Facebook data

12
Swingkid R.I.P
#52999 Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Med över 10 år här på forumet ( Blå Rummet, Kallsupen och Surfsverige ) kommer jag att lägga ner all min verksamhet här på sidan.
Det har varit många glada stunder men samtidigt en jävla massa skit. Bästa tiden var under Kallsupen när den var nystartad. Inte så mkt skitsnack o mera snack om surfing.

Sedan den där Sverre.....!!!! Sorry man, Jag vet nu vem du är från väldigt säkra källor och allt jag kan säga är: Lycka till! För om det kommer ut vem du är så blir nog många jävligt ledsna o besvikna. Vissa kanske tycker det är en kul grej men jag tycker det är det mest patetiska jag någonsin sett på ett forum. Att du kan sänka dig så lågt för att ha lite kul trodde jag aldrig......

Till er som har stöttat honom: Om ni e hans vän privat kan jag förstå att ni också tycker det är lite kul etc.... men för er som aldrig träffat honom men ändå tycker han är en bra figur här på surfsverige kan jag bara säga UT O SURFA MER!!!

Har under de senaste åren träffat en jävla massa surfare här nere som inte ens orkar med forumet och som inte ens har en surfprofil här p.g.a allt bråk m.m. Varför kan folk inte bara samsas, peppa varandra och ge ut information om surfing. Använda forumet till något possitivt.
OK, det kanske har varit lite för mkt inlägg om fuerte men tack vare det har över 30 pers bara de senaste månaderna fått en fet, billig och oförglömlig surf semester, många har lärt sig surfa för första gången och andra har fått sitt livs åk!.. Men inläggen handlar ialla fall om surf och ingen som bott här på Stoke har någonsin klagat. Och den enda som skrivit och tackat för en bra vecka, Ja han var norrman!! De andra har helt enkelt inte orkat mestadels p.g.a Sverre..... AND THAT'S A FUCKING FACT!

Detta blir mitt sista inlägg på detta forumet..............

Hoppas alla får ett fett surf år i år!!!! Vi kanske ses i line up någonstans...

Surfa för att det är kul, träffa nytt folk, res ut i världen o se kulturer. Det gör inget om man e inte grym så länge man har kul...!!!!!!!! Best surfer is the one that has the most fun!!!!.... Glöm aldrig det..

It's better to burn out than fade away!!!

Hasta luego!

MVH: Johan Otterdahl

Logga in för att svara
#53002 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

helt sant de du säger... tog åt mig dina ord!
ta de lungt å swinga högt kid;)

sverre... f*ck off! your not funny

Logga in för att svara
#53004 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja, allting har sin tid Swinkid... nu har du blivit en MARTYR !!!!!!!!!!!!!

av surf är du kommen och surf ska du åter bli....

G

Logga in för att svara
#53006 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

swingkid: du pratar om att forumet är vad man gör det till, att man ska använda det till något positivt, och att det finns folk på det som förstör för oss andra. det är väl som med precis allt annat här i livet. nu har du ju dessutom gett segern åt sverre och andra som bidrar till dålig stämning här.

det enda sättet att få forumet bra är ju att själv bidra till det genom bra forumtrådar, hjälpsamma tips och en allmänt positiv attityd, att bara dra och säga att man är "för bra", eller "för soul" för ett internetforum där alla snackar skit är ju ingen lösning.

dina posts från fuerte är verkligen inspirerande och jag kommer absolut söka mig neråt åt ert håll inom en snar framtid, men jag tycker inte du ska låta sverre vinna så enkelt, det bästa är väl att ignorera honom?

tråkigt att se bidragande själar lämna ett av de få forum som existerar för oss som insett njutningen av att glida fram på vatten med en plastplanka under fötterna... för vi är inte speciellt många i det här landet, tyvärr.

get back up there, man.
J

Logga in för att svara
#53007 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

fredtiger
graphgraph

Trist.

