Facebook data

1
kellys Pipe vinnar bräda
#51714 kellys Pipe vinnar bräda 16 år, 4 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

nå vad säger alla brädexperter? läste artikeln och blev något förvånad över att han hade tänkt köra på en 5´3" om han inte knäckt den innan tävlingen. 5`11" är ju också ganska kort om man ser till vad alla andra körde på. kelly är väl ganska normalstor om man jämför med de andra surfarna på touren?

www.surfline.com/surf-news/kelly-slater-talks-about-the-innovative-deep-six-shortboard-that-won-him-the-billabong-pipeline-masters-magic-_21187/

Logga in för att svara
#51716 Svar: kellys Pipe vinnar bräda 16 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

you need hold from the rear and paddle in the front part, if it's wide and flat in the front it doesn't need to be as long and as skinny, it'll catch waves anyways. i've been talking about designs like this for years on this forum

Logga in för att svara
#51717 Svar: kellys Pipe vinnar bräda 16 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Mmm, jag såg det där heatet han vann. Tror det var semifinalen då han på 1,5 min fick 10 + 9nåt poäng med den brädan. Spelar ingen roll vilken bräda Kelly har under fötterna - han kan trolla med vad som helst den mannen!
(säger 'brädexperten' som nu kör singelfin på 4 av sina 5 brädor)

Logga in för att svara
#51719 Svar: kellys Pipe vinnar bräda 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

shit vad nice bräda! kan du inte importera en sån sharkboy?

Logga in för att svara
#51721 Svar: kellys Pipe vinnar bräda 16 år, 4 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

mera bilder på brädan finns här. börjar tycka de är kul med olika shape på brädor, förut orkade jag inte engagera mig men ju mer man lär sig ju roligare blir de. och ju flera brädor vill han ha... eller i vart fall testa...

www.cisurfboards.com/iPhone_Diaries_1208_2.asp

Logga in för att svara
#51731 Svar: kellys Pipe vinnar bräda 16 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

freddandson skrev:
www.cisurfboards.com/iPhone_Diaries_1208_2.asp
Oj, finns mkt att skåda där!
Gillar Rob Machados citat om The Biscuit... "foam is your frienddon't be scared of it. A little bit of extra foam here and there is good for the soul and your surfing."

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!