Facebook data

1
ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM??
#51620 ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Okej, dags att sluta provoceras av varandra här inne, för det börjar bli minst sagt ointressant med detta jäla tjaffsande om Fuerte eller inte, om för eller emot Gazzer eller Sverre. Låt oss slippa den skiten nu. Det är så jäla osurfish den där mentaliteten ser ni. Och ni vill väl alla kalla er för just surfers...

Logga in för att svara
#51621 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

WORD!
Har själv aldrig startad något tjäbb, utan bara försvarat mig när det börjat blåsa i knutarna. Så jävla tråkigt, dom som känner mig vet att det inte är sådan Sverre är. Sverre är och vill bara få vara humoristisk, satirsk, frän I FRED!!!

Logga in för att svara
#51622 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
WORD!
Har själv aldrig startad något tjäbb, utan bara försvarat mig när det börjat blåsa i knutarna. Så jävla tråkigt, dom som känner mig vet att det inte är sådan Sverre är. Sverre är och vill bara få vara humoristisk, satirsk, frän I FRED!!!

Samt lite syrlig också...

Logga in för att svara
#51629 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: -1

Fredriks
graphgraph

Liinus skrev:
Okej, dags att sluta provoceras av varandra här inne, för det börjar bli minst sagt ointressant med detta jäla tjaffsande om Fuerte eller inte, om för eller emot Gazzer eller Sverre. Låt oss slippa den skiten nu. Det är så jäla osurfish den där mentaliteten ser ni. Och ni vill väl alla kalla er för just surfers...

Tyvärr tror jag inte det kommer att hända då vissa av dom som bidrar mest till tjafset uppenbarligen saknar verklighetsuppfattning. Det jag menar är att dessa personer inte ens är medvetna om vad dom håller på med och känner sig totalt oskyldiga till allt.

Det jag tror på är att skaffa ett vettigt forum med utförliga regler och bra moderatorer som ser till att detta följs. Upplägget idag liknar mer en helt ostrukturerad gästbok med angrepp, trådkapning och folk som inte kan hålla sig till ämnet som trådskaparen valt. En riktig sandlåda helt enkelt. Detta är dock helt upp till redax.

Logga in för att svara
#51633 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

yes Liinus detta är ett surfforum där man snackar surf och saker som har med surf att göra.. Jag har hängt här sedan första veckorna av bluebell.a.se ( Sent 90-tal ) till kallsupen o sedan vidare till surfsverige.. Det har alltid slängts skit hit o dit men det har aldrig varit speciellt störande föränn Sverre dök upp.
Hur i helvete kan du försvara honom e min fråga.... ??
AMitt inlägg var bara en liten länk till våran sida med lite nya bilder sedan bröt hela helvetet igång. Allt jag ville göra var o visa lite surfbilder.. Det är just sådant som uppskattas här på forumet av mig o andra.. Jag blir jätte stoked när folk läggger upp bilder på sina resor etc och tänkte att jag kan göra detsamma..!
Surfa o ta det lungt..
Ps.. Medan Sverre o min tjej satt o battlade om Sverres o mina inlägg var jag ute o surfade fin fina vågor..!!!
Ut o surfa med er!

Logga in för att svara
#51634 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Som sagt!!

Mohhahahahahahahaha

Logga in för att svara
#51637 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Swingkid skrev:
yes Liinus detta är ett surfforum där man snackar surf och saker som har med surf att göra.. Jag har hängt här sedan första veckorna av bluebell.a.se ( Sent 90-tal ) till kallsupen o sedan vidare till surfsverige.. Det har alltid slängts skit hit o dit men det har aldrig varit speciellt störande föränn Sverre dök upp.
Hur i helvete kan du försvara honom e min fråga.... ??
AMitt inlägg var bara en liten länk till våran sida med lite nya bilder sedan bröt hela helvetet igång. Allt jag ville göra var o visa lite surfbilder.. Det är just sådant som uppskattas här på forumet av mig o andra.. Jag blir jätte stoked när folk läggger upp bilder på sina resor etc och tänkte att jag kan göra detsamma..!
Surfa o ta det lungt..
Ps.. Medan Sverre o min tjej satt o battlade om Sverres o mina inlägg var jag ute o surfade fin fina vågor..!!!
Ut o surfa med er!

