|
#51338 |
Cotillo 16 år, 4 månader sen |
Stoke: 24 |
|
|
|
|
|
#51342 |
Svar: Cotillo 16 år, 4 månader sen |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#51350 |
|
Trådar behöver inte vara spännande ditt pucko.. Det e ju bara en länk till lite nya sköna bilder från gårdagens surf!..
|
|
|
|
|
#51351 |
Stoke: -44 |
|
Sjyssta bilder Swingen och sverre det hade varit skont om du kunde vara tyst ett tag igen!
|
|
|
|
|
#51352 |
Stoke: 0 |
Olav
|
|
|
|
|
#51357 |
Stoke: -1 |
ådén
|
Swingkid skrev:
Trådar behöver inte vara spännande ditt pucko.. Det e ju bara en länk till lite nya sköna bilder från gårdagens surf!..
kul att någon surfar istället för att som du sitta och dra i dig ballen i morsan källare och skapa en illsuion av popularitet via internet....
dina inlägg kan vara kul ibland men att gömma sig bakom ett falskt namn och förolämpa folk till höger och vänster är på en 14 årings nivå...
|
|
|
|
|
#51358 |
Stoke: 33 |
|
Sverre ar val bara trott pa svingens spammande om fuerte. Nej nu ska ja inte sitta har o spamma heller utan nu blir det springa 20km o onshore surf.
|
|
|
|
|
#51359 |
|
Skulle tippa att jag de senaste året har ett helt gäng inlägg om Fuerte....
Av anledningarna:
* Visa softa bilder från Fuerte/ på gäster och vänner
* Vi skaffade en ny hemsida som uppdateras med ganska tätt mellanrum ( By the way så e det ju bara bilder som läggs ut på sidan o va fan e det för fel med att lägga ut surfbilder på sin sida.. )
* Vi har skaffat banner o ville göra lite reklam för det precis som när det släpps en surftidning och man skriver om den.
* Vi har många gäster som tar grymma bilder, men som inte vågar lägga upp på grund av idioter som Sverre ( 3888 inlägg ) o Andiss ( 1200 inlägg ) o ni snackar spam,
Faktiskt så har inte en enda gäst lagt upp någon bild från Fuerte under de två åren som hostelet snart varit igång....... För att dom inte vågar eller känner att dom bara får skit..
Ut o surfa med er istället!!..
Den svenska avundsjukan e ju helt jävla enorm. Så det får bli jag som tar smällen för jag skiter fullständigt i avdankade gamla surfare som inte har något vettigt för sig än att bara tracka ner på andra. Men jag tycker ändå ni borde tänka på vad ni skriver och beter er för det e fan fjortis fasoner på hög nivå.. Jag hade lite mer tro på den svenska surfaren! I och för sig så bor Andiss i Irland o Sverre existerar inte ens... Men ni fattar vad jag menar..
* Våran blogg är inte till för att göra reklam för vårat stoke surfhouse det är en sida där man kan gå in och se hur vi har haft det de senaste dagarna. Skaffa lite info om stället etc. Det finns många gäster som varit här som gillar o följa med och se hur det går..
* Sedan vill vi ju ge tips när det finns billiga flyg hit! Detta är även gjort när vi varit fullbokade, enbart för att hjälpa svenska surfare med en sista minuten resa billigt.
Nu skall jag ut o surfa.. Ha en fin dag!
Bild från igår!!!! Tubetime!!!!! 
|
|
|
|
|
#51360 |
|
Swingkid skrev:
Skulle tippa att jag de senaste året har ett helt gäng inlägg om Fuerte....
Av anledningarna:
* Visa softa bilder från Fuerte/ på gäster och vänner
* Vi skaffade en ny hemsida som uppdateras med ganska tätt mellanrum ( By the way så e det ju bara bilder som läggs ut på sidan o va fan e det för fel med att lägga ut surfbilder på sin sida.. )
* Vi har skaffat banner o ville göra lite reklam för det precis som när det släpps en surftidning och man skriver om den.
* Vi har många gäster som tar grymma bilder, men som inte vågar lägga upp på grund av idioter som Sverre ( 3888 inlägg ) o Andiss ( 1200 inlägg ) o ni snackar spam, Ut o surfa med er istället!!..
