Facebook data

1
Marocco hem...?
#52237 Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hej!

Jag tror att jag går en långsam och väldigt smärtsamt död till mötes om jag inte får surfa snart. Har hittat flyg till Casablanca för en tusenlapp. Men jag lyckas inte hitta något så billigt hem. Billigast är 3250. Jag har varit i Marocco innan och då tagit mig till Malaga och sen vidare till Tangier. Men nu när jag tittar så hittar jag inga färjor som går till Tangier från Algeciras. Är det någon som tagit den vägen nyligen och vet vad färjebolaget heter så att jag kan titta? Även boende tips i Marocco välkomnas..! Är det lönt att ta med sig brädan eller finns det bra uthyrningsmöjligheter..? Surfade inte då jag senast var i Marocco så jag vet inte hur det står till med uthyrning. Alla tips som har med Maroccosurf välkomnas...!!!

Gonzan aka Erika aka Gzaa

Logga in för att svara
#52247 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Appolo har billigt den 4 februari T/R Har för mig att Ryan Air flyger från London/Frankfurt/Marakesh rätt billigt

Vilken del av Morocco vill du vistas i?

Logga in för att svara
#52254 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

ja du som läget är nu tar jag allt där det finns vågor men helst Agadir, är ju lätt att ta sig till Agadir om man flyger till Marakesh. men jag vill flyga så fort som möjligt och åka hem runt den 25 jan. Så den 4 feb är lite sent...

Logga in för att svara
#52263 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

fattar inte - du menar du hittade en ENKEL flygbilljett eller?

Logga in för att svara
#52264 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

ööö?? Ja jag hittade köpenhamn-casablanca för 1150 genom skyscanner. Nu har jag hittat hem med easy jet o ryan air för ca 400 riksdaler!!! Vet du nåt om att hyra bräda där? Våtdräkt, räcker det med summersuit?? tjingeling

Logga in för att svara
#52265 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

bra om man lämnat lite bas uppgifter i samband med en förfrågning - När tänker du åka - vilka färdsätt - - vart har du letat hitintills och så - nu jobbar vi i blindå liksom ...

ving.se och apollo.se är de tva som har direktflyg till Morocco på bra pris.

Logga in för att svara
#52268 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
bra om man lämnat lite bas uppgifter i samband med en förfrågning - När tänker du åka - vilka färdsätt - - vart har du letat hitintills och så - nu jobbar vi i blindå liksom ...

HÖVVE!

Är du helt blind ( har arabsjalen blåst över ögonen på dig ) för frågan om bräduthyrning och våtdräktstjocklek etc också??

Logga in för att svara
#52272 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
Gazzer skrev:

HÖVVE!

Är du helt blind ( har arabsjalen blåst över ögonen på dig ) för frågan om bräduthyrning och våtdräktstjocklek etc också??

fuck off dickhead.

Hon snackade båt hit och dit och det enna och det andra - bra om man kunde lämna LITE typ önskemål om typ DATUM mm i början. Du behöver inte pissa om kring i varenda tråd butthead.

You're tiresom anoyance - grow fucking up.

Logga in för att svara
#52274 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
sverre skrev:
Gazzer skrev:

HÖVVE!

fuck off dickhead.

Hon snackade båt hit och dit och det enna och det andra - bra om man kunde lämna LITE typ önskemål om typ DATUM mm i början. Du behöver inte pissa om kring i varenda tråd butthead.

You're tiresom anoyance - grow fucking up.

hehehe..... JO ETT EXAKT DATUM är JÄTTE viktigt för att kunna svara på frågor om bräduthyrning, vattentemperatur, båttrafik och boende!

Om hon åker den 10 januari exempelvis kanske det finns brädor att hyra och vattnet kanske är en tiondelsgrad svalare än om hon åker den 25 januari...

Ett hotel som kanske ligger nånstans kanske har fått stänga igen två veckor denare...
En halvgrads skillnad i vattentemp. kan ju också avgöra vilken mm tjocklek på dräkten man ska ha, jag menar nånstans går ju gränsen!

Sorry to interupt your dryghet Gazzerbinladen

Logga in för att svara
#52276 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hmm....Jag har hittat flyg båda vägarna tack bare ditt tips Gazzer. Har en vän som är i Marocco nu så bräd och våtdräktsfrågorna kommer att ställas till honom. Tack för hjälpen!!

Logga in för att svara
#52277 Svar: Marocco hem...? 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Det går att hyra bräda, iaf. i Tagazoute. Det är inte jättebilligt. Osäker på vad det kostar, men minst 60DIH/dag. Om du har en 3/2 eller 4/3 ta med dem, revskor kan vara bra också, det finns enstaka som faktiskt kör 5/3, men det är inte kallare än 17 i vattnet.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!