Facebook data

1
Santa Catalina, Panama
#53365 Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Hur mycket swell behovs de for att pointen ska funka? Ser de ok ut nasta vecka?
Ar beachbreaken nat att ha?
Hur tar jag mig dit fran Bocas? Buss till David, buss till Sona och sen taxi bus igen?

Anda jag vet ar att de ska vara hogvatten pa morgon/kvall?

/Lars

Logga in för att svara
#53456 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Längesen jag var där nu. Men då var det taxibuss. Tror det tar upp swell ganska bra, surfade inte beachbreaket där för pointen funkade bra! Men jag vet folk som surfade det och sa att det var helt ok, en bit längre att gå dock.
Men man åker inte dit för beachbreaket då finns det bättre ställen på västkusten.

Högvatten morgon och kväll ska du ha för att få två sessions per dag. På lågvatten är det förbannat grunt nämligen och ingen förutom typ ett par locals och proffstouren surfar där på deadlow.

Logga in för att svara
#53457 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
Längesen jag var där nu. Men då var det taxibuss. Tror det tar upp swell ganska bra, surfade inte beachbreaket där för pointen funkade bra! Men jag vet folk som surfade det och sa att det var helt ok, en bit längre att gå dock.
Men man åker inte dit för beachbreaket då finns det bättre ställen på västkusten.

Högvatten morgon och kväll ska du ha för att få två sessions per dag. På lågvatten är det förbannat grunt nämligen och ingen förutom typ ett par locals och proffstouren surfar där på deadlow.

Glömde skriva att det är en jävligt bra våg!!!

Logga in för att svara
#53460 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

kom igen da?

Logga in för att svara
#53462 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

lars skrev:
kom igen da?

va?

Logga in för att svara
#53544 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: 4

Martinez
graphgraph

Jag var där för en månad sedan, Det var inte mkt som kom in, gick att surfa varje dag, men lite swell måste du nog ha för att det skall funka som det kan göra.
Jag skulle säga, åk från bocas till david. David till Santiago. Santiago till Sona, eller om du kan hoppa av i närheten av sona. Sen tar du buss, Sona- Santa catalina.
Det tog mig en dag att åka från catalina till bocas.

Logga in för att svara
#53627 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Sitter i bocas nu. Hade ett grymma vågor hela förra veckan. Nu äör det ltie mindre eller typ inget alls men det skall komma tillbaka om några dagar. Satsa på caribiska sidan till slutet på mars. Byt sedan till pasifica igen.
MItt tipps till dig.

//basti

Logga in för att svara
#53800 Svar: Santa Catalina, Panama 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Ryde
graphgraph

Blockar upp relativt bra med swell och funkar fint på mid-high-mid.
Jag va där i februari och då kom vinden igång runt 10-11.

Beachbreaksen i området är inte alls så mycket att hurra för, iaf inte under dom veckorna jag var där.
Om du har tid borde du även dra en sväng till playa venao.
Kvallitets beachbreak som funkar på alla tides (kan bli riktigt tungt på low) och som plockar upp mest swell i området.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!