Facebook data

1
Vältränad bild
#52591 Vältränad bild 16 år, 4 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Va alla är vältränade å deffade på Gott nytt år bilden alá Surfakademin! Vet inte om jag vill åka med er. Skulle få komplex tror jag.....!

Hälsn Köttbulle Danne!

Logga in för att svara
#52646 Svar: Vältränad bild 16 år, 4 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Tror inte det spelar någon roll vare sig du vill åka eller inte. Ett grundkrav på många surfcamps nuförtiden är att du är fräscht solbränd, har fullt utvecklat alt semiutvecklat sexpack och minst ett smycke av någon havskorall alternativt någon form av tvinnad hampa redan när du anländer på campet. Kan du krydda det med en gitarr lite nonchalant slängd över axeln och någon form av hatt så är du hemma. Det är viktigt för campsen att upprätthålla sin image och blekfeta svennefetton göra sig icke besvär. Eventuellt är dina pengarna välkomna men när kameran kommer fram får du räkna med att vänligt men bestämt bli tillsagd att hålla dig ur vägen. Detta har hänt mig många gånger pågrund av min bukfetma vilket många gånger har känts tämligen kränkande. Men jag håller med dig kudos till nivån av deffning hos surfakademin!

Logga in för att svara
#52647 Svar: Vältränad bild 16 år, 4 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jag tror det helt enkelt handlar om s.k "montezumas hämnd" Det är därför de spänner sig så hårt på fotot!

Logga in för att svara
#52653 Svar: Vältränad bild 16 år, 4 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Logga in för att svara
#52675 Svar: Vältränad bild 16 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

"Tror inte det spelar någon roll vare sig du vill åka eller inte. Ett grundkrav på många surfcamps nuförtiden är att du är fräscht solbränd, har fullt utvecklat alt semiutvecklat sexpack och minst ett smycke av någon havskorall alternativt någon form av tvinnad hampa redan när du anländer på campet. Kan du krydda det med en gitarr lite nonchalant slängd över axeln och någon form av hatt så är du hemma. Det är viktigt för campsen att upprätthålla sin image och blekfeta svennefetton göra sig icke besvär. Eventuellt är dina pengarna välkomna men när kameran kommer fram får du räkna med att vänligt men bestämt bli tillsagd att hålla dig ur vägen. Detta har hänt mig många gånger pågrund av min bukfetma vilket många gånger har känts tämligen kränkande. Men jag håller med dig kudos till nivån av deffning hos surfakademin! "

Så jäla rääätt!! Du måste se cool ut om du ska vara surfare, fetton göre sig som sagt icke besväret att tro att de kan få surfa bland de coola killarna...
NOT..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!