Gazzer skrev:
ärligt talat så tycker jag att det var fel av Redax att ta bort tråden - det var ett posativt tillfälle för folk att skaffa grejor till bra pris snarare än ett sätt för de att tjäna pengar liksom . Nord och Adis har under åren lagt ner mycket tid och pengar i surfkulturen i Sverige och är i mina ögon lite gran hjältar i sammanhanget. Bara min åsikt.
Du blandar äpplen och päron Gazzer!
Jag håller med om att det ligger i många surfares intresse att få vetskap om reor på surfprylar. Och även om det är positivt för oss surfare och andra " wannaby shopping surfdude attitudes " så är det ett jävla SNYLTERI rent ut sagt att lägga upp en REKLAMANNONS utan att betala en bråkdel för vad det ger i värde!!!
Om någon annan här inne skulle lagt upp en annons om rean så skulle det kanske ha varit ett gränsfall, dvs den tråden du nu har lagt upp, den klarar sig kanske. Men att gå ut och beskriva vad som ska säljas och vilka dagar och öppetider från butiksinnehavarna själva !! Det är SNYLTERI, OPROFFESIONELLT, FITTIGT !
Kom inte sen NORD och Adis med något liknande skitsnack som Swingkid körde om att ni bara vill HJÄLPA FOLK ATT FÅ LITE SURFPRYLAR Då kan ni delta i faddergalan eller något liknande istället.
NÄ, NÅGON NORD TRÖJA SKULLE JAG INTE TA PÅ MIG ENS OM JAG FICK BETALT FÖR DET !!!
INTE MED SÅDAN JÄVLA SNYLTERI ATTITYD !!!!
BAJS PÅ ALLA NORD PRYLAR HAHAHAHAHAHA !!!!!!