Shit va aggro du är mannen... Lite sans och balans skadar inte och att fråga Liiinus "hur i helvete kan du försvara honom (Sverre min anm)" förstår jag inte alls. Här kommer Liiinus och vill ha julefrid och kärlek och så går du igång igen. Att Sverre tyckte det var ett vettigt inlägg ska väl inte Liiinus få sota för, du blev helt enkelt blind bara för att Sverre tyckte något. Läs Liiiinus inlägg igen så fattar du vad jag menar. Nä, skärpning nu Swingkid.... men puss på dig och surfa på. Kom dock ihåg att dina ord inte väger tyngre bara för att du surfar när Sverre och din flickvän kärleksgnabbar (nja verkade ju så, sorry).

Kärlek mina bröder och systrar!

Logga in för att svara
#51638 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Fredriks skrev:
Liinus skrev:

Tyvärr tror jag inte det kommer att hända då vissa av dom som bidrar mest till tjafset uppenbarligen saknar verklighetsuppfattning. Det jag menar är att dessa personer inte ens är medvetna om vad dom håller på med och känner sig totalt oskyldiga till allt.

Det jag tror på är att skaffa ett vettigt forum med utförliga regler och bra moderatorer som ser till att detta följs. Upplägget idag liknar mer en helt ostrukturerad gästbok med angrepp, trådkapning och folk som inte kan hålla sig till ämnet som trådskaparen valt. En riktig sandlåda helt enkelt. Detta är dock helt upp till redax.

Word. Redax vad säger du?

Logga in för att svara
#51639 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Liinus skrev:
Det är så jäla osurfish den där mentaliteten ser ni. Och ni vill väl alla kalla er för just surfers...

Vad ar det att vara en surfer da?

Logga in för att svara
#51641 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Fredriks skrev:
Liinus skrev:

Precis, helt upp till Redax. Redax ska ha fett med cred för den finkänsla han har gällande detta forum. Redax har fattat det där med yttrandefrihet med ansvar. Sen finns det ju en baksida med yttrandefrihet och liberalism eftersom en del (läs dig) har svårt för att ta att även personer med avvikande åsikter och beteende får komma till tals. Hellre Sverre som dampar ur ibland (fast han dampar faktiskt oftast inte ur utan grund) än ett facistforum där allt ska kontrolleras och regleras. Det finns inga ultimata system, men det finns sämre och det finns bättre.

Frihet med ansvar är min paroll! HEY TO THE PEOPLE!!!!! Och en satans massa kärlek och humor!!!

Logga in för att svara
#51643 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Men Adamski för helvete hur kan du utala dig när du inte vet vad Liinus står för.. Igår skrev hon i chatten t.ex Sverre stå på dig och jag har aldrig någonsin sett henne skriva något negativt om Sverre..!
Alla som tycker Sverre e en skön dude här på forumet har ju ngt seriöst problem i skallen.

Ok han kanske e en skön kille i verkligheten men här e han en stor idiot!!! Den största idioten! haha

Jag vill ha julefrid som bara den... Jag e inte ens i Sverige vilket jag kanske hade velat vara med min familj o nära.. men nu e jag på fuerte och försöker njuta av julen så mkt det går med surf, glögg o pepparkakor...

Ha en fin jul!

Logga in för att svara
#51645 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Swingkid skrev:
Men Adamski för helvete hur kan du utala dig när du inte vet vad Liinus står för.. Igår skrev hon i chatten t.ex Sverre stå på dig och jag har aldrig någonsin sett henne skriva något negativt om Sverre..!
Alla som tycker Sverre e en skön dude här på forumet har ju ngt seriöst problem i skallen.

Ok han kanske e en skön kille i verkligheten men här e han en stor idiot!!! Den största idioten! haha

Jag vill ha julefrid som bara den... Jag e inte ens i Sverige vilket jag kanske hade velat vara med min familj o nära.. men nu e jag på fuerte och försöker njuta av julen så mkt det går med surf, glögg o pepparkakor...

Ha en fin jul!

Forfarande, vad är grejen med ditt aggresiva sätt och maktspråk (maktspråk handlar om att du går på person istället för sak och försöker förminska andra). Jag tycker att Sverre är en skön snubbe men håller inte alltid med honom. Därigenom har du alltså sagt att jag har ett seriöst problem i skallen. Typiskt tillvägagångsätt för människor som inte kan resonera genom logik att gå mot personangrepp. Det värsta är att det funkar att göra så, jag själv använder samma metoder ibland när jag blir förbannad. Som nu... du har fan ingen rätt att döma mig eller de som gillar Sverre! Jag blir själv förbannad på honom ibland och då säger jag ifrån, men jag beter mig inte som nån jävla barnunge som du gör nu. Hmm... fan nu blev jag arg ändå... . Nä, kan inte resten av tråden användas för att föra ut positiva budsakp, LOVE AND PEACE!

Logga in för att svara
#51649 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

God Jul o gott nytt år!!!

