Facebook data

1
Blir det nått cederholm surfcamp i sommar?
#51798 Blir det nått cederholm surfcamp i sommar? 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

det vore kul

Logga in för att svara
#51809 Svar: Blir det nått cederholm surfcamp i sommar? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Hör med Cederholm

Logga in för att svara
#51845 Svar: Blir det nått cederholm surfcamp i sommar? 16 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Tjenare.

Ja det finns en chans för att det blir det i år. Får se hur många som är intresserade att komma ner.
det var ju lyckat förra gången, förutom att vi inte hade något surf direkt...he he:laugh:
Kul om det är många som vill komma, hade ju ett skönt häng första gången.

Peter

Logga in för att svara
#51874 Svar: Blir det nått cederholm surfcamp i sommar? 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

cederholm skrev:
Tjenare.

Ja det finns en chans för att det blir det i år. Får se hur många som är intresserade att komma ner.
det var ju lyckat förra gången, förutom att vi inte hade något surf direkt...he he:laugh:
Kul om det är många som vill komma, hade ju ett skönt häng första gången.

Peter

jag är lätt intresserad!

Logga in för att svara
#51902 Svar: Blir det nått cederholm surfcamp i sommar? 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Jag och frugan + en nygjord bäbis kommer:woohoo: !! måste ju få bebben att surfa sig in i surftouren för att försörja sin gamle far..

Logga in för att svara
#51928 Svar: Blir det nått cederholm surfcamp i sommar? 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Obie skrev:
Jag och frugan + en nygjord bäbis kommer:woohoo: !! måste ju få bebben att surfa sig in i surftouren för att försörja sin gamle far..

heheh om det blir av tar jag med mig brorsan och någon polare

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!