Hänger inte så mycket på sidan längre heller, så har nästan missat hela Sverre grejen. Förutom att det kom ett par hysteriskt roliga filmklipp (de indiska) för något år sedan eller så. Däremot så tycker jag att det diskuteras mer och mer skitsaker. Infekterade interna bråk är ganska tråkigt att följa (undantaget SSA striden för 3-5 år sedan, minns inte riktigt när det var). Av någon anledning var det mer surfsnack och mindre skitsnack på kallsupen. Är det för att allt fler människor hittar hit som folk inte längre vill dela med sig av tips, spots etc? Förmodligen är det så. Behovet att dra med främlingar till spots har väl också minskat (om det någonsin funnits) eftersom det ändå kommer att vara tillräckligt med sällskap i vattnet.

Själv kommer jag fortsätta titta in då och då. Mest för att läsa om andras surfupplevelser, se bilder från surf jag missat etc. Alltid kul att se bilder från platser man varit på eller vill åka till. Exempelvis Daniels bilder här för ett tag sedan. Var själv där under vattenskidsförhållanden! Kul att se andra scora (även om det svider lite).

Kanske vi ses på Fuerteventura någon gång i framtiden, eller västkusten. Lycka till med vad du nu gör!

//Fredrik

Logga in för att svara
#53009 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Tråkigt att du känner så, tycker att det är en förlust för surfsverige. Hoppas att du ändrar dig och fortsätter att posta bilder.

Logga in för att svara
#53011 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Det bästa du kan göra innan du lägger ner är att säga vem Sverre är, skulle vara sjukt intressant.
Lev väl!

Logga in för att svara
#53012 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Det var ju tråkigt Swingen, jag tycker det överdrivs en hel del hos många som klagar på forumet. Ni kanske bör inse att ett internetforum är ju just det och inget annat, alltså bör man inte ta allt som skrivs på så stort allvar. Det är ju rätt stort gap i erfarenhet mellan många läsare/skribenter här då blir det lätt lite tråkningar. Det är ju ärligt talat rätt många nötter som skriver helt onödiga frågor också eller folk som helt enkelt av ren lättja inte orkar googla.
Sen börjar det ju bli mer och mer spam, vad som är spam och vad som inte är det är ju svårt att skilja mellan. Jag tycker det är ok med lite spam, ibland går vissa över spamgränsen. Det är ju lite upp till alla som läser här och framförallt Redax att hålla spamnivån på en lagom nivå.

Och sen den där SVERRE till råga på allt..

Logga in för att svara
#53014 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

yeah yeah what ever ! ! räknar ner veckorna tills du åter kommer vara bland oss.. puss iaf

Logga in för att svara
#53016 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Limpan Lappland skrev:
Det bästa du kan göra innan du lägger ner är att säga vem Sverre är, skulle vara sjukt intressant.
Lev väl!

Snälla gör det!

Logga in för att svara
#53017 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Kom igen nu , Swingen!

Vi känner inte direkt varandra, men jag kommer ihåg när du låg och splattrade på Kåsa med brädnosen rätt upp i vädret och 50 kg tång runt leashen. Alltid lika stokad trots att jag aldrig såg dig ta en våg...

Du har kommit en lång väg sedan dess. Du verkar inte vara en "quitter"!

Skit nu i den där Sverre, vem han nu är, och häng kvar här och var en del av lösningen istället.

OK?

Logga in för att svara
#53018 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Personligen kommer jag att sakna fina vågor från fuerte i swingkids inlägg..
när det är platt och sviiiiiiiinkallt häruppe finns det ingenting bättre än en kaaaall bira och att bläddra igenom alla fina varmtvatten vågor som folk skicka från alla världs hörn..man blir sugen igen att ta sig iväg och hoppa i vattnet även om det ät bara 2 grader i vattnet........synd..

Logga in för att svara
#53019 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

word up swingen!

livet är för kort för att inte ha kul. men jag undrar bara nu hur man ska hitta dig om man vill komma ner en sväng till fuerte. har du nån weddsajt? eller facebook grupp. skriv ett mail till mig på johanpalojohan@hotmail.com

hade gott frände!