Faktiskt så har inte en enda gäst lagt upp någon bild från Fuerte under de två åren som hostelet snart varit igång....... För att dom inte vågar eller känner att dom bara får skit..
Den svenska avundsjukan e ju helt jävla enorm. Så det får bli jag som tar smällen för jag skiter fullständigt i avdankade gamla surfare som inte har något vettigt för sig än att bara tracka ner på andra. Men jag tycker ändå ni borde tänka på vad ni skriver och beter er för det e fan fjortis fasoner på hög nivå.. Jag hade lite mer tro på den svenska surfaren! I och för sig så bor Andiss i Irland o Sverre existerar inte ens... Men ni fattar vad jag menar..
* Våran blogg är inte till för att göra reklam för vårat stoke surfhouse det är en sida där man kan gå in och se hur vi har haft det de senaste dagarna. Skaffa lite info om stället etc. Det finns många gäster som varit här som gillar o följa med och se hur det går..
* Sedan vill vi ju ge tips när det finns billiga flyg hit! Detta är även gjort när vi varit fullbokade, enbart för att hjälpa svenska surfare med en sista minuten resa billigt.
Nu skall jag ut o surfa.. Ha en fin dag!
Bild från igår!!!! Tubetime!!!!! 
|
|
|
|
|
#51361 |
Jake
|
Fan va gött det ser ut på bilden, kör ni med shortie fortfarande eller ser jag fel?
|
|
|
|
|
#51362 |
Stoke: 11 |
|
riktigt sjysta bilder! 
|
|
|
|
|
#51363 |
|
Jag kör fortfarande i shorty , men de flesta surfar 3/2 nu.. Var faktiskt en galen dude ute i boardies i förrgår.
Ses snart Jake!
|
|
|
|
|
#51365 |
|
Swingkid skrev:
Haha! Nu blev det bättre!
Tyckte bara att en länk till din hemsida rätt upp o ner utan någon som helst tease i en enda text rad var ospännande. Eftersom jag har varit inne på din hemsida förut.

|
|
|
|
|
#51369 |
Jake
|
Ja vi kanske gör det Swingen, vecka 4 kommer jag och tjejen ner. Tack för alla råd/info osv. Tror jag packar 3/2:an för säkerhets skull...
|
|
|
|
|
#51371 |
Linn
|
Det här är ju helt jävla sjukt, nu går du fan för långt igen Sverre...!! Du förpestar surfsverige med din skit, ditt spammande och dina förolämpningar. Du är så sjukt otrevlig så hälften vore mer än nog. Det är så låg nivå så det är skrämmande. Klart som fan att du skrämmer bort folk från forumet med din närvaro och dina påhopp. Det är riktigt skönt att se att det uppenbarligen inte bara är jag som tycker att surfsverige är bättre utan dina otrevliga inlägg...
Jag hoppas att Redax stänger av dig igen... Jag förstår inte varför du fick komma tillbaka överhuvudtaget.
|
|
|
|
|
#51373 |
|
Linn skrev:
Det här är ju helt jävla sjukt, nu går du fan för långt igen Sverre...!! Du förpestar surfsverige med din skit, ditt spammande och dina förolämpningar. Du är så sjukt otrevlig så hälften vore mer än nog. Det är så låg nivå så det är skrämmande. Klart som fan att du skrämmer bort folk från forumet med din närvaro och dina påhopp. Det är riktigt skönt att se att det uppenbarligen inte bara är jag som tycker att surfsverige är bättre utan dina otrevliga inlägg...
Jag hoppas att Redax stänger av dig igen... Jag förstår inte varför du fick komma tillbaka överhuvudtaget.
WORD
|
|
|
|
|
#51376 |
|
Kankse ska ta o chilla lite svingen - det ar bara ett surfforum..

|
|
|
|
|
#51377 |
Obie
|
Luke Egen skrev:
Sjyssta bilder Swingen och sverre det hade varit skont om du kunde vara tyst ett tag igen!
Luke Egen skulle tycka det vore skönt om DU kunde vara tyst ett tag igen...
|
|
|
|
|
#51378 |
Linn
|
Den enda gäst som någonsin skrivit ett inlägg om Stoke ( villavillekulla ) var Linn för ett år sedan och då fick hon skit slängt på sig direkt.. Efter det har ingen skrivit något inlägg om oss, om deras resor eller annat... Jullan gjorde ett litet reportage om villavillekulla.. det e det enda.. Sedan har jag fått lägga in inlägg från andra som helt enkelt inte orkar med lilla Sverre.
