Facebook data

1
San Sebastian?
#51768 San Sebastian? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Fany
graphgraph

Funderar på o flytte till san sebastian ett tag, antagligen fram mot sommarn, tänkte bara höre om nån har koll på stan och självklart surfet?! verkar vara lite olika uppfattning om det är bra eller inte nämligen.. antar att biarritz/hossegor kanske är bättre men vill hålla mig på den spanska sidan. Kanske nåt annat place i spanien som funkar? Tacksam för alle tips!

Logga in för att svara
#51770 Svar: San Sebastian? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

finns en tjej här på surfsverige som har bott i Biarritz/san sebastian i ett på år nu.marie_froslin heter hon på surfsverige. kolla med henne, hon har nog koll

Logga in för att svara
#51785 Svar: San Sebastian? 16 år, 4 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Jag bodde i SS förra året. Fantastiskt bra ställe om du vill surfa på båda sidorna. Du tar dig till Biarritz på en halvtimme och till Hossegor på en timme med bil. Nära till bryten väster om San Sebastian också (bla. Mundaka) Ganska dyrt att bo dock. Både Bilbao och Santander är bra alternativ på spanska sidan. Där finner du mindre crowd och många fina bryt. I San Sebastian är mitt tips att bo i stadsdelen "Gros". Då har du bara några minuter gångavstånd till stranden som du kan surfa året runt på! Har du fler frågor svarar jag gärna. Skriv bara i min gästbok.
Vänliga hälsningar
Jonatan Svensson

Logga in för att svara
#51830 Svar: San Sebastian? 16 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

San Sebastian e super mysigt men alldelles för mkt turister på sommaren och väldigt crowed i vattnet under sommar halvåret... men det ligger nära bra ställen där det inte e crowds..
Bara att åka!!! lycka till

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!