Logga in för att svara
#53023 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

sverre skrev:
Ja, allting har sin tid Swinkid... nu har du blivit en MARTYR !!!!!!!!!!!!!

av surf är du kommen och surf ska du åter bli....

G

Du kunde inte låta bli å posta va?haha
pinsamt!

Logga in för att svara
#53024 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Swingkid skrev:
Med över 10 år här på forumet ( Blå Rummet, Kallsupen och Surfsverige ) kommer jag att lägga ner all min verksamhet här på sidan.
Det har varit många glada stunder men samtidigt en jävla massa skit. Bästa tiden var under Kallsupen när den var nystartad. Inte så mkt skitsnack o mera snack om surfing.

Sedan den där Sverre.....!!!! Sorry man, Jag vet nu vem du är från väldigt säkra källor och allt jag kan säga är: Lycka till! För om det kommer ut vem du är så blir nog många jävligt ledsna o besvikna. Vissa kanske tycker det är en kul grej men jag tycker det är det mest patetiska jag någonsin sett på ett forum. Att du kan sänka dig så lågt för att ha lite kul trodde jag aldrig......

Till er som har stöttat honom: Om ni e hans vän privat kan jag förstå att ni också tycker det är lite kul etc.... men för er som aldrig träffat honom men ändå tycker han är en bra figur här på surfsverige kan jag bara säga UT O SURFA MER!!!

Har under de senaste åren träffat en jävla massa surfare här nere som inte ens orkar med forumet och som inte ens har en surfprofil här p.g.a allt bråk m.m. Varför kan folk inte bara samsas, peppa varandra och ge ut information om surfing. Använda forumet till något possitivt.
OK, det kanske har varit lite för mkt inlägg om fuerte men tack vare det har över 30 pers bara de senaste månaderna fått en fet, billig och oförglömlig surf semester, många har lärt sig surfa för första gången och andra har fått sitt livs åk!.. Men inläggen handlar ialla fall om surf och ingen som bott här på Stoke har någonsin klagat. Och den enda som skrivit och tackat för en bra vecka, Ja han var norrman!! De andra har helt enkelt inte orkat mestadels p.g.a Sverre..... AND THAT'S A FUCKING FACT!

Detta blir mitt sista inlägg på detta forumet..............

Hoppas alla får ett fett surf år i år!!!! Vi kanske ses i line up någonstans...

Surfa för att det är kul, träffa nytt folk, res ut i världen o se kulturer. Det gör inget om man e inte grym så länge man har kul...!!!!!!!! Best surfer is the one that has the most fun!!!!.... Glöm aldrig det..

It's better to burn out than fade away!!!

Hasta luego!

MVH: Johan Otterdahl

BOS Support this posting.

Important notice: Some or all of this answer was written collaboratively by BOS. For reliable information of any sort, you must consult an officially qualified professional in your local area. You use this at your own risk.

Logga in för att svara
#53025 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -8

biggaloppa
graphgraph

Håller med swingen! Tycker sverre är pinsamt SAD! Har funderat på vem han är och kan bara konstatera att han måste vara en finnig tonåring med fjunmustasch med sitt jävla bos! STÅ FÖR FAN FÖR VEM DU ÄR!

Logga in för att svara
#53028 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Logga in för att svara
#53031 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ja Swingen, kan du inte beratta for alla vem det ar! Med tanke pa vad din van Linn skrev i min gastbok sa ar det uppenbart vem du misstanker. Ni som ar intresserade kan kolla in min profil, hehe!

Logga in för att svara
#53039 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

what is up with the 'ut och surfa med er' skit as well, what makes anyone think that people who write on here don't surf whenever they get the chance. I guess it's easy to say that when you don't live in sweden and get to surf a good wave in warm water frequently, but then why are you coming to surfsverige? to rub in in everyone's face that lives here how much you get to surf? Do you pick fights with kids too? Tease pensioners for being old and flabby? What nerve!