Andiss... Chilla???
Det e väl det man gör på fuerte.. ?
Ja det är ett surfforum, men man skall väl inte behöva ta skit som inte är berättigad.. Snacka surf om ni nu skall öppna käften.
Sverre du är välkommen hit!! Skulle vilja träffa dig face to face..! really!
Peace out
MVH: Swingkid
|
|
|
|
|
#51379 |
|
Linn skrev:
Den enda gäst som någonsin skrivit ett inlägg om Stoke ( villavillekulla ) var Linn för ett år sedan och då fick hon skit slängt på sig direkt.. Efter det har ingen skrivit något inlägg om oss, om deras resor eller annat... Jullan gjorde ett litet reportage om villavillekulla.. det e det enda.. Sedan har jag fått lägga in inlägg från andra som helt enkelt inte orkar med lilla Sverre.
Andiss... Chilla???
Ja det är ett surfforum, men man skall väl inte behöva ta skit som inte är berättigad.. Snacka surf om ni nu skall öppna käften.
Peace out
oj glömde logga ut tjejen..!!! men men my words...!
|
|
|
|
|
#51380 |
|
|
|
|
|
#51381 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
A va fan kan ni inte åtminstone stå för att ni åtminstone delvis gör smygreklam för ert boende...oerhört fånigt hyckleri. Fina bilder Swingen! ÄRlighet vara längst, kanske dags för Redax att tänka över och posta klara regler för forumet? Jag menar som så att kommersen troligen inte kommer minska?
God Jul på Dig Swingen! P.s vi vill se bilder när ni midvinterblotar på nåt torrt rev, vore väl trevligt!
|
|
|
|
|
#51383 |
|
Mitt inlägg handlade inte om reklam Swingen. Som du verkade tro i ditt långa inlägg.
Du har ju betalt nu! Det är ju i sin ordning.
Det var ett drygt inlägg från min sida om det tråkiga i att bara posta en länk till din hemsida utan referens.
So what, jag kunde lika gärna låtit bli att skriva det, eftersom jag själv inte står för de mest spännande trådarna..
Pöbeln gåt däremot till personligt angrepp mot mig och därför ger jag igen. Swingen själv börjar ljuga och det påtalar jag!
Kul också att flera av de som attackerar mig är personer som inte bidrar med ett skit till det här forumet.
Och Linn, du verkar mest gå in o skriva när det är dags att gå till attack mot mig eller försvara din Swingen.
När skrev du om något annat senast?
Ibland är du med på något foto också med putande mun för att Swingen tror att det säljer lite extra... ha ha ha ha

|
|
|
|
|
#51384 |
Stoke: 20 |
|
Linn skrev:
Snyft... Ärligt talat. Vad är det för människor som håller sig borta pga av Sverres närvaro och inlägg? Liperier kallar jag sådant beteende! Skate or die SUCKERS!!!! 
|
|
|
|
|
#51385 |
Linn
|
Vi står visst för att det vi skriver om Fuerte och om vad vi pysslar med här nere direkt eller indirekt blir reklam för oss, och detsamma med bloggen, därav har vi skaffat en banner här på sidan för att försöka göra rätt för oss. Sen vill vi gärna kunna skriva om vad som händer här nere utan att det alltid ska kopplas ihop med reklam. Vi bor här, våra liv är här, det är här det händer, på vår blogg vill vi dela det med andra, familj, vänner, gamla gäster, blivande gäster och andra som tycker det är kul att följa oss.
Ville bara säga det, vill inte trampa någon på tårna.
God Jul och Gott nytt år på dig ErikG!
Jag hoppas ni får bra surf hemma i Svea i jul!
|
|
|
|
|
#51398 |
|
|
|
|
|
#51400 |
|
JohanBTZ skrev:
Linn skrev:
WORD
Jo man kan tycka att detta är word. Problemet är bara att dessa rader innehåller en lögn. Åtminstone en osanning om man tycker det låter retoriskt bättre.
Precis som Swingen snackar du massa skit o dynga!!!
