Facebook data

1
Barbados surf
#52297 Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

Vilka mer är på barbados de kommande veckorna?!
hade planerat att dra nästa vecka men tänker stanna några veckor till, någon som vill dela hyra på boendet!?

Ni som funderar på att dra hit men inte bestämt er. KOM HIT!! sjukt hög paradisfaktor med surf varje dag och perfect väder! man märker inte ens att det blir varmare när man kissar i vattnet! så varmt är det.

Boende vid sydkusten är mest optimalt, man kan ta sig med buss lätt längs med hela sydkusten och upp till batshseba / soupbowl. o hyra bil för att ta sig till maycocks o tropicana o mullins o alla västkustställena

hör av er!

Logga in för att svara
#52298 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

surfat soupbowl

Logga in för att svara
#52299 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

svärfar på mullins

Logga in för att svara
#52300 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

grymt!

Logga in för att svara
#52301 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Men det jag inte förstår riktigt är.... det låter ju och ser onekligen jävligt trevligt ut!! VARFÖR vill du då att hela svennebanan - touren ska invadera Barbados för ?

För det är så de flesta svennebananer vill ha det... VAD ÄR DET SOM ÄR INNE NU? ALLA SKA TYDLIGEN DIT! WOW SÅ JÄVLA 09 ALLTSÅ!!

Som en klase bananer vill svennebananerna växa samman...

Tell me where the svennebanana tour goes and I will go somewhere else.... men så är jag ju eremit också vilket kanske förklarar varför jag gillar att uppleva ett land med dess invånare, känna att jag är borta, och träffa surfvagabonder från övriga världen...

Logga in för att svara
#52302 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
Men det jag inte förstår riktigt är.... det låter ju och ser onekligen jävligt trevligt ut!! VARFÖR vill du då att hela svennebanan - touren ska invadera Barbados för ?

För det är så de flesta svennebananer vill ha det... VAD ÄR DET SOM ÄR INNE NU? ALLA SKA TYDLIGEN DIT! WOW SÅ JÄVLA 09 ALLTSÅ!!

Som en klase bananer vill svennebananerna växa samman...

Tell me where the svennebanana tour goes and I will go somewhere else.... men så är jag ju eremit också vilket kanske förklarar varför jag gillar att uppleva ett land med dess invånare, känna att jag är borta, och träffa surfvagabonder från övriga världen...

Anledningen till att det är så här osurfigt som svennebananerna beter sig beror tror jag på att vi har alpinkulturen i grunden. Att göra en säsong med 30 andra som man känner..
SURFING är något annat men det verkar inte gått in...

Logga in för att svara
#52306 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

fuck off sverre

Logga in för att svara
#52308 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Sverre, du är så härligt alternativ.

Logga in för att svara
#52310 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Stoney skrev:

jaha, så nu är man alternativ för att man beter sig som övriga surfare i världen , ja förutom israeler då också och japaner såklart..

Logga in för att svara
#52313 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

sverre skrev:
Stoney skrev:

jaha, så nu är man alternativ för att man beter sig som övriga surfare i världen , ja förutom israeler då också och japaner såklart..

chilla lite sverre istället för att pajja alla trådar

Logga in för att svara
#52315 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
sverre skrev:
Stoney skrev:

chilla lite sverre istället för att pajja alla trådar

gå å gör dina läxor istället pöjkspoling du pajjar ju varenda tråd med din spamming!!!

Logga in för att svara
#52324 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

TILLBAKA TILL ÄMNET !!
nån som vill dela hyra med Pontus ?

& sverre: här finns de plats för alla, 09s trend är costa rica & fuerte vad jag vet, hit kommer inga wannabees, dom sollas bort med priset på biljetten typ

Logga in för att svara
#52325 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

hahah det där lät jävligt dumt

ja mena barbados är inte första stället man väljer att åka till om man åker en hel drös med människor...
kanske mer att man vill dela det med få

Logga in för att svara
#52326 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

HAHAhahahaha sverre

de kan lätt vara så att det härstammar från våran alpkultur

Jag har inte mött en enda svensk surfare här på 6 veckor, tänkte bara försöka en klen chans att få bo billigare de kommande veckorna, då min budget är kass finns tyvärr inga sånna här lokala forum där man kan fråga andra surfare, vad jag vet. bara en chansning

men jag erkänner, jag ska dra till costa rica efter barbados faktiskt o bo där flera andra svenskar bor, men de blir nog fett kul det med. hoppas dock på att fixa bil o bo lite i bushen istället

Logga in för att svara
#52332 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag förstår precis vad du menar Pontus och Hanna men UNDERSKATTA inte Svennebananatour!!!

VIPS! Så ska ALLA till Barbados, jag börjar se ett mönster i deras framfart.

först Indo sen Costa Rica nästa gång kan det bli Barbados..

Logga in för att svara
#52335 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 5

viktorviktorviktor
graphgraph

vart hittar du billiga flyg pontus?

Logga in för att svara
#52336 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bimHanna skrev:
TILLBAKA TILL ÄMNET !!
nån som vill dela hyra med Pontus ?

& sverre: här finns de plats för alla, 09s trend är costa rica & fuerte vad jag vet, hit kommer inga wannabees, dom sollas bort med priset på biljetten typ

Biljettpriset är inte dyrare än till Australien... Och Barbados har någonting som inte Oz har... MINDRE YTA!!! Precis vad svennebananerna vill ha för att kunna bilda klasar..

Åker man till Oz riskerar man att spridas ut för mycket....

Logga in för att svara
#52352 Svar: Barbados surf 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

viktorviktorviktor skrev:
vart hittar du billiga flyg pontus?

Jag brukar göra det, men lyckades inte så värst bra denna gången
hittade faktiskt på flygresor.se
annars kan man leta själv på bigtravel.se eller direkt på flygbolagens hemsidor.

ibland är det bra att ta ryanair för 80 sek med skatt o allt, till ett ställe och stanna på flygplatsen mer än vad man skulle vilja.. sova över o så. o sen ta ett annat billigt flyg senare, eller från en annan flygplats i grannstaden eller så, har jag t.ex. grojt i barcelona. då kan man få det billigt. men lönar sig nog bara om man ska va borta på obestämd tid eller flera veckor, om man bara har en vecka på sig vill maninte spendera ett dygn på flygplats

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!