Facebook data

1
Surfskolan i Varberg
#53707 Surfskolan i Varberg 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

feliciaan
graphgraph

Tjaa! Jag har aldrig surfat förut men jag tänkte dra till surfskolan i Varberg men först vill jag veta lite om det är någon som har hört eller vet något om den eller kanske vart där? Tacksam för svar

Ha det najsigt !

Logga in för att svara
#53714 Svar: Surfskolan i Varberg 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Tjena!

Arild som driver Surfskolan är en kanongubbe. Mycket erfarenhet av att lära ut och har massa surf i ryggen. Just nu är han uppe i Åre och håller kurser i snökite men han är väl tillbaka nån gång när snön smälter. Kör på!

Logga in för att svara
#53739 Svar: Surfskolan i Varberg 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

kire
graphgraph

jag är också precis ny i detta surfande. Tog en kurs förra året och det var riktigt roligt. Man lärde sig en hel del om vad som gäller bland vågorna och sen olika tekniker allt från att dyka under en våg till att hitta ställa dig upp på och hitta balansen på bräden. Dock var det inga vågor men man får ett kvitto som du kan lösa in en dag då det är vågor så du kan hyra utrustning för. I alla fall riktigt kul.

Logga in för att svara
#53740 Svar: Surfskolan i Varberg 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

kire skrev:
jag är också precis ny i detta surfande. Tog en kurs förra året och det var riktigt roligt. Man lärde sig en hel del om vad som gäller bland vågorna och sen olika tekniker allt från att dyka under en våg till att hitta ställa dig upp på och hitta balansen på bräden. Dock var det inga vågor men man får ett kvitto som du kan lösa in en dag då det är vågor så du kan hyra utrustning för. I alla fall riktigt kul.

HAHAHAHAHAHAHA Den var grym !!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!