Jag har nämligen inte varit avstängd, och därför kan omöjligen Redax heller ha " låtit mig komma tillbaka "
Så mycket var det för det WORD 
|
|
|
|
|
#51402 |
|
Swingkid skrev:
Linn skrev:
Andiss... Chilla???
Peace out
oj glömde logga ut tjejen..!!! men men my words...!
För ett år sedan hade du inte betalt för din reklam här. Det är EN STOR skillnad!
Det är också en jävla skillnad på att lägga upp bilder på sin resa och sina vågor och att göra ett reklamreportage!
Vad var det för fruktansvärt påhopp Linn upplevde förresten?
Får du Swingkid på allvar lägga in bilder för andra för att dom är rädda för Sverre?
DU ÄR JU EN HJÄLTE !!! En räddare i nöden, en sann surflärare!
|
|
|
|
|
#51407 |
|
|
|
|
|
#51436 |
|
sverre skrev:
spännande tråd..... NOT!
USH SVERRE! Hur kunde du?!
|
|
|
|
|
#51437 |
Stoke: 11 |
Miche
|
adamski skrev:
sverre skrev:
spännande tråd..... NOT!
Jäkligt snygg bild Adam 
|
|
|
|
|
#51438 |
|
Miche skrev:
adamski skrev:
sverre skrev:
spännande tråd..... NOT!
Jäkligt snygg bild Adam
Bansa är cleanast! Om man räknar bort Lilleman....
|
|
|
|
|
#51479 |
|
hörrödu din jävla idiot! ( Sverre ) Ja, det är sant att surfare här på forumet, inte bara gäster som vi har haft inte vågar eller pallar med att skriva något i och med att du förpestar detta forum mer än den värsta fjortisen på Lunarstom!!. Vet en hel del som velat skriva men som inte orkar med all skit man får.
Person angrepp och helt och hållet ointressanta skit saker... Visst kan dina inlägg vara kul ibland.. men när har du egentligen snackat seriöst om surfing....??? Förutom i tidningen Surfing
Om du går in på alla dina inlägg du gjort och går igenom dom ordentligt så fattar du nog hur jävla puckade inlägg du har. Men du verkar vara så sjukt blåst i huvudet ändå att du inte fattar.
Våran blogg ser vi som en hemsida där vi lägger upp bilder och skriver lite om hur vi har det här nere så vänner o bekanta kan gå in o kolla hur vi tre har det..
Våran facebook grupp kan du klandra ner på men fan inte våran hemsida!
Tycker att Surfsverige har blivit en sådan tråkig sida sedan du kom hit.. Den har tappat så jävla mycket.. All respekt till Petter men Sverre har pajat den tyvärr...
Smygreklam eller ej.. Det finns en jävla massa svenskar som kommer ner till Fuerte varje år och jag tror dom uppskattar all info, bilder m.m. som läggs ut här och ser det inte som reklam utan som hjälp...
Kolla på hur många inlägg om Costa rica etc det är.. Har aldrig varit där men jag uppskattar dom även om det är en jävla massa.
Kom hit skall jag surfa skiten ur dig!!!!
med glädje.. !
|
|
|
|
|
#51480 |
Stoke: 28 |
|
Swingkid skrev:
hörrödu din jävla idiot! ( Sverre ) Ja, det är sant att surfare här på forumet, inte bara gäster som vi har haft inte vågar eller pallar med att skriva något i och med att du förpestar detta forum mer än den värsta fjortisen på Lunarstom!!. Vet en hel del som velat skriva men som inte orkar med all skit man får.
Person angrepp och helt och hållet ointressanta skit saker... Visst kan dina inlägg vara kul ibland.. men när har du egentligen snackat seriöst om surfing....??? Förutom i tidningen Surfing
Om du går in på alla dina inlägg du gjort och går igenom dom ordentligt så fattar du nog hur jävla puckade inlägg du har. Men du verkar vara så sjukt blåst i huvudet ändå att du inte fattar.
Våran blogg ser vi som en hemsida där vi lägger upp bilder och skriver lite om hur vi har det här nere så vänner o bekanta kan gå in o kolla hur vi tre har det..
Tycker att Surfsverige har blivit en sådan tråkig sida sedan du kom hit.. Den har tappat så jävla mycket.. All respekt till Petter men Sverre har pajat den tyvärr...
