GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA PÅ SURFSVERIGE..
Jag ska upp till stugan i fjällen och dricker öl, whiskey och skjuter några bamse racketer rakt övanför min grannes stuga..som jag göra varje år som tradition...hoppas att ni alla ha det bra och lycka till 2009..pray for surf..DA RATMANB)
HAAAAAAAPY NEW YYEEEEEEEEEEEEEAR YA MOTHER FUCKERS.....PRAY FOR SURF....2009 IS GUNNA BE THE BEST EVER SURF YEAR IN SWEDEN ...YYYYEEEEEEEHHHHAAAAAAAAA...
Ser inte så dumt ut Piotr, segt att sitta här hemma och inget surf alls senaste veckan...
Ser fram emot Lanzarote om knappt en vecka och sen är man hemma tre dagar och sen bär det av till Marocko, ska bli kul att komma till ett nytt ställe...
Efter att ha haft ett lugnt år 2008, så kommer 2009 att innebära en hel del förändringar, dels nya butiker och ett par riktigt häftiga expeditions.
Men innan det blir dags att presentera nyheterna blir det en lagerrensning med kanonpriser till alla, kommer såklart en banner när det närmar sig.
Gott Nytt År och hoppas alla får lite surf snart...
//Göran
Jo... Gott Nytt Surfår på dig med RAT! Skjut varken sönder paddelhänderna eller grannens hus.
Hoppas bl a juli blir fint i Norge för jag har eventuellt 2 elever att ta med upp till din camp...
Må vindarna piska Svea lila & blå och hålla abstinens på tryggt avstånd.
Gazzer skrev: Backdoor_Goran skrev: kommer såklart en banner när det närmar sig.
//Göran
Ha haha! bra att gardera sig mot vissa indviders synpunkter ..!
Du behöver väl inte nån bra filmare på dina expeditions Göran - eller? Höjta till bara!!
Hadetgott!!
Så talar en dåre av hög kaliber.. " vissa individers synpunkter "
Goran står för professionalitet och skriver också " såklart " men du tar det humoristiskt, och skyller på vissa individers åsikter..
Det är ett slag mot Redax och hans uppbyggnad av den här sidan att proklamera för att det skulle vara helt i sin ordning att göra gratisreklam inför 2000 personer tillhörande en och samma kundkrets här!
civiltmotstånd är precis lika "pliktmässigt" som andra plikter vi presenteras med ......
och dessutomkräver i min mening strörre civiltcourage än vad t.ex. miltärplikten kräver om jag uppfattat din mening korrekt.
Det kräver ett betydligt större personligt ansvarstagande för den som väljer att blir vapenvägrare jämfört med vad en soldat behöver göra - helt enkelt för att den i så fall "bara följer order ...."
Själv bor jag heller i ett land där varje individ tar ett eget personlig ansvar hellre än ett samhälle där man följer eller underkastar sig ett dogma, religon, politiskt inrikning eller ( bevara mig väl) patriotism. Det står två rådjur i trädgården och käkar gamla äpplen ...