Facebook data

1
någon svenne som har gjort en hangten?
#53044 någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Är det någon svensk surfare som har klarat en hangten?

Logga in för att svara
#53045 Svar: någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

endast cheat 5

Logga in för att svara
#53049 Svar: någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Andiss skrev:
endast cheat 5

det e nice fast jag tror inte att nån svennebanan satt en hangten!

Logga in för att svara
#53066 Svar: någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag har gjort en hengten,,,Det börja med en vanlig hängfive. Så flytta jag den andra foten,,,Simsalabim HENGTEN. Ps, Den varade bara i 0,5 sek, sen kom tailen upp ur vattnet och dunka mig i skallen, likt en flugsmälla

Logga in för att svara
#53067 Svar: någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

i've seen them done

Logga in för att svara
#53101 Svar: någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

jocke skrev:
Jag har gjort en hengten,,,Det börja med en vanlig hängfive. Så flytta jag den andra foten,,,Simsalabim HENGTEN. Ps, Den varade bara i 0,5 sek, sen kom tailen upp ur vattnet och dunka mig i skallen, likt en flugsmälla
hehe synd kanske funkar bettre nästa gång jocke, era norrlansvågor ser fina ut det borde funka bra att köra longboard i dom

Logga in för att svara
#53102 Svar: någon svenne som har gjort en hangten? 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

SharkBoy skrev:
i've seen them done

cool, henio skaldin borde väl kunna fixa det eller? vem är den duktiga personen?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!