Smygreklam eller ej.. Det finns en jävla massa svenskar som kommer ner till Fuerte varje år och jag tror dom uppskattar all info, bilder m.m. som läggs ut här och ser det inte som reklam utan som hjälp...
Kolla på hur många inlägg om Costa rica etc det är.. Har aldrig varit där men jag uppskattar dom även om det är en jävla massa.
med glädje.. !
WORD
|
|
|
|
|
#51486 |
Stoke: 2 |
|
Är inte själva iden med ett surfforum, att dela med sig av glädjen man får i vattnet?
Det ser riktigt schysst ut på Fuerte, kanske blir några veckor i januari.
Kul att höra om människor som lever sin dröm, fortsätt leverera bilder Swingkid!
|
|
|
|
|
#51487 |
Stoke: 28 |
|
tjoonas skrev:
Är inte själva iden med ett surfforum, att dela med sig av glädjen man får i vattnet?
Det ser riktigt schysst ut på Fuerte, kanske blir några veckor i januari.
Kul att höra om människor som lever sin dröm, fortsätt leverera bilder Swingkid!
WORD
|
|
|
|
|
#51496 |
|
Swingkid skrev:
Vet en hel del som velat skriva men som inte orkar med all skit man får.
när har du egentligen snackat seriöst om surfing....??? Förutom i tidningen Surfing
med glädje.. !
Det är ju väldigt synd om dom stackarna som inte vågar skriva... Har du tänkt på att dom jag klanckar ner på är i huvudsak personer eller snarare " fenomen " som förtjänar det. När jag skriver något drygt om något annat är det med glimten i ögat.
Jag har snackat seriöst om surfing flera gånger på surfsverige, bland annat i BOS surfskola, senast i Fugusports tråd igår. Tycker själv inte att mitt skriveri om surfing i tidningen var så speciellt seriöst, jag har skrivit mycket seriösare saker här.
Er facebook grupp? Klanka ner på ? Varför? Jag har inte ens klankat ner på er hemsida!! Jag klankade ner på din " länk " dit utan kommentar.
Att jag skrev att detta var en ospännande tråd är ingenting jag tänker speciellt mycket på vare sig hit eller dit. Tycker inte det var något speciellt med det.
Däremot står jag för att jag tycker du har agerat som en snyltare förut och du snackar massa bullshit.
Jag claimar inte min bullshit för sanning, det är skillnaden mellan oss.
Sen återigen, jag har inte klankat ner på din länk som ett felaktigt reklamanvändande. Du har ju en banner nu. Förstår det som att det då också är ok att göra reklam i trådarna. Men man behöver inte gilla det för det.
Surfa skiten ur mig? Ok, du kan ju börja med att inte stoppa hövvet i en midjehög våg och kalla det för tubetime så får vi se...

|
|
|
|
|
#51497 |
Linn
|
adamski skrev:
sverre skrev:
spännande tråd..... NOT!
Ja för det var ju det jag reagerade på...  eller INTE, så jäkla bitsk är jag inte, däremot var det var alla SJUKT OTREVLIGA FÖROLÄMPNINGAR OCH OSMAKLIGT SPRÅK som SVERRE attackerade alla som skrivit (på denna tråd) att de ville att han skulle tagga ner på forumet med som jag reagerade starkt på. Nu ser jag dock att alla dessa inlägg TAGITS BORT, vilket förklarar varför du inte förstod varför jag var så upprörd, men vilket oxå borde betyda att de inlägg som Sverre skrev faktiskt inte är någonting som hör hemma här på forumet...(!) Eller?
|
|
|
|
|
#51499 |
|
Swingkid skrev:
din jävla idiot! ( Sverre )
Men du verkar vara så sjukt blåst i huvudet ändå att du inte fattar.
ser det inte som reklam utan som hjälp...
!
Dina aggressionsuttryck är förmodligen en reaktion på att du inser att du har förlorat disskusionen i sak. Att jag har visat att du har snackat skit och hänvisat till gamla trådar FELAKTIGT. Jag har bevisat ditt skitsnack med hjälp av dig själv, jag har också bevisat ditt FORNA snylteri och hur långt det gått tillbaka.