Logga in för att svara
#53041 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Redax skrev:
Ja Swingen, kan du inte beratta for alla vem det ar! Med tanke pa vad din van Linn skrev i min gastbok sa ar det uppenbart vem du misstanker. Ni som ar intresserade kan kolla in min profil, hehe!

skratta eller gråta.... skratta eller gråta... det är frågan??

Inte för att jag skulle gråta för att få vara redax...

skratta eller gråta...?? Nä, det är enbart pinsamt!

Jag tycker faktiskt synd om er lite nu. Både Linn och Swingkid. Att skjuta sig själv i foten med så tung kalliber och dessutom medvetet..ajajajaj... dels att misstänkliggöra folk, dels att säga sig med säkerhet veta vem det är...

där sjunk trovärdigheten som en sten... för är det 10: de gången ??

Logga in för att svara
#53042 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

riktigt synd sweingen du är en bra person här på surfsverige... fan dig sverre du överdriver man!

hoppas du kommer tillbaka någon gång

ha det grymt!

Logga in för att svara
#53043 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Tråkigt att ni drar.

Kanske vi ses ändå...

Logga in för att svara
#53047 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

kollade guestboooken.....

Logga in för att svara
#53050 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ännu ett offer, nåja vi ses på fuerte om nåra veckor !

Logga in för att svara
#53052 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

maxr
graphgraph

tobad men förståligt!
kul att du har kört hostel och tackar för två jävligt bra surfresor!
enjoy the ride, peace man ses! ;D C:\Documents and Settings\Ägaren\My Documents\max\Bilder\Fuerte\n869960383_4016886_3394.jpg[/img]

sverre, jag misstänker att du känner för att kommentera bilden
så snälla gör det

Logga in för att svara
#53053 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

maxr
graphgraph

maxr skrev:
tobad men förståligt!
kul att du har kört hostel och tackar för två jävligt bra surfresor!
enjoy the ride, peace man ses! ;D C:\Documents and Settings\Ägaren\My Documents\max\Bilder\Fuerte\n869960383_4016886_3394.jpg[/img]

sverre, jag misstänker att du känner för att kommentera bilden
så snälla gör det

blev ingen bild där, tyvärr. :/

Logga in för att svara
#53054 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

viktor m skrev:
riktigt synd sweingen du är en bra person här på surfsverige... fan dig sverre du överdriver man!

hoppas du kommer tillbaka någon gång

ha det grymt!

vad gjorde sverre egentligen som var så hård mot swingkid? Jag kommer inte på något, förutom en liten pek för att ha gjort reklam i forumet. Men det var egentligen Swingen och Linn som gick till attack och tog illa vid överdrevet mycket.

Själv tycker jag om Swingen och hans stoke, men jag kan förstå att andra medlemmer ta illa vid som om det var skryt. Typ, 'hej jag bor där det finns vågor' och sedan dissar andra för att inte var ute och surfar. Undrar hur surfsverige skulle ser ut om alla medlemmer bodde utomlands

Logga in för att svara
#53055 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Sa inte Sverre tack å hej för ett tag sen oxå..... ........

Logga in för att svara
#53056 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Tråkigt att det verkar finnas några som känner sig "tvingade" att lämna forumet.
Erik G har i princip redan skrivit det jag tänkte skriva (så vad i helvette skriver jag ändå detta för???)

Jag tycker det finns tillräckliga regler här på Surfsverige, utan att behöva skapa fler. Övertramp har jag för mig att de har beivrats också. Vi är redan skattade till döds här i Svedala så snälla låt oss ha lite (inbillad) frihet kvar!
Fortsätt bidra med sådant som ni vill att forumet ska bestå av istället, så blir det ju så. Be the change you want liksom.

Alltid kul att se bilder från Fuerte, men ni får väl kicka igång forumet surffuerte.se el nåt.
Verkligheten i Sverige är ju faktiskt att det inte går att surfa varje dag eller ens en gång i veckan för en sån som mig, men det innebär inte att man är mindre surfsugen för det. Men det känns naturligt att det även blir ett par procent icke-surfsnack på ett svenskt surfforum. Och det känns orealistiskt att en svenne kan vara 100% surf, hur fasen man nu är det? Det låter för övrigt jäkligt endimensionellt och tråkigt att vara 100% av någonting...

