Facebook data

1
Nord/Adisgladis Rean fortsätter!
#50620 Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ni som missade dagens rea behöver inte misströsta - det fanns gott om allt möjligt kvar när jag gick på e.m idag ... köpte två våtdräkter (for midgets ha ha ha!!) fint varma jacka, eco surfwax och NÄSTA en blas bräda .... hmmmm..... kanske skulle man i alla falllll ........... Rekommenderas - rean forsätter imorn.

Träffade Viktor hans brosa, Mr. Max himself och del andra coola polare med! Roligt att träffa lite folk!

Fundrar på flera events framöver..... vem vet vad som kan hända ....

Stay Stoked alla!!

//Gaz

Logga in för att svara
#50622 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

blasa bräda ska det var - fanns duktigt urval surfboards och Eco board bags - kom o köp!!

Logga in för att svara
#50623 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hahah blasa bräda

vi skapade trådar samtidigt om samma ämne, vad säger man great minds think alike, eller alla är samma skrot o korn?

Logga in för att svara
#50625 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

ärligt talat så tycker jag att det var fel av Redax att ta bort tråden - det var ett posativt tillfälle för folk att skaffa grejor till bra pris snarare än ett sätt för de att tjäna pengar liksom . Nord och Adis har under åren lagt ner mycket tid och pengar i surfkulturen i Sverige och är i mina ögon lite gran hjältar i sammanhanget. Bara min åsikt.

Logga in för att svara
#50627 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

balsa!!! skit att man inte tog nån bild!! Super vackra var de i alla fall!!

Logga in för att svara
#50628 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

togs tråden bort?
underligt i såfall,exmplelvis reklamar ju backdoor sig här obehämmat:angry:

Logga in för att svara
#50629 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

på tal om evénts... varför inte ha tt gazzer-party i östhammar:lol:

Logga in för att svara
#50630 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

vi har ju party jämnt här uppe redan så tänkte att vi skulle sprida glädjen lite --- Nerd Crew spela live på det vi tänker på ... DET blir nåt - garanterat ...

Logga in för att svara
#50632 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
på tal om evénts... varför inte ha tt gazzer-party i östhammar:lol:

Han skulle säkert locka med att festen var föräldrafri....

sen skulle han bjuda på godis injicerade med läkarsprit... hehe...

Och kakor och sallad med oregano krydda i ... hehe......

Oj har du huvudvärk? Här får du ett piller av Gazzer lille vän... hehe...

Logga in för att svara
#50634 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
togs tråden bort?

Men han betalar väl... ?

Logga in för att svara
#50643 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

ådén skrev:
togs tråden bort?

he he Ådén, nu får du visa att du hänger med på mattelektionerna i plugget och visa hur du kom fram till Q.E.D. på den uträkningen?!

Logga in för att svara
#50647 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hahahah fyfan gazzer du är en skön snubbe, grymt att du köpte dräkterna hur jocka och hur mycket pröjsade du då? faan jag vill köpa balsa brädan den är så sjukt snygg alltså! jag köpte en longboardboardbag och massa kläder och eco wax och lite annat småstuff !
Gazzer jag och anders och brorsan kommer till ditt party next time i swear dude!

åk till astoria på nybrogatan 11 i morgon och fyyyyyyyndaaaaaaaaaaa

Logga in för att svara
#50650 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
hahahah fyfan gazzer du är en skön snubbe, grymt att du köpte dräkterna hur jocka och hur mycket pröjsade du då? faan jag vill köpa balsa brädan den är så sjukt snygg alltså! jag köpte en longboardboardbag och massa kläder och eco wax och lite annat småstuff !
Gazzer jag och anders och brorsan kommer till ditt party next time i swear dude!

Såja ta det lungt nu lille Ville...
Du har redan basunerat ut att du har varit o shoppat i den andra tråden..
Precis som små fjortis tjejer som har fått veckopeng och ska shoppa på stan, alla prylar dom har sett i fjortis tidningen..
Eller som stureplans blondinerna eller den där BlondinBella som gillar att shoppa loss!!!

Surfing sker på vattnet gosse inte i en affär med många Tees...

hehehe....

Logga in för att svara
#50656 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

sverre skrev:
viktor m skrev:

Såja ta det lungt nu lille Ville...
Du har redan basunerat ut att du har varit o shoppat i den andra tråden..
Precis som små fjortis tjejer som har fått veckopeng och ska shoppa på stan, alla prylar dom har sett i fjortis tidningen..
Eller som stureplans blondinerna eller den där BlondinBella som gillar att shoppa loss!!!