Nu är du ingen snyltare längre, du betalar ju som sagt. Desto roligare att du fortfarande på allvar inbillar dig att du kan få folk att tro att du bara vill hjälpa svenska surfare! Att du både vill hjälpa och tjäna pengar på det är ärligt att säga, och dessutom absolut inget fel!
Inser du inte att du förlorar i trovärdighet?

|
|
|
|
|
#51500 |
|
Linn skrev:
adamski skrev:
sverre skrev:
spännande tråd..... NOT!
Ja för det var ju det jag reagerade på... eller INTE, så jäkla bitsk är jag inte, däremot var det var alla SJUKT OTREVLIGA FÖROLÄMPNINGAR OCH OSMAKLIGT SPRÅK som SVERRE attackerade alla som skrivit (på denna tråd) att de ville att han skulle tagga ner på forumet med som jag reagerade starkt på. Nu ser jag dock att alla dessa inlägg TAGITS BORT, vilket förklarar varför du inte förstod varför jag var så upprörd, men vilket oxå borde betyda att de inlägg som Sverre skrev faktiskt inte är någonting som hör hemma här på forumet...(!) Eller?
Stackars tjej... Du gör bort dig varje gång du försöker komma Swingkid till undsättning...
Det var PRECIS DET ALLA reagerade på. Du behöver bara gå tillbaka och läsa i denna tråd. Swingen reagerade så här:
Efter det föjde pöbeln med attacker mot mig som person, vilket jag försvarade mig för hårt mot. Efter det var det bara du och Swingen som fortsatte att reagera men PÖBELN höll tyst. Pöbeln följde efter Swingkids första motkommentar, vilken inte var så farlig tycker jag!
Som du ser svarade jag Swingkid vänligt och förtydligade mig på den kommentaren. Sen skrev han en till betydligt värre som jag svarade värre på i min tur... bla bla bla..
Min poäng är att du återigen snackar skit eller fel eller vad man ska kalla eländet..
|
|
|
|
|
#51501 |
Linn
|
Sverre... det är lätt att spela oskyldig när ens inlägg plockas bort... du ska inte ta dig en funderare på varför dina inlägg faktiskt har tagits bort...??? Jag menar du är ju inte puckad hela tiden... så du kanske kan fatta att det finns mycket som du skriver som inte borde skrivas...
Jag skriver inlägg när jag tycker att det behövs, jag är inte med i "måste-ha-så-många -inlägg-som-möjligt-till-vilket-pris-som-helst-klubben" som vissa andra...
|
|
|
|
|
#51502 |
|
Linn skrev:
Sverre... det är lätt att spela oskyldig när ens inlägg plockas bort... du ska inte ta dig en funderare på varför dina inlägg faktiskt har tagits bort...??? Jag menar du är ju inte puckad hela tiden... så du kanske kan fatta att det finns mycket som du skriver som inte borde skrivas...
Jag skriver inlägg när jag tycker att det behövs, jag är inte med i "måste-ha-så-många -inlägg-som-möjligt-till-vilket-pris-som-helst-klubben" som vissa andra...
Jag spelar inte oskyldig. Jag funderar på allvar om du kan läsa faktiskt!??
Jag har kommenterat i denna tråd att jag har gått över reglerna, det står att L Ä S A.
Jag behöver inte ta mig en funderare på VARFÖR mina inlägg plockades bort, jag förstår fullkomligt väl att jag gick utanför reglerna, och anmälde mig dessutom själv till Redax.
Uppenbarligen tycker du bara att du behöver skriva inlägg när det är dags att försvara ert snylteri eller skitsnack...
Vet inte om det är så mycket bättre än mina övriga inlägg..?
|
|
|
|
|
#51503 |
Linn
|
Tror du verkligen själv på allt du skriver?? Du är verkligen helt otrolig. Du slutar aldrig att förvåna. Och att förvrida saker hit och dit till din egen fördel OCH få allt att låta som att du vet precis vad du pratar om och att du frambringar den ädla, totala och enda sanningen till folk, det är du fanimej riktigt bra på, det måste jag säga. Snyggt.
|
|
|
|
|
#51504 |
|
ådén skrev:
Swingkid skrev:
kul att någon surfar istället för att som du sitta och dra i dig ballen i morsan källare och skapa en illsuion av popularitet via internet....
dina inlägg kan vara kul ibland men att gömma sig bakom ett falskt namn och förolämpa folk till höger och vänster är på en 14 årings nivå...