Nu tror jag inte det, men OM det skulle vara Mr Redax själv som i själva verket var Sverre, så är det tamejtusan ett av de mest imponerande, briljanta och svårbalanserade marknadsföringstrix jag hört talas om.

rock on

Logga in för att svara
#53057 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nåja maxr, misströsta icke! Din Gudfader ska kommentera din text istället!

Swingkid kör inget hostel! Han bara hjälper svenska surfare med att få sovplats i sitt eget hem. Rätt ska vara rätt.

P.S. OBS! FÖRTYDLIGANDE

Jag, Sverre couldnt care less om det är ett hostel eller inte, men det är viktigt för Swingkid och nu när han inte är här längre och kan svara för sig så tar jag på mig att beskydda honom i det.

Logga in för att svara
#53058 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

Mitt första inlägg på JÄVLIGT länge.
Håller me swingen. Har blivit ett kasst jävla forum. Orkar inte ens bry mig längre. Från o ha besökt surfsverige varje dag har jag nu gått ner till ungefär en gång i månaden. Antagligen på grund av allt för många jävla wannabees och/eller idioter
Sverre dö o swingen tack för din tid

Logga in för att svara
#53059 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

billa_bong skrev:
Mitt första inlägg på JÄVLIGT länge.
Håller me swingen. Har blivit ett kasst jävla forum. Orkar inte ens bry mig längre. Från o ha besökt surfsverige varje dag har jag nu gått ner till ungefär en gång i månaden. Antagligen på grund av allt för många jävla wannabees och/eller idioter
Sverre dö o swingen tack för din tid

Nu när du skriver så lite och sällan SÅ VAR det extra kul att se att du valde att tillföra forumet ett kvalitativt och meningsfullt inlägg om surf!!!

Logga in för att svara
#53063 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Limpan Lappland skrev:
Lev väl!
Jajamensan,, Men, du har väl inte tillräckligt STORA bollar för ett avslöjande. Ja menar, du slinker iväg med svansen mellan benen nu,,, Äh, det går att Ignorera BOS. Gaska upp dig pojk.

Logga in för att svara
#53072 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Haaaaaaaaaahahhahaahhaahaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaa pojkar. Ni är ju faan mer loosers än vad jag trodde Vem faan tar ett forum på allvar?! Jag tror fram för allt att ni tar er själva på alldeles för stor allvar.

Haaaaaaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaaaa

Logga in för att svara
#53073 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Olav
graphgraph

Logga in för att svara
#53091 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 9

einar
graphgraph
Donerat Brons

har självt hängt med sen passagen debatt och blå rummets tid.. har läst enormt mycket och postat enormt lite - eftersom jag sällan känner att jag har något att tillföra då jag surfar så sällan i sverige och skiter blankt i alla konstiga fakta om våtdräktsmaterial och brädshapes. och då jag inte tycker att ett "-yeah man cool " är särskilt spännade kniper jag igen. däremot är det ofta kul att se lite bilder från svensk surf och följa realitysåpan SSA och annat rabalder (bättre än allt på TV!)

hur som helst så kan jag ju hålla med om att forumet hållit en högre nivå med mer surfrelevans back in the days. men anledningen till den låga nivån tycker jag snarare beror på alla lunarstormare och nyupptäckare av sporten som ställer samma trötta frågor om och om igen och slänger sig med dåligt språk och fjortisforummentalitet. då tycker jag faktiskt det är på sin plats med en knäppgök som sverre som sätter folk på sin plats med humor, intelligens och mycket insikt. att folk börjar böla på detta sätt är ju helt patetiskt om något. ni som är trötta på hans trakasserier - skriv nåt vettigt då! har nog sällan/aldrig läst ett obefogat påhopp. sen kommer det en del harmlösa sandlådekommentarer ibland men det är det väl inte så svårt att blunda för, eller? själv tycker jag det är mer frustrerande att läsa all jävla folkhemsstoke som man bara vill kräkas på. nä, kooks ska mobbas bort så det blir mer vågor till oss andra, de som är hardcore nog att bita sig kvar och kan visa lite kvaliteer kan också få en del av kakan.