Logga in för att svara
#51650 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Swingkid skrev:

Nu börjar det likna nåt:) God Jul och Gott nytt år allesammans!

Olikheter ger livet nyanser och spänning! Låt världen fyllas av Swingkiddar och Sverrar!

Logga in för att svara
#51651 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Andiss skrev:
Liinus skrev:
Det är så jäla osurfish den där mentaliteten ser ni. Och ni vill väl alla kalla er för just surfers...

Vad ar det att vara en surfer da?

I surfed yesterday. It was fantastic. I am a surfer.

Logga in för att svara
#51652 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

i'm definitely not a surfer, my hair is not blond and I don't fake my stoke and I forgot my puka shells around my neck and I hate stupid pretentious hippy movies like Sprout.

I also hate Jack Johnson.

Flowers on boardies I hate too.

I dress in black.

I live in sweden and i write on surfsverige.

Logga in för att svara
#51653 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Olav
graphgraph

Det är jul i morgon!!! julklappar!!!

Logga in för att svara
#51654 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Olav
graphgraph

Oo... im blond i love to fake my stoke and i have puka shells around my neck and i love hippies!!
..............................i think im a surfer d(-_-)b

Logga in för att svara
#51655 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

One time, on the westcoast, I went surfing in december and my nipples went sooo hard they could cut through glas!!

Sluta bråka nu gott folk. Imorrn är det jul!! Då vankas det god mat med släkt och vänner, nära och kära.
Så låt nu friden lägga sig över er alla och njut av den värme som finns i allas stugor runt om i landet.
Ta hand om er och låt oss hoppas på lite schysst vintersurf i mellandagarna när alla giriga och materialistiska as ränner runt i butikerna och byter och letar efter nya grejjer som dom inte är nöjda med.

God Jul & Gott Surf på Er ALLA!!

Logga in för att svara
#51656 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

askeew
graphgraph

Tråden fick visst motsatt effekt

God Jul!

Logga in för att svara
#51665 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

SharkBoy skrev:
I hate .......... I also hate ............

....... I hate too.

I guess we now the answer to the original question - no it's NOT a surf forum .....

Logga in för att svara
#51670 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

adamski skrev:
Swingkid skrev:

Nu börjar det likna nåt:) God Jul och Gott nytt år allesammans!

Olikheter ger livet nyanser och spänning! Låt världen fyllas av Swingkiddar och Sverrar!

God Jul! Må herrens ljus lysa ned över er!
God Chanukah! Må herrens ljus lysa ned över er!

Logga in för att svara
#51671 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Bästa sättet att uppnå inre frid (vilket många behöver här) är att göra klart alla saker man har påbörjat.
Så jag bestämde mig för att se mig omkring här hemma om det inte var nått klart........
Så nu har jag tagit resten av rödvinsflaskan,Baileys´n de sista 14 ölen i kylen, Kahluan,resten av stesolidburken, valiumkartan, chokladkartongen och de sista lyckopillren. Ni anar inte hur bra jag mår!! Snacka om inre frid!
Men jag förstår inte varför polisen vill ha mig nerför taket nu?
Så med polisen hängande i takrännan.
Tar jag tillfället i akt att önska er en riktigt GOD JUL!!!

Logga in för att svara
#51677 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ja och då på självaste julafton vill jag som är skapare av detta inlägg lägga till detta:

När det känns som att många hackar på en enda person så vill jag verkligen inte delta i det. Det är en äcklig och skrämmande attityd och något som man kanske pysslar med när man är barn och inte vet bättre.

Trist att bli kallad för fel i huvudet bara för att jag är av denna åsikt.

Nä, snart tror jag jag ska dra till Fuerte och surfa lite eftersom surfet suger i Svedala! Ska bara kolla upp något stadigt boende.

Logga in för att svara
#51697 Svar: ÄR DET HÄR ETT SURFFORUM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Surfingyogini
graphgraph

Surfer skrev:
Bästa sättet att uppnå inre frid (vilket många behöver här) är att göra klart alla saker man har påbörjat.
Så jag bestämde mig för att se mig omkring här hemma om det inte var nått klart........
Så nu har jag tagit resten av rödvinsflaskan,Baileys´n de sista 14 ölen i kylen, Kahluan,resten av stesolidburken, valiumkartan, chokladkartongen och de sista lyckopillren. Ni anar inte hur bra jag mår!! Snacka om inre frid!
Men jag förstår inte varför polisen vill ha mig nerför taket nu?
Så med polisen hängande i takrännan.
Tar jag tillfället i akt att önska er en riktigt GOD JUL!!!

WOW! Vilket tips, måste prova asap!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!