Det är lite intressant att detta inlägg från Ådén inte plockades bort !! ??
Att skriva att jag sitter o drar mig i ballen i morsans källare..... är väl kanske möjligen emot reglerna va Redax? Hur tänkte du här?
Då var ju mitt svar betydligt mer beskedligt när jag sa att " Det väl inte är något fel i att dra sig i ballen och att Ådén kanske föredrar att använda dildo istället men att det inte heller är något fel.

|
|
|
|
|
#51505 |
Linn
|
Tips... Skriv dom inte till att börja med istället så skonar du oss från en hel massa skit och arga inlägg och tråkiga disskusioner.
|
|
|
|
|
#51506 |
|
Linn skrev:
[quote]Tror du verkligen själv på allt du skriver?? Du är verkligen helt otrolig. Du slutar aldrig att förvåna. Och att förvrida saker hit och dit till din egen fördel OCH få allt att låta som att du vet precis vad du pratar om och att du frambringar den ädla, totala och enda sanningen till folk, det är du fanimej riktigt bra på, det måste jag säga. Snyggt.[/quote
Det går ju inte att diskutera med dig! I den här tråden har det mer tydligt än någonsin kommit fram att både du och Swingkid snackar massa, men att det är mycket hyckleri i ert snack.
I ditt inlägg här fanns inte en enda sakomständighet med.
Som sagt jag gillar inte att tjäbba utan konkreta sakomständigheter, det är nämligen ointelligent omoget och en aning fjortisaktigt.

|
|
|
|
|
#51507 |
|
Linn skrev:
Tror du verkligen själv på allt du skriver?? Du är verkligen helt otrolig. Du slutar aldrig att förvåna. Och att förvrida saker hit och dit till din egen fördel OCH få allt att låta som att du vet precis vad du pratar om och att du frambringar den ädla, totala och enda sanningen till folk, det är du fanimej riktigt bra på, det måste jag säga. Snyggt.
Det går ju inte att diskutera med dig! I den här tråden har det mer tydligt än någonsin kommit fram att både du och Swingkid snackar massa, men att det är mycket hyckleri i ert snack.
I ditt inlägg här fanns inte en enda sakomständighet med.
Som sagt jag gillar inte att tjäbba utan konkreta sakomständigheter, det är nämligen ointelligent omoget och en aning fjortisaktigt.
|
|
|
|
|
#51508 |
|
Linn skrev:
Tips... Skriv dom inte till att börja med istället så skonar du oss från en hel massa skit och arga inlägg och tråkiga disskusioner.
Dina tips undanbedes vänligt men bestämt. 
|
|
|
|
|
#51509 |
Linn
|
sverre skrev:
ådén skrev:
Swingkid skrev:
Det är lite intressant att detta inlägg från Ådén inte plockades bort !! ??
Att skriva att jag sitter o drar mig i ballen i morsans källare..... är väl kanske möjligen emot reglerna va Redax? Hur tänkte du här?
Då var ju mitt svar betydligt mer beskedligt när jag sa att " Det väl inte är något fel i att dra sig i ballen och att Ådén kanske föredrar att använda dildo istället men att det inte heller är något fel.
Jag håller med om att Ådens inlägg oxå låg på en för låg nivå, men eftersom du ligger på den nivån själv så fick du inga sympatier av mig...
|
|
|
|
|
#51510 |
|
Linn skrev:
Tror du verkligen själv på allt du skriver?? Du slutar aldrig att förvåna. Och att förvrida saker hit och dit till din egen fördel.
" vi vill bara hjälpa alla, inte göra reklam "
" Den enda gäst som någonsin skrivit ett inlägg om Stoke ( villavillekulla ) var Linn för ett år sedan och då fick hon skit slängt på sig direkt.. Efter det har ingen skrivit något inlägg om oss, om deras resor eller annat... Sedan har jag fått lägga in inlägg från andra som helt enkelt inte orkar med lilla Sverre. "
Jag har hänvisat till nämnda tråd vilket bevisar att allt är DYNGSNACK!
" Det Per säger om Pål säger mer om Per än om Pål. ".... har du hört den?
|
|
|
|
|