Facebook data

1
Brasilien vs Portugal april/maj?
#53724 Brasilien vs Portugal april/maj? 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

disktrasa
graphgraph

Jag och en polare har satt igång att planera en resa nu under våren, förmodligen någonstans april/maj. Planen är en två-veckors semester för vågsurf och lite allmänt turistande.

Ingen av oss har surfat tidigare, men det är inte något surfcamp som är på tapeten. Snarare möjligheten att boka lektioner samt utrustning vid behov, för att kunnna dra runt och se lite också.

Jag har hört att Portugal ska vara super och relativt billigt, men börjar bli mer och mer sugen på Brasilien istället. Flyg blir ju mycket dyrare till Brasilien men som jag förstått är det billigare att bo o leva där?

Anyway, är det någon som har varit och kan tipsa om sjyssta ställen i Brasilien/Portugal? Billigt boende med närhet till surf och lektioner är det som efterfrågas

Logga in för att svara
#53735 Svar: Brasilien vs Portugal april/maj? 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Ska du bara åka 2 veckors semester så åk till portugal... hinner knappt komma ner till brazil innan det är hemgång... FAST tightare chicks i brazil!!!!

Logga in för att svara
#53742 Svar: Brasilien vs Portugal april/maj? 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Måste lobba lite för brasilien och Pipa. Superskön liten fiskeby, där har du gångavstånd till surfet, lite crowd och en bra nybörjarvåg på stranden Praia do Madeiro (ligger en liten bit utanför Pipa). Gå in på min gästbok och leta upp Burken, det är min kusin, tror han fick jobbet som surfinstruktör på Praia do amor. Gå en kurs hos honom. Bilderna i mitt galleri är ifrån Pipa om du vill kolla hur det ser ut. Lämna din mail om du vill att jag ska skriva lite mer om Brasilien och Pipa.

Logga in för att svara
#53743 Svar: Brasilien vs Portugal april/maj? 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Såg att du tänkte åka april/maj. Kan vara lite fel tid för norra Brasilien, om jag inte minns fel.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!