Facebook data

1
Surffilmer att undvika
#53164 Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Nu menar jag inte filmer som är inte gjorda av surfare för surfare, utan riktiga surffilmer som bara är dåliga eller tråkiga eller menlösa. Som exempel:

Inside-Outside
Tråkig soundtrack och väldigt enformig surfing

Chris Ward -Psycho Ward
Bara ett hopklipp av scener från ...Lost-filmerna

September Sessions
Här vet jag att jag är ute på hal is, men denna film är ju bara sloooooowwww-mooootiooon HELA tiden. Känns som om den kunde varit 10 minuter lång om de körde den i normal hastighet.

Logga in för att svara
#53178 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

ALLA kristna surffilmer med en jävla massa "I thank Him" -snack, bara därför kommer jag inte ens ihåg vad ngn av filmerna hette, hahaha!!

Logga in för att svara
#53371 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

surfer dude. As dålig. Ingen surf.. bara massa oj då inga vågor idag heller. Har man abstinens blir den bara ännu värre.. och jag fick uppfattningen om att alla surfare framställs som ûber korkade idioter.... Trots att det i mina ögon är bra skådisar suger filmen.

Logga in för att svara
#53414 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

Såg precis sipping jetstreams, en film som antagligen hade varit mycket kortare än 10 min om man bara såg all surf. Resten av filmen är som ett musiksatt packat o klart där amerikanerna understryker med dubbla streck hur mycket dom respekterar stället dom rest till genom att ställa upp infödingar mot en vägg och filma dom hårt..

Logga in för att svara
#53465 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Surfi´n Ninjas har min röst ! !

Logga in för att svara
#53649 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Surf-nazi must die! kanske den sämsta surfrullen nagonsin:P

Logga in för att svara
#53652 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

ATA skrev:
Såg precis sipping jetstreams, en film som antagligen hade varit mycket kortare än 10 min om man bara såg all surf. Resten av filmen är som ett musiksatt packat o klart där amerikanerna understryker med dubbla streck hur mycket dom respekterar stället dom rest till genom att ställa upp infödingar mot en vägg och filma dom hårt..

HAHAHA!
men tycker fortfarande att filmen har fin pepp i surfet och bra musik. Och plus att packat och klart med skön musik skulle också vara riktigt bra.

Undvik Zen & Zero!!!!

Logga in för att svara
#53698 Svar: Surffilmer att undvika 16 år, 3 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

HAHAHA!
men tycker fortfarande att filmen har fin pepp i surfet och bra musik. Och plus att packat och klart med skön musik skulle också vara riktigt bra.

Undvik Zen & Zero!!!![/quote]

Ja Zen & Zero var inte mycke o hänga i påskriset heller. Har dock repriserat både marocko och barbadosdelen av Sipping Jetstreams mer än en gång så surfet äre inge fel på i den rullen.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!