Facebook data

1
Mölle i bok
#51031 Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Min tjej kom utspringandes från toaletten med HD i högsta hugg och visade mig att SVS Rädda Mölle aktion (när folk simma omkring i vattnet, ej tävlingen) finns välbevarad nu i en bok kallad HD's Årsbok 2008, så spring å köp så ni kan visa era barnbarn i framtiden om era hjältedåd som stolt snapphane, lite enkelt googlande på hd årsbok 2008 visar en rätt till köpinfo.

peace out!

nu ska ja städa toaletten

Logga in för att svara
#51076 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Bra bra, lägg upp på bloggen raddamolle.blogspot.com eller har ni skaffat ny blogg? Jag tillåts inte hjälpa till med blogginlägg om nyheter från media av någon anledning längre, trots att jag tog initiativet till att lägga upp denna blogg och jobbade ordentligt med att fylla och organisera den med notiser! Varför jag är utestängd kan jag inte förstå. Har jag gjort något dumt eller? Jag bor inte i Skåne, men jag surfar hela Sverige när jag kommer åt och ger självklart mitt stöd och engagemang till er där jag kan med det jag kan.

Fuck peace & war!

Logga in för att svara
#51079 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Well Ants people keep on telling you and strangely enough you keep on wondering ....

Logga in för att svara
#51080 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Vad menar du Gazzer, kan du utveckla det så jag förstår? Syftar du på något speciellt eller? Du har många åsikter om mig, men vi har fortfarande aldrig träffats, men du är otrevlig mot mig i både telefon, mail, chat och på forum. Vem är du för slags person?

Logga in för att svara
#51083 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

freddan skrev:
Min tjej kom utspringandes från toaletten

nu ska ja städa toaletten

hmmmm....... va???

Logga in för att svara
#51084 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ants skrev:
Vad menar du Gazzer, Vem är du för slags person?

Gazzer är inte vilken person som helst. HAN HAR FÅTT ÖSTHAMMARS KULTURPRIS !!!!

Logga in för att svara
#51087 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Usch för sådana där kultur och vänstvåganghängare!

Logga in för att svara
#51088 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Usch för sådana där kultur och vänstervåganhängare!

Logga in för att svara
#51091 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ja, usch. Tacka vet jag jagaremotallmainstreamochmajoritetutananledingsurfare de vet vad de snackar om!

Logga in för att svara
#51092 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Rent teoretiskt borde Ants vara emot Radda Molle eftersom det ar en majoritet av manniskor som vill bevara vagen. O enligt ants tidigare argumentering ar majoriteter alltid fel.

Logga in för att svara
#51093 Svar: Mölle i bok 16 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Rent teoretiskt så är din hjärna lite efter nu va!

Om jag enligt din teori är emot majoriteten HELA tiden, så skulle jag ju inte jag med andra kämpat mot den första majoriteten som ansåg de skulle köra över surfare och mölle vågen med sina hamnplaner. Nu tillhör jag med flera kanske majoriteten som är för vågens bevarande då vi leder, ett tag till?. Jag finner dock igen anledning att inte följa vad jag själv tycker och känner, så min livsfilosofi att tycka att alla andra alltid har fel stämmer. Den gäller förstås inte när jag själv vill

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!