Facebook data

1
Någon som ska köra mellan Skåne-STHLM??
#51885 Någon som ska köra mellan Skåne-STHLM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Är i stort behov av att ta mig tillbaka till STHLM så om någon ska köra från Skåne och vill dela soppa pengar så får ni gärna höra av er.
ring mig på 0767643423

//Jakob

Logga in för att svara
#51918 Svar: Någon som ska köra mellan Skåne-STHLM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Inte mycket till hjälp kanske men tar du dig bara till Åmål imorn kan du åka med till Karlstad. Sista biten till Sthlm får du klara själv.

Logga in för att svara
#51944 Svar: Någon som ska köra mellan Skåne-STHLM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Willy skrev:
Inte mycket till hjälp kanske men tar du dig bara till Åmål imorn kan du åka med till Karlstad. Sista biten till Sthlm får du klara själv.

Tack för det men jag tror att jag hoppar över. får bli nyår i Skåne. Om någon ska köra upp efternyår så hör av er.

//Jakob

Logga in för att svara
#52004 Svar: Någon som ska köra mellan Skåne-STHLM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Bump.

Logga in för att svara
#52009 Svar: Någon som ska köra mellan Skåne-STHLM?? 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

HAHAHA!!! Nu får du ett nytt erbjudande av mig! Söndag åker jag från Skara till Uppsala. tar du dig till Skara kan jag hjälpa dig till Uppsala. Därifrån får du klara dig själv!!! HAHAHAHAHAAA. Leta i kartboken skånejävel!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!