|
#51459 |
surf norr om sthlm, skjuts imorgon 16 år, 4 månader sen |
Stoke: -1 |
ådén
|
hoppar gärna på längs E18 om någon vill skaffa sig lite "julklappar" i förskott!
soppapengar finnes!
( o708-541-545
|
|
|
|
|
#51470 |
Svar: surf norr om sthlm, skjuts imorgon 16 år, 4 månader sen |
Stoke: 33 |
|
Ådén 1:a.
Om det finns plats för mig också e jag 2:a
(noll)702070280
Vi tänker lika du å jag ådén, fast du e alltid ett par timmar före 
|
|
|
|
|
#51473 |
Stoke: 0 |
|
Varför skriver ni "noll" eller "o" istället för "0"?

|
|
|
|
|
#51477 |
Stoke: -1 |
ådén
|
för att undvika att program autoscannar mitt mob nr så jag får massa samtal för 50 spänn minuten!
mistarippa: shit man, vi kanske borde starta bilpool!
|
|
|
|
|
#51485 |
|
Haha ja bilpool kanske vore nåt...
Min "chaufför" är nere och gottar sig i kvalitetsvågor på Fuerte den jäkeln.
Försökte faktiskt få hyrbil till imorgon men det verkar fan kört på den fronten.
|
|
|
|
|
#51518 |
Stoke: 143 |
|
Hej, grabbar  Trevlig att ni tänkt börja surfa,,  Det finns en massa bra surf ställen NORR om Estockholmo. Typ Seskarö,Frevisören,Avan,Lillsnäck,Bjuröklubb.Salusand samt Smitingen. Vi hälsar er alla hjärtlig välkomna in i den crowd fria zonen,, 
|
|
|
|
|
#51519 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#51524 |
|
Gazzer skrev:
jocke skrev:
Hej, grabbar Trevlig att ni tänkt börja surfa,, Det finns en massa bra surf ställen NORR om Estockholmo. Typ Seskarö,Frevisören,Avan,Lillsnäck,Bjuröklubb.Salusand samt Smitingen. Vi hälsar er alla hjärtlig välkomna in i den crowd fria zonen,,
snacka om att outa spots - wait till ratman gets hold you!!!
 Du, Alla hittar till Smitingen, Salusand. För det är inte hemligt.  Lillsnäck är inte heller hemligt,,Men djävligt svårt att hitta. Dom andra spotsen. Frevisören, Seskarö,Avan. Ja,  Lycka till lilla Desertören  Dit hittar du inte,lilla gubbe. Och, va faan har Ratman med MINA surfspots att göra.  Är ine han från Aus elle ???
|
|
|
|
|
#51527 |
Stoke: 3 |
|
Det finns inget surf norr om stockholm.. 
|
|
|
|
|
#51528 |
|
|
|
|
|
#51537 |
|
Haha "börjat surfa" Underbart Jocke!!
Nu var det ju inte sååå långt norröver jag tänkte åka imorgon (tror inte ådén heller tänkte) . Skulle iofs va trevligt men det får bli en annan gång. Dessutom handlar tråden om önskan att få skjuts
Vi säger "norr om sthlm" när vi menar ett ställe som ÄR crowdkänsligt
|
|
|
|
|
#51544 |
Stoke: 9 |
perry
|
En samvetsfråga, allvarligt menad:
Hur gör ni om ni får skjuts av en schysst gubbe som inte känner till det crowdkänsliga stället som ni vill åka till? Biter ni ihop och åker till icke-spotet istället?
Med all sponsring och samåkning blir det snart tajtare i lineup än i Tokyos tunnelbana, he he.
Fan, alla surfare borde ha egen bil och vara sura enstöringar.
Jag håller Sveriges ekonomiska näsa över lågkonjunkturens vattenyta imorgon, så tyvärr kan jag inte åka. Hoppas ni hittar någon att åka med!
|
|
|
|
|
#51547 |
|
perry skrev:
En samvetsfråga, allvarligt menad:
Hur gör ni om ni får skjuts av en schysst gubbe som inte känner till det crowdkänsliga stället som ni vill åka till? Biter ni ihop och åker till icke-spotet istället?
Ja de e faktiskt en rätt bra fråga...hmm Jag kanske sätter på blindfold på personen ifråga och kör bilen själv sista biten
Med all sponsring och samåkning blir det snart tajtare i lineup än i Tokyos tunnelbana, he he.
Fan, alla surfare borde ha egen bil och vara sura enstöringar.
Ja men det tror jag nog inte ändå. Speciellt inte nu när alla "summer-go-happy-surfers" frysit tårna av sig förlängesen å sitter hemma å tjurar.
Jag håller Sveriges ekonomiska näsa över lågkonjunkturens vattenyta imorgon, så tyvärr kan jag inte åka. Hoppas ni hittar någon att åka med!
Tack! Hoppas vi med! Fast jag kom just på att de e nog rätt kört. Vem fan vill ha 1-2 till pers i lineupen(som tål 4-5, max)?
|
|
|
|
|
#51563 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
ögonbindel...jättebra att ha
|