Facebook data

1
Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/1
#53853 Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/1 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thor
graphgraph

Hej!

Onsdag kväll!!!

21/1Vernissage "surf's up"
Väldigt vackra bilder av stora hav och brytande vågor. Vernissage 17,00-20,00 vi bjuder på en liten surfare och något att tugga på. Välkomna!

www.brasserieelverket.se/

Linnegatan 69 (Bakom Dramaten) T- Karlaplan

Bjud gärna med några vänner och kom förbi!

Hälsningar

/Thor

www.3oceans.com thor@3oceans.com +46 (0)708 10 87 39

Logga in för att svara
#53855 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Låter som en bra kvälls aktivitet för Onsdagen.

Är det inträde?
Underförstått att man ska äta, galleri inom resturangen ex?

Logga in för att svara
#53863 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thor
graphgraph

Inget inträde, inget mat-tvång. Det kommer att bjudas på lite öl och tilltugg. Surffoton, reggae, och en surfrulle på skärmen... en skön mix i all enkelhet.

Logga in för att svara
#53867 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thor
graphgraph

Sen får man ju självfallet köpa en bild om man hittar något som faller en i smaken.

Väl mött ikväll!

(Och för er som inte kommer ikväll så hänger utställningen till slutet av Mars, om man är intresserad.)

Logga in för att svara
#53869 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Spring dit nu flickor och pojkar! De här utställningarna får inte missas!

Logga in för att svara
#53979 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/1 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

askeew
graphgraph

Jag missade detta tillfälle.

Var det någon som var där och kan berätta lite om upplevelsen?

Logga in för att svara
#53993 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thor
graphgraph

Vill bara säga TACK till Er som kom förbi igår! Jag uppskattar det mycket!

Det är väl inte riktigt min sak att recensera min egen utställning, men det var skön stämning igår iaf. Och har man ett intresse av surf-bildkonst är utställningen väl värd ett besök över en kall.

Så pallra Er dit nu och skriv en rad om ni tycker att det är bra eller skräp. Vi är ju ändå inte så många vattenfotografer i Sverige som gör utställningar till allmän beskådan att man tröttnar.

Logga in för att svara
#54010 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Thor skrev:
Vill bara säga TACK till Er som kom förbi igår! Jag uppskattar det mycket!

Det är väl inte riktigt min sak att recensera min egen utställning, men det var skön stämning igår iaf. Och har man ett intresse av surf-bildkonst är utställningen väl värd ett besök över en kall.

Så pallra Er dit nu och skriv en rad om ni tycker att det är bra eller skräp. Vi är ju ändå inte så många vattenfotografer i Sverige som gör utställningar till allmän beskådan att man tröttnar.

Kan du inte lägga upp ett smakprov här för oss eremiter och västkustbor och fan o hans moster som ej har möjlighet att hängivet på plats beskåda de vågiga mästerfotografierna!! ?

Logga in för att svara
#54079 Svar: Vernissage på Elverket ikväll Onsd. 21/ 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thor
graphgraph

Jag ska dit och plåta av utställningen vid tillfälle och då kan jag lägga upp lite pics för eremiter och västcoasters.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!