Facebook data

1
BOS etablerar sig i Costa Rica
#52840 BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

One of our members, adamski, is traveling down to Costa Rica in a few days to spread the BOS message to the world.

Adamski kommer att se till att BOS finns på plats, MEN HÄR KOMMER DET FINA:

Innan adamski åker därifrån kommer han att ha hittat en surfare som ska ta över efter honom, adamski överlämnar uppdraget och går i god för honom... denne kommer i sin tur att hitta en lämplig efterträdare.. o.s.v.

På så sätt kommer BOS alltid att vara etablerade i Costa Rica. Jag kanske åker dit om tre år och då vet jag att jag kommer att träffa en från BOS där...

Jag kanske inte känner killen eller tjejen, men jag vet in the name of BOS that the surfer will be very Bosy as a person.

Det kan vara en person från vilket land som helst.. På så sätt kommer trygghet för BOS members alltid att finnas på plats.

Gudfadern

Logga in för att svara
#52854 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

Om detta blir verklighet så vill inte ja leva mer... tanken om att få komma bort från sverige å BOS är vad som fått mig att fortsätta sträva efter livet:( ... blir spyfärdig av tanken att detta "virus" ska lemlästa mina bröders sinnen utomlans också!

Logga in för att svara
#52856 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

seeb skrev:
Om detta blir verklighet så vill inte ja leva mer... :

Verkar redan som att projektet börjar ge avsedd effekt.. hehehe...

Logga in för att svara
#52901 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Så vad stod BOS för nu då sverre?!?!

Logga in för att svara
#52903 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Olav
graphgraph

Bananas of sweden=D;)

Logga in för att svara
#52908 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
One of our members, adamski, is traveling down to Costa Rica in a few days to spread the BOS message to the world.

Innan adamski åker därifrån kommer han att ha hittat en surfare som ska ta över efter honom, adamski överlämnar uppdraget och går i god för honom... denne kommer i sin tur att hitta en lämplig efterträdare.. o.s.v.

På så sätt kommer BOS alltid att vara etablerade i Costa Rica. Jag kanske åker dit om tre år och då vet jag att jag kommer att träffa en från BOS där...

Jag kanske inte känner killen eller tjejen, men jag vet in the name of BOS that the surfer will be very Bosy as a person.

Det kan vara en person från vilket land som helst.. På så sätt kommer trygghet för BOS members alltid att finnas på plats.

Gudfadern
Coolt Citat Viktor M

Logga in för att svara
#52909 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

seeb skrev:
Om detta blir verklighet så vill inte ja leva mer... tanken om att få komma bort från sverige å BOS är vad som fått mig att fortsätta sträva efter livet:( ... blir spyfärdig av tanken att detta "virus" ska lemlästa mina bröders sinnen utomlans också!

Coolt Citat Viktor M

Logga in för att svara
#52910 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
seeb skrev:
Om detta blir verklighet så vill inte ja leva mer... :

Verkar redan som att projektet börjar ge avsedd effekt.. hehehe...

Coolt

Logga in för att svara
#52911 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Olav skrev:
Bananas of sweden=D;) Coolt Citat Viktor M

Logga in för att svara
#52912 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Be careful there Olav, your ego is writing check's your body can't cash

Logga in för att svara
#52913 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
sverre skrev:

Gudfadern
Coolt Citat Viktor M
Coolt Citat Vikt,,,Nä vänta nu,,,,

Logga in för att svara
#52995 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

allan_i_dalen
graphgraph

BOS = Brudar of Sverre

Logga in för att svara
#53027 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

nice first post anal dalen

Logga in för att svara
#53139 Svar: BOS etablerar sig i Costa Rica 16 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Ja det är sant gott folk att jag på fredag åker till Costa Rica för BOS räkning. Vi i BOS tycker att det är viktigt att våra värderingar sprids i så stor utsträckning det är möljigt, detta för att motverka den totala brist på självdistans som kan infinna sig hos en del människor. Jag själv tillhör en av de sämre surfarna i BOS och har egentligen min bakgrund i skateboard, men mitt hjärta för surfing och BOS slår lika hårt för det. Jag kommer precis som Sverre sa att starta en permanent bas i Costa så att det alltid finns en representant på plats. Givetvis så ska denna representant också personifiera vad som är själva kärnan i vårt eminenta broderskap (syskonskap borde det heta, eller hur BOS-tjejer). Denna kärna består i att ta världen för vad den är och kunna skratta åt den, likväl som att veta när det är läge att gråta.

Tack för mig, ses i vågorna

BOS for Life

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!