Logga in för att svara
#53092 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Liinus skrev:

Jaa pojkar. Ni är ju faan mer loosers än vad jag trodde Vem faan tar ett forum på allvar?! Jag tror fram för allt att ni tar er själva på alldeles för stor allvar.

JAAAA,HAHAHAHAHAHA Patjum åh Fliktjum,,

Logga in för att svara
#53099 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

bättre förr? har alla glömt bort hela cirkusen med ssa?SSA vs Klang vs Ants vs världen? vet i faan om de var bättre förr.

Visst kan Sverres inlägg vara jobbiga ibland. men mycke är faktiskt kul! Att Sverre fick skit för att han gjorde redax jobb och påpekade att du gjorde reklam för ditt surfhus(som inte är ett hostel men som kostar pengar att bo på.... ) är ju att dra de lite långt. Många hade kunna skrivit samma sak.

kommer sakna dina bilder men inte allt gnäll... torka tårarna och bidra med bra bilder, stoke och humor! ända sättet att ändra på forumet som du inte gillar.

Logga in för att svara
#53121 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

vi dela nog den mest intensiva bit kaka swingen när ja va nere
peace broder å vi synes, kanske kommer hem till sommar så du kan trippa ner åt bojsen i skåne?

Logga in för att svara
#53123 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Vad har Klangeriet och Ants`eriet med Furtevenura att göra,,

Logga in för att svara
#53126 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

jocke skrev:
Vad har Klangeriet och Ants`eriet med Furtevenura att göra,,

säg de? kanske ingenting. men de är många som verkar tycka att de var bättre förr. borde i god internet anda ha öppnat en ny post, en "bättre förr" post. sorry...

Logga in för att svara
#53135 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nord var utom tvekan det bästa all round surfforum hittintills alla katagorier . Fuck Sverre och hans idiot pisandet på varenda tråd, Fuck Sharkboy och hans jag vet agrobullshit, fuck adiss och hans "jag tycker som BOS", fuck bos, fuck adamski och framförallt fuck surfsverige det suger hårt och fuck you som inte håller med mig. Fuck daniale som int eläser troder ordentligt fuckar up en hel diskition och sedan kommer med stavningaskurs!! Om det ÄR Readax som är sverre så fuck off asshole - you are a fucking jerk. Och i vilket fall har han sköt det hela utomordentligt ansvarslöst.

Imorn letar jag upp swingkid, det 15 foot men lite blåsitg - med surfa blir det!!

Stay Stoked ni andra //Gaz

Hade jafg fått bestämma hade bos betyt "better off surfing"

//Gaz

Sverre you need a good fucking talking to. Höra av dig när du är man enough to do it dude.

Logga in för att svara
#53136 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Fasen Gazzer, är det happy hour på plazan i Corralejo eller?

Logga in för att svara
#53138 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

einar skrev:
har självt hängt med sen passagen debatt och blå rummets tid.. har läst enormt mycket och postat enormt lite - eftersom jag sällan känner att jag har något att tillföra då jag surfar så sällan i sverige och skiter blankt i alla konstiga fakta om våtdräktsmaterial och brädshapes. och då jag inte tycker att ett "-yeah man cool " är särskilt spännade kniper jag igen. däremot är det ofta kul att se lite bilder från svensk surf och följa realitysåpan SSA och annat rabalder (bättre än allt på TV!)

