Facebook data

1
Barbados..?!
#51187 Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

Någon som har kolla på hur Barbados är i början av januari.....kommer de va onshore på östsidan 24/7??
Billiga boende i den staden/byn vid soup bowl?
Allmän info....?

peace

Logga in för att svara
#51192 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

möe onshore runt den perioden blir det ju....men några fina dagar borde du få ändå

kolla med zafer...he's your man

Logga in för att svara
#51198 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

tja! befinner mig på Barbados just nu, ska vara här till 15 jan.
Det funkar alltid nåstans på ön, Väst va huvudhögt idag & igår, syd i förrgår. & va ca 3,5 m på soupbowl dvls östsidan för några dagar sedan.

en liten teaser, far min på bilden på västsidan, Mullins

Logga in för att svara
#51199 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

fick ej med den i förra visst

Logga in för att svara
#51232 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Lite intresserad av prisbilden på Barbados. Går det att komma undan med ok priser el e allt dyrt? Hur tar du dig runt på ön? smidigt eller krångligt? Bilden funkade som en teaser..

Logga in för att svara
#51269 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

tja, vet ej mycke om priserna. vi bor mitt på ön hos farfar. Annars kan man väll hyra något guest house, sea you finns de nå som heter tror jag annars hotell, googla !
vi lånar en bil av farfar som vi kör runt med, annars buss som går överallt på ön typ, billigt.
ha de!

Logga in för att svara
#51287 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Haha..bussarna på barbados skojar man inte bort

Logga in för att svara
#51289 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bimHanna skrev:
tja, vet ej mycke om priserna. !

Jaså, det är inte du som står för kapitalet!?

Logga in för att svara
#51301 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

sverre: pappa betalar nä men det går som en släkt tripp så jag hänger glatt på !

& bussarna är galna, reagge/jul mixar på full volym & tutorna används flitigt !

Logga in för att svara
#51410 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

ok....hittar inte zafer!?
aja men hanna, kan inte du fråga din farfar vad billigt boende, typ enkel hydda, kostar=)?
Och har svårt att uppskatta men hur lång tid tar de att kör runt ön?....asså om man hyr en bil o glider runt på olika spots....är det värt de eller tar de får lång tid?

=)
Ciao

Logga in för att svara
#51421 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 3

Z T
graphgraph

Logga in för att svara
#51492 Svar: Barbados..?! 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

barbados är helt galet bra!

Varit här i 3 veckor nu redan o åker hem i mitten av jan.
Har fått de sjukaste vågorna i Soupbowl med över dubbelgubbe och lätt offshore. men det är olika lite hela tiden. nu idag kommer det in ett nytt swell så sydkusten blir bäst. Southpoint är en så skön våg!

Jag bodde 2 veckor mitt på ön först, kunde lätt ta bussen med min bräda både till Bathsheba, Soupbowl. och ner till suerferspoint med blå större buss o sen "ZedaR" ZR taxi. varje bussresa, hur långt man än åker, kostar 1,5 bdollar vilket är typ 6 kr. det har inte varit några problem att ta med surfbräda nån gång. alla är trevliga o sköna, så jag bodde hos några canadensare i bathsheba ett par nätter precis på stranden till parlers, över kullen "100m" från soupbowl. De hyrde den stugan där o betalade 3 usdollar per natt per person då de var 4 stycken. sjukt bra! perfekt läge.

Det är ungefär lika dyrt med allt som i sverige, så det känns lite dyrare men är helt rimliga priser. såklart är rommen billig! stort +

man kan lätt köra tvärs över ön med bil till alla olika spot. vi surfar bathsheba i soluppgången, southpoint efter frukost och västkusten mullins innan solnedgången. ett helt varv runt ön, vad det nu är för vågor man gillar.

hög paradis faktor

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!