Facebook data

1
Natal i Brasilien info..
#5403 Natal i Brasilien info.. 18 år, 5 månader sen Stoke: 3

Nynäs
graphgraph

wanasurf .. ponta negra och pipa
kommer att landa i natal i mitten av feb.
Undra om det finn nått chill man ska känna till. Kommer att ha tanten och liten med..
Nån som vet om man ska dra vidare nånstans ,eller stanna där,nått chill hotell ..allt av intresse..

Logga in för att svara
#5407 Svar: Natal i Brasilien info.. 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

HenkeH
graphgraph

Åker till Pipa 10:e januari, är också nyfiken på om det finns någon med erfarenheter därifrån!

Logga in för att svara
#5475 Svar: Natal i Brasilien info.. 18 år, 4 månader sen  

rackarn

var i pipa för några år sedan... bodde på pousada xamã... billigt, pool, rånice ställe med bra frulle och härliga växter och hängmattor överallt... låg typ efter vägen in mot praia do amor...eller precis vid discot dos calangos... vet inte om mkt har förändrats kanske.

antingen tar man minivan till village naturaleza 10 min.: ibland en clean liten point till höger, annars beachbreak som man alltid delar med delfinerna
....finns ett rev på Praia do Pipa (mitt i byn) som var ok, se upp för maneter, spydde på stranden av smärta efter att ha trampat på en (mesig som jag är hehe)
och till sist Praia do amor där lokalsen rippar beachbreaket.

natal... ok beachbreak

Logga in för att svara
#5476 Svar: Natal i Brasilien info.. 18 år, 4 månader sen  

rackarn

var i pipa för några år sedan... bodde på pousada xamã... billigt, pool, rånice ställe med bra frulle och härliga växter och hängmattor överallt... låg typ efter vägen in mot praia do amor...eller precis vid discot dos calangos... vet inte om mkt har förändrats kanske.

antingen tar man minivan till village naturaleza 10 min.: ibland en clean liten point till höger, annars beachbreak som man alltid delar med delfinerna
....finns ett rev på Praia do Pipa (mitt i byn) som var ok, se upp för maneter, spydde på stranden av smärta efter att ha trampat på en (mesig som jag är hehe)
och till sist Praia do amor där lokalsen rippar beachbreaket.

natal... ok beachbreak

Logga in för att svara
#5494 Svar: Natal i Brasilien info.. 18 år, 4 månader sen  

filip

jag sitter i pipa just nu:D

surfade for forsta gangen igar, jag fastnade direkt,skit kul!

det finns 2 bra surfstrander har(som dom kunniga sager iaf) amorstranden for de lite mer skillade surfarna och madeirostranden for nyborjarna..

hinner inte skriva mera nu

Logga in för att svara
#5512 Svar: Natal i Brasilien info.. 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Aninha
graphgraph

Jag var där och försökte bli lite bättre på att surfa nu i början av december.
Har skrivit ihop en liten story om Pipa här:

www.fahlensurf.se/v2/articles/travel/Brasilien2006Anna.shtml

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!