-Debacklet mellan Ants och SSA var ju intressant tills det spårade ut i pajkastning.
-Andiss, sverre vs. Gazzer, vafan avbryt! Ta det där över telefon eller träffas och slåss ordentligt om det istället för att tissla som småtjejjer.
-Bos prylen fattade jag aldrig men den var rolig ända tills de utsåg gudfader, (verkar som sverre och
colonel Walter E Kurtz i Apocalypse now, har en del gemensamt).
Fan, visst, surfabstinens, men stoke-nivån på surfsverige är rekordlåg just nu!
BOS cannot accept any responsibility for the accuracy or
completeness of this posting and unless otherwise expressly stated does not
authorise any contract to be made by postings.
BOS may recall, delete and monitor all postings on this forum.
BOS - in sharkboy we trust
Samma dag, jag tyckte det var för kallt, så jag åkte hem igen (tror någon att jag var mätt efter 3v i Costa, eller bara frusen?) Lugn, vinterstormarna kommer snart!
Det var en helt otrooolig dag. Vi tog fel färja o skulle åkt till Suomi men hamnade fel.
På ön mötte vi en gammal fiskare utan vitt skägg men med stora dreads & monokel. Han gick på den obefintliga vägrennen med sin get i koppel. Vi tyckte han var (härligt) skum och följde honom på distans. Det visade sig var tomtens bror och dom små nissarna höll på att testa ngr lyckliga själars julklappar (en bräda blev dingad och jag tror det e Åden som skulle fått den...)
ööö, vad hände sen?... Ni andra som var med på resan får fortsätta berätta...
Fan Esta nu får du sluta röka trådarna i bananskalet eller är det muskoten som åkt fram så här i juletid, sicken rövarhistoria....fast lite synd om Åden att Tomten som är far till alla barnen inte kunde leverera brädan.
Daniel skrev: Fan Esta nu får du sluta röka trådarna i bananskalet eller är det muskoten som åkt fram så här i juletid, sicken rövarhistoria....fast lite synd om Åden att Tomten som är far till alla barnen inte kunde leverera brädan.
Inga konstigheter härinte!
Det finns nåt som slår allt i rusväg och är helt lagligt dessutom!!! Jag lovar - funkar klockrent på mig! Man e yr, kan bli satans fnittrig, glömmer vad man sagt, svårt att fixera blicken, man släpar fötterna efter sig och till slut somnar man! Och ingen baksmälla!
Gissningslek?...
Esta skrev:
[quoteInga konstigheter härinte!
Det finns nåt som slår allt i rusväg och är helt lagligt dessutom!!! Jag lovar - funkar klockrent på mig! Man e yr, kan bli satans fnittrig, glömmer vad man sagt, svårt att fixera blicken, man släpar fötterna efter sig och till slut somnar man! Och ingen baksmälla!
Gissningslek?...[/quote]
Surf kallas det väl för, eller det som får endorfinena att flöda, fallskärmshoppning är ett bra sätt också, sen sex, fast jag föredrar en grymt bra dag på vattnet framför en i sängen. Fast det ena tar inte ut det andra!
Esta skrev: Daniel skrev: Fan Esta nu får du sluta röka trådarna i bananskalet eller är det muskoten som åkt fram så här i juletid, sicken rövarhistoria....fast lite synd om Åden att Tomten som är far till alla barnen inte kunde leverera brädan.
Gissningslek?... Du kanske har surfat,,,,,vad vann jag ????
jocke skrev: Esta skrev: Daniel skrev: Fan Esta nu får du sluta röka trådarna i bananskalet eller är det muskoten som åkt fram så här i juletid, sicken rövarhistoria....fast lite synd om Åden att Tomten som är far till alla barnen inte kunde leverera brädan.
Gissningslek?... Du kanske har surfat,,,,,vad vann jag ???? Ojsan det va en sida två oxå
Esta skrev: Det var en helt otrooolig dag. Vi tog fel färja o skulle åkt till Suomi men hamnade fel.
På ön mötte vi en gammal fiskare utan vitt skägg men med stora dreads & monokel. Han gick på den obefintliga vägrennen med sin get i koppel. Vi tyckte han var (härligt) skum och följde honom på distans. Det visade sig var tomtens bror och dom små nissarna höll på att testa ngr lyckliga själars julklappar (en bräda blev dingad och jag tror det e Åden som skulle fått den...)
ööö, vad hände sen?... Ni andra som var med på resan får fortsätta berätta...
Jasså! `
vad rörde detsig om för bräda då.... en liten ledtråd borde man kanske få:)
Esta skrev: Det var en helt otrooolig dag. Vi tog fel färja o skulle åkt till Suomi men hamnade fel.
ööö, vad hände sen?... Ni andra som var med på resan får fortsätta berätta... Faan va ni måste ha puffat på när ni va i Marocko,,,