Facebook data

1
mmmmmmm.....
#50662 mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

fan sitter här i försöker tentaplugg ... hitta lite sköna bilder jag tagit ....... tänkte bara dela med mig lite.

alla e från samma ställe....lover att många surfat där men har de varit så här bra då?

Logga in för att svara
#50663 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

oj så kunde man visst inte göra

Logga in för att svara
#50664 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

Logga in för att svara
#50665 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

Logga in för att svara
#50667 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

har ni surfat dreamland så här?

Logga in för att svara
#50668 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

sluta!

Logga in för att svara
#50669 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Andrew skrev:
[quote]har ni surfat dreamland så här?

[/quoamazing!
sjukt fina bilder!

Logga in för att svara
#50670 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Per skrev:
sluta!

Varför? Vid den storleken börjar B bli roligt - och alla förvirrade skitstövlar spolas upp om, de ens kommer ut. Tack för bilderna - väckte några riktigt trevliga minnen till liv.

Logga in för att svara
#50671 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: -1

Fredriks
graphgraph

Fan så fint. Har också scorat balangan i liknande förhållanden. När är bilderna från Balangan tagna? Dreamland kan också bli bra, men oftast är det bra väldigt kort, typ en take off och sen inte så mycket mer. Såg bra ut på bilderna, blir bara en aning surfsugen nu..

Logga in för att svara
#50770 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

Fredriks skrev:
Fan så fint. Har också scorat balangan i liknande förhållanden. När är bilderna från Balangan tagna? Dreamland kan också bli bra, men oftast är det bra väldigt kort, typ en take off och sen inte så mycket mer. Såg bra ut på bilderna, blir bara en aning surfsugen nu..

Balangan e från 07 och 08.....den när de e lowtide e 08...tror d va slutet av juni jag tog den, vi surfa där hela dagen....hightiden på morgonen va sjukt nice....stort och cleant....nice väggar helavägen från pointet o in....sen den från dreamland e i mitten av juli i år.

Logga in för att svara
#50778 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: -1

Fredriks
graphgraph

Jahaja, då är det inte omöjligt att jag också var där. Den 23'e juni drog jag vidare till java och dagarna eller veckan innan surfade jag Balangan, knallade ut på revet vid lunchtid och då såg det ut ungefär som på bilden med väldigt låg tide. Kan datumen stämma med när bilden är tagen?

Vilka minnen jag får när jag ser bilderna. När jag stod på revet en aning nervös och väntade på ett tillräckligt långt lull och funderade på om jag verkligen skulle paddla ut flöt det förbi en halv bräda. Jag hoppade i och paddlade så hårt att jag måste ha varit nära på att få brädan att plana.

Jag skulle vara sjukligt tacksam om jag fick ta del av en högupplöst version av bilden, har du fler från den dagen skulle även det vara intressant

Logga in för att svara
#50864 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

Fredriks skrev:
Jahaja, då är det inte omöjligt att jag också var där. Den 23'e juni drog jag vidare till java och dagarna eller veckan innan surfade jag Balangan, knallade ut på revet vid lunchtid och då såg det ut ungefär som på bilden med väldigt låg tide. Kan datumen stämma med när bilden är tagen?

Vilka minnen jag får när jag ser bilderna. När jag stod på revet en aning nervös och väntade på ett tillräckligt långt lull och funderade på om jag verkligen skulle paddla ut flöt det förbi en halv bräda. Jag hoppade i och paddlade så hårt att jag måste ha varit nära på att få brädan att plana.

Jag skulle vara sjukligt tacksam om jag fick ta del av en högupplöst version av bilden, har du fler från den dagen skulle även det vara intressant

nja....de är tyvärr inte då för vi kom tillbaka från vår segling den 23e.....så detta e typ vid månadsskiftet nångång.
du kan dock endå få bilderna om du vill... släng bara över din mailadress, peace

Logga in för att svara
#50908 Svar: mmmmmmm..... 16 år, 5 månader sen Stoke: -1

Fredriks
graphgraph

Aha, det hade ju varit för bra för att vara sant

Skulle ändå vara kul med lite riktiga bilder, då jag inte fotade något dom där dagarna, du har mail.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!