hur som helst så kan jag ju hålla med om att forumet hållit en högre nivå med mer surfrelevans back in the days. men anledningen till den låga nivån tycker jag snarare beror på alla lunarstormare och nyupptäckare av sporten som ställer samma trötta frågor om och om igen och slänger sig med dåligt språk och fjortisforummentalitet. då tycker jag faktiskt det är på sin plats med en knäppgök som sverre som sätter folk på sin plats med humor, intelligens och mycket insikt. att folk börjar böla på detta sätt är ju helt patetiskt om något. ni som är trötta på hans trakasserier - skriv nåt vettigt då! har nog sällan/aldrig läst ett obefogat påhopp. sen kommer det en del harmlösa sandlådekommentarer ibland men det är det väl inte så svårt att blunda för, eller? själv tycker jag det är mer frustrerande att läsa all jävla folkhemsstoke som man bara vill kräkas på. nä, kooks ska mobbas bort så det blir mer vågor till oss andra, de som är hardcore nog att bita sig kvar och kan visa lite kvaliteer kan också få en del av kakan.

WORD!!! Fan du borde ju skriva oftare ju!

Till er andra klagobyxor (kan inte stava det på engelska) så lägg ner och gnäll, titta upp mot stjärnorna och få lite distans till livet!!! Tycker att Redax borde ringa Birgit Friggebo och be henne sjunga "We shall overcome" som hon gjorde så bra till de där otacksamma människorna i Rinkeby. Nej gott folk, mer kärlek, humor och surf åt folket! Peace!

BOS for Life

Logga in för att svara
#53147 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Gazzer skrev:
Om det ÄR Readax som är sverre så fuck off asshole - you are a fucking jerk. Och i vilket fall har han sköt det hela utomordentligt ansvarslöst.

Varför anklagar du mig utan att ha några som helst belägg för denna befängda teori? Blir genuint besviken på dig Gerrie när du kommer med sånt där jävla skitsnack efter allt jag gjort för att medla i bråken mellan dig och dina "fiender". Sjukt trist attityd!

Logga in för att svara
#53148 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Inser nu efter att ha läst ditt inlägg igen att du förmodligen skämtar. Fuck everybody som inte tycker som dig till att börja med och sen slänger du in mig bland dem också när du ändå är på gång. Så är det.

Logga in för att svara
#53153 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Liinus skrev:

Jag tror du är en nolla.

Logga in för att svara
#53160 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Om det är någon som tar sig själv på för stort allvar så är det Gerrie Warner, som dessutom hör till dom äldsta på forumet. Jag har fått flertalet mail och gästboksinlägg med diverse svordomar och önskningar som "piss off" och "fuck off".

Om det är någon som förtjänar att inte få lov att göra inlägg, så är det just denna person, utan tvivel. Vet ingen annan som går till så hårda personangrepp.

Profanities just shows the lack of vocabulary and a very unstable mind.

Logga in för att svara
#53161 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Daniel skrev:
Om det är någon som tar sig själv på för stort allvar så är det Gerrie Warner, som dessutom hör till dom äldsta på forumet. Jag har fått flertalet mail och gästboksinlägg med diverse svordomar och önskningar som "piss off" och "fuck off".

Om det är någon som förtjänar att inte få lov att göra inlägg, så är det just denna person, utan tvivel. Vet ingen annan som går till så hårda personangrepp.

Profanities just shows the lack of vocabulary and a very unstable mind.

Jag har träffat Gerrie live några gånger och han är liten men grov i munnen. Jag börjar tro att nån svenne har lärt honom att "Hey fucker, wassup asshole!" betyder "Hej!" på svenska.

Logga in för att svara
#53172 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

När man på ett forum blir för engagerad, måste man ta ett steg bakåt. Att säga fuckoff till nån/ngr e (för mig) en gräns, oavsett om man anser det vara befogat eller inte. Jag gjorde det och tog därefter ett steg bakåt. Bättre använda den energin som får en att explodera och säga FO till nåt annat bättre o mer konstruktivt. (bygga båtar, wax off wax on, dingfix, rekning, u name it...)
bla bla bla...
Tänk bara på hur ofantligt små vi är i förhållande till mother nature!

Äsch, har inte mkt att säga. Ville bara sett mitt nick i denna tråd, haha.
Swingen, r.i.p. så ses vi nästa gång vi ses, i sajberswellen eller irl.

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!