|
#53198 |
Lösning på problemet? 16 år, 3 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Har utforskat Surfsverige i bara någon vecka nu och det känns som det finns något problem här. Om problemet är att det är för mycket skit snack i trådarna och i forumet borde det bara vara för redaktionen att göra några ämnes rader som du först går in på innan du kommer till trådarna. Vill man läsa om Surf väljer man ämnet Surf och vill man läsa skitsnack så väljer man ämnet skitsnack. Jag är inte så haj på datorer men det borde inte vara svårfixat.
Om någon har några fler förslag på problemet var goda och avslöja dem. Om ni inte tycker det är ett problem så glöm vad jag skrivit.
Om Sverre vill skämta om mig så bugar jag tackar och tar imot(kom igen då, ge allt vad du har!)
|
|
|
|
|
#53199 |
Svar: Lösning på problemet? 16 år, 3 månader sen |
Stoke: -234 |
|
Beach skrev:
Har utforskat Surfsverige i bara någon vecka nu och det känns som det finns något problem här.
Om Sverre vill skämta om mig så bugar jag tackar och tar imot(kom igen då, ge allt vad du har!)
hehehe...
Jo... det har aldrig varit något problem med den här sidan förut, så om du har upplevt det som problem här sen du blev medlem så måste alltså problemet vara... ja just det! DU !!
Sen att det ibland blir lite " problem " ja.... som livet i helhet antar jag...
I beg you pardon
I never promised you a roooose garden..
Only that I do my work as your godfather.
|
|
|
|
|
#53203 |
|
Åh fan! Det är pga mig folk lämnar Surfsverige...då ska jag nog försöka ta mig ner till Åsa och se om det har samma effekt där. Grymt!!!
|
|
|
|
|
#53212 |
|
Beach skrev:
Åh fan! Det är pga mig folk lämnar Surfsverige...då ska jag nog försöka ta mig ner till Åsa och se om det har samma effekt där. Grymt!!!
Det var inte det du sa... du snackade om att göra om sidan som alla gillar som den är. Vad är skitsnack, vad är surfsnack??
det går i vartannat som äää.... som en dragkedja!
Är det surfsnack eller skitsnack att skriva " Ska till Bali, Ge mig all info jag behöver veta" ?
Är det surfsnack eller skitsnack att skriva " vad som är bra frukost innan surf " ?
Vad som är bra " surfmusik " ?
" Vilken tid imorgon som Åsa funkar " ?
att beskriva känslan av surfing ?
En tråd fungerar dessutom som en associationslöpare, ofta förekommer några kommentarer åt lite sidohåll men som ändå är klockrena " just i det sammanhanget " ska det inte få skrivas då för att det blir " skitsnack " och man får skapa en ny tråd under " skitsnack kategorin "
NJA..........................
Sen angående att folk lämnar forumet.... det är ingen som får någon att lämna forumet, folk lämnar forumet själva, efter ett eget beslut.
Om det nu skulle påstås bero på mig, vad ska jag göra åt det? Mitt svar är INGENTING!
Jag är vad jag är, och begår inte självförnekelse bara för att vara alla till lags, det är att dö en smula.
Dö själv och låt andra leva.
|
|
|
|
|
#53229 |
seeb
|
Eller så sätter man censur på alla Sverres å 'Co's inlägg så slipper vi alla känna oss spyfärdiga så fort man "öppnar käften" på forumet...
|
|
|
|
|
#53230 |
|
seeb skrev:
så slipper vi alla känna oss spyfärdiga ...
spy för dig själv. Och låt ALLA spy för sig..
Glöm inte infoga smileyn nästa gång heller 
|
|
|
|
|
#53232 |
Stoke: 2 |
|
Forum med underavdelningar är skittråkiga.
Forum som är övermodererade är skittråkiga.
En editerafunktion hade varit trevligt.
En dölj användarens inlägg-funktion hade varit trevligt om än ganska oviktigt.
|
|
|
|
|
#53247 |
Stoke: 30 |
|
seeb skrev:
Eller så sätter man censur på alla Sverres å 'Co's inlägg så slipper vi alla känna oss spyfärdiga så fort man "öppnar käften" på forumet...
what do you mean by sverre an co?
|
|
|
|
|
#53279 |
seeb
|
SharkBoy skrev:
seeb skrev:
what do you mean by sverre an co?
by YOU for example:)
|
|
|
|
|
#53280 |
seeb
|
sverre skrev:
seeb skrev:
så slipper vi alla känna oss spyfärdiga ...
spy för dig själv. Och låt ALLA spy för sig..
Glöm inte infoga smileyn nästa gång heller
Förstår ni va ja menar...
bara håll tyst sverre!
|
|
|
|
|
#53285 |
|
|
|
|
|
#53287 |
seeb
|
Asså:P du kan inte bara vara tyst?!?haha... måste synas och höras hela tiden:D patetiskt:blink:
|
|
|
|
|
#53296 |
|
seeb skrev:
Asså:P du kan inte bara vara tyst?!?haha... måste synas och höras hela tiden:D patetiskt:blink:
patetiskt är att skriva som du gör, " i ALLAS namn " trots att du är en liten fjant. Du verkar dessutom själv vilja synas o " höras " hela tiden. Själv är det just det jag inte vill, synas alltså!
Kan upplysa dig om att det är svårt att " höras " här inne, men om du skriker riktigt hårt med din eunuckröst så kanse det går..
Du får mer trovärdighet när du dissar långvariga medlemmar här om du först själv bidrar med någonting nämnvärt.
Det kan vara trevlighet, humor, kunskap, upplysningar, etc etc etc...
Jag har inte sett dig bidra med någonting sådant hittils...