Surfing sker på vattnet gosse inte i en affär med många Tees...

hehehe....

i know dude men det är väl klart att man ska köpa lite surfkläder också när man har pengar

Logga in för att svara
#50679 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

de e klart man kan köpa grejer. men var sak har sin tid.
Idag e de surf:woohoo:

Logga in för att svara
#50686 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
ärligt talat så tycker jag att det var fel av Redax att ta bort tråden - det var ett posativt tillfälle för folk att skaffa grejor till bra pris snarare än ett sätt för de att tjäna pengar liksom . Nord och Adis har under åren lagt ner mycket tid och pengar i surfkulturen i Sverige och är i mina ögon lite gran hjältar i sammanhanget. Bara min åsikt.

Du blandar äpplen och päron Gazzer!

Jag håller med om att det ligger i många surfares intresse att få vetskap om reor på surfprylar. Och även om det är positivt för oss surfare och andra " wannaby shopping surfdude attitudes " så är det ett jävla SNYLTERI rent ut sagt att lägga upp en REKLAMANNONS utan att betala en bråkdel för vad det ger i värde!!!

Om någon annan här inne skulle lagt upp en annons om rean så skulle det kanske ha varit ett gränsfall, dvs den tråden du nu har lagt upp, den klarar sig kanske. Men att gå ut och beskriva vad som ska säljas och vilka dagar och öppetider från butiksinnehavarna själva !! Det är SNYLTERI, OPROFFESIONELLT, FITTIGT !

Kom inte sen NORD och Adis med något liknande skitsnack som Swingkid körde om att ni bara vill HJÄLPA FOLK ATT FÅ LITE SURFPRYLAR Då kan ni delta i faddergalan eller något liknande istället.

NÄ, NÅGON NORD TRÖJA SKULLE JAG INTE TA PÅ MIG ENS OM JAG FICK BETALT FÖR DET !!!

INTE MED SÅDAN JÄVLA SNYLTERI ATTITYD !!!!

BAJS PÅ ALLA NORD PRYLAR HAHAHAHAHAHA !!!!!!

Logga in för att svara
#50689 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

nån som ska dit idag? Behöver ett par board shorts - slk. typ 34 eller så. Färg eller så spelar ingen roll men helst ska det va synligt NORD på de!!!

Logga in för att svara
#50699 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Oj jag glömde ett viktigt ord också...

GIRIGHET !!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#50717 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Eftersom NORD och Adisgladis så gladeligen snyltar på andras framgång och skiter i lagar och god sed så har dom säkert ingenting emot att deras varumärke bajsas ned heller...

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c9a2eb76507f30e4f4706b42f378a78a

Refuckingspect man!

kiss mu brown ass

Logga in för att svara
#50718 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#50774 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

sverre skrev:
Gazzer skrev:

Du blandar äpplen och päron Gazzer!

Jag håller med om att det ligger i många surfares intresse att få vetskap om reor på surfprylar. Och även om det är positivt för oss surfare och andra " wannaby shopping surfdude attitudes " så är det ett jävla SNYLTERI rent ut sagt att lägga upp en REKLAMANNONS utan att betala en bråkdel för vad det ger i värde!!!

Om någon annan här inne skulle lagt upp en annons om rean så skulle det kanske ha varit ett gränsfall, dvs den tråden du nu har lagt upp, den klarar sig kanske. Men att gå ut och beskriva vad som ska säljas och vilka dagar och öppetider från butiksinnehavarna själva !! Det är SNYLTERI, OPROFFESIONELLT, FITTIGT !

Kom inte sen NORD och Adis med något liknande skitsnack som Swingkid körde om att ni bara vill HJÄLPA FOLK ATT FÅ LITE SURFPRYLAR Då kan ni delta i faddergalan eller något liknande istället.

NÄ, NÅGON NORD TRÖJA SKULLE JAG INTE TA PÅ MIG ENS OM JAG FICK BETALT FÖR DET !!!

INTE MED SÅDAN JÄVLA SNYLTERI ATTITYD !!!!

BAJS PÅ ALLA NORD PRYLAR HAHAHAHAHAHA !!!!!!

Du överdriver

Logga in för att svara
#50781 Svar: Nord/Adisgladis Rean fortsätter! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja ok.... jag skulle ta på mig en nord tröja om jag fick betalt för det. Men inte till vilket pris som helst..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!