Facebook data

1
Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm
#54428 Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Visste ni att brassen Junior på De Pontes gör egna brädor och dessutom efter ditt önskemål. Han blandar friskt helt enkelt! Är han den ende som shapar brädor här i Sthlm?

Logga in för att svara
#54430 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

många vet det han är nog den ända som shapar och säljer brädor!

Logga in för att svara
#54438 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Aa Funderade på en Nord-bräda för att få en utvecklad mer för svenskt vatten. Men de shapas ju inte här i Sverige utan köps bara in och så sätter man sitt märke på dem. Så det lät itne riktigt lika bra. De Pontes är dyrare, men då är det också bra grejjor.

Logga in för att svara
#54443 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

Så för att en bräda inte shapas i Sverige så suger brädan?!

Logga in för att svara
#54452 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Blindmoose skrev:

Hahaha!

Logga in för att svara
#54467 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

HAHahaha ännu en klassiker att komma ihåg!!!!

Logga in för att svara
#54481 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

porse byggs i sverige= dåliga bilar? hahahaaaa

Logga in för att svara
#54489 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Vad jag vill påminna om är att du kan inte lita på att brädan håller samma kvalité som när du kan snacka direkt med shapern

Särskilt inte när nu surf är så hypat.

Logga in för att svara
#54494 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Är ju överlägset om man har en duktig shaper som dessutom surfar där man bor och gärna tillsammans med en själv.

Surfar Depontes mycket på Torö?

Logga in för att svara
#54497 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

ErikG skrev:
Är ju överlägset om man har en duktig shaper som dessutom surfar där man bor och gärna tillsammans med en själv.

Surfar Depontes mycket på Torö?

vet att han surfat där någon gång men inte ofta!

Logga in för att svara
#54508 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

finns en shaper i varberg som har hållt på i många år så jag vill nog kalla han sveriges första shaper som säljer brädor
de e väl ganska få som verkligen shapar en bräda från block numera? nu äre väl bara sista touchen som är "shape"
terminator tar över mer å mer

Logga in för att svara
#54525 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

fugsports bygger ju surfbrädor

Logga in för att svara
#54526 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

freddan skrev:
finns en shaper i varberg som har hållt på i många år så jag vill nog kalla han sveriges första shaper som säljer brädor
de e väl ganska få som verkligen shapar en bräda från block numera? nu äre väl bara sista touchen som är "shape"
terminator tar över mer å mer

snackar du om uffe CLS larsson?

i övrigt vill jag bara tillägga att det är trevligt att man alltid kan läsa något kul på det här forumet...sånt gör mig glad

Logga in för att svara
#54537 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Blindmoose skrev:

Hahaha bästa inlägget på länge!

Surfbrädor inte kullager!

Logga in för att svara
#54546 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jo, håll ett öga på Junior! En shaper växer inte på träd i Svea. Bra på att dinglaga. 4 av mina brädor har han fått liv i igen. Kan inte uttala mig om nya brädor men hans lilla retrofish jag såg i butiken var hur snygg som helst! Vet att han även har koll på nya material och gillar Future-fenboxar.

Logga in för att svara
#54590 Svar: Shaper på De Pontes, Skånegatan Sthlm 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ja det är ju det jag säger! Junior har stenkoll. Så jäla najs att ha sådana kunskaper samlade här i Sthlm.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!