|
|
|
|
|
#53299 |
seeb
|
sverre skrev:
seeb skrev:
patetiskt är att skriva som du gör, " i ALLAS namn " trots att du är en liten fjant. Du verkar dessutom själv vilja synas o " höras " hela tiden. Själv är det just det jag inte vill, synas alltså!
Kan upplysa dig om att det är svårt att " höras " här inne, men om du skriker riktigt hårt med din eunuckröst så kanse det går..
Du får mer trovärdighet när du dissar långvariga medlemmar här om du först själv bidrar med någonting nämnvärt.
Det kan vara trevlighet, humor, kunskap, upplysningar, etc etc etc...
Jag har inte sett dig bidra med någonting sådant hittils...

|
|
|
|
|
#53301 |
seeb
|
Hahaa...
Ja bidrar me de ja vet nått om... annars...
Håller ja min käft stängd från skillnad från dig...
SERIÖST!!!! DU E JU ME I ALLA POSTER HÄR PÅ SURF!!!
menar du på allvar att du tror att du bidrar med nått själv!!!
och jag bryr mig inte ett piss om hur länge du varit medlem på SS
du är oavsett
en STOR finne i röven!!!!
|
|
|
|
|
#53304 |
|
seeb skrev:
du är oavsett
en STOR finne i röven!!!!
Inte för att jag vet vad du har i din röv... om det är finnar, hemmorojder eller snoppar MEN EN sak kan jag upplysa dig om.
DET ÄR INTE JAG

|
|
|
|
|
#53313 |
seeb
|
Moget! pinsamt om de visade sig att du var över 14 år sverre.
Men sverre varför e du så efterbliven.. kan du inte ta åt dig kritiken och göra nått åt de istället, så slipper vi som är trötta på dig gaffla:P
Spelar ingen roll hur många inlägg du har eller hur länge du varit medlem...
just nu står de ord mot ord!
tycker du borde fundera lite... är alla dumma i huvet som skriver emot dig eller e de kanske ja som bara borde göra den enkla saken som att hålla min käft stängd ibland!!!!!
tänker inte säga nått negativt om du pratar om saker du vet nått om istället för att posta bara för att posta!
|
|
|
|
|
#53327 |
seeb
|
|
|
|
|
#53329 |
|
Seeb, du borde tycka att det är skitroligt att bli hackad på av Sverre. Kollade lite på din profil och den presentation löd: It's fun until someone gets hurt...THEN IT'S HILARIOUS!!!!!!
Antar att du ligger och rullar dig rundor på golvet så roligt det är. Ska säga att jag inte är något större fan av Sverre, men jag tycker ärligt talat att du är värre. Dessutom går det knappt att läsa vad du skriver, Sverres skit är i alla fall oftast välskriven skit, din skit är bara...skit.
|
|
|
|
|
#53334 |
seeb
|
Tar åt mig..
ska tänka på de...
de du sa satte hårt... att ja skulle vara värre en sverre....
förlåt... aldrig mer!
sorry guys:( im a douche

|
|
|
|
|
#53339 |
|
Bli nu inte ledsen, så illa är det inte.
Men mycket skit blir inte mindre skit för att andra fyller på med mer skit. Sug på den.
Dessutom kommer du aldrig ta Sverre i skitsnack, han tar dig på rutin och erfarenhet.
|
|
|
|
|
#53372 |
|
"Eight year-olds, Dude. Eight year-olds.."
- Walter Sobchak
|