla sig loss."

Logga in för att svara
#50102 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Finns en kampanj med invites till spotify (skitbra sida med streamad musik, gratis och stort utbud, bara att spara egna spellistor) som pågår i England just nu. Man måste därför regga sig via en engelsk proxy. Gör såhär:

1.Gå in på quynhanh.name/
2. Skriv in www.spotify.com/en/ i adressfältet på sidan
3. Regga ett gratiskonto, använda postnummer SE17 2DJ

Ni har nu ett engelskt konto och det saknas ett och annat där. Om ni vill ha ett Svenskt konto kan ni när som helst logga in på www.spotify.com och ändra era uppgifter.

Funkade för ett tag sedan, det är ju inte riktigt tänkt att man ska kunna göra så här så spotify bannar nog snart proxyns ip-range...

Logga in för att svara
#50106 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Stoney skrev:
Finns en kampanj med invites till spotify (skitbra sida med streamad musik, gratis och stort utbud, bara att spara egna spellistor) som pågår i England just nu. Man måste därför regga sig via en engelsk proxy. Gör såhär:

Ni har nu ett engelskt konto och det saknas ett och annat där. Om ni vill ha ett Svenskt konto kan ni när som helst logga in på www.spotify.com och ändra era uppgifter.

Funkade för ett tag sedan, det är ju inte riktigt tänkt att man ska kunna göra så här så spotify bannar nog snart proxyns ip-range...

Liten värld... innan jag loggade in här så pratade jag med en kompis på msn. Han tipsade om just den sidan du lagt upp här. Tyvärr gick det inte, nåt fel på sidan eller nåt. Samma anvisningar som du har ovan dessutom. Liten värld som sagt var...

Logga in för att svara
#50107 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Stoney skrev:

Istället för adressen på punkt 1. skriv in www.pooxe.info och följ sedan Stoneys anvisningar

Logga in för att svara
#50143 Svar: Lat och trött 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Många bannade proxys blir det

Får se hur länge din funkar adamski, grymt program i alla fall.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!