Facebook data

1
omröstningen
#54543 omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Bara lite förundrad över att av 2103 medlemmar har endast 74 röstat... det är mindre 4%.

Då är frågan, varför?

Är frågan inte intressant för de flesta? Är de inte flera aktiva medlemmar? Är de många som är dubbel regade?

Logga in för att svara
#54561 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

??? Ja det är frågan....

Alla ni som inte har röstat, var goda berätta varför i den här tråden!!!

Och om ni inte är aktiva, va fan logga in ändå och skriv att ni inte är aktiva som svar..

Logga in för att svara
#54570 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

freddandson skrev:
Är de många som är dubbel regade?
Får väl erkänna vilka andra karaktärer jag har då, nu när det är amnesty om man träder fram enligt Redax.

Jag är förutom mig själv Sverre, också: Alex el gordo, Swingkid, Linn, Redax, RATMAN , Sharkboy, Gazzer, Daniel, Andiss, Jocke, Viktor m, Ådén, adamski, alla heta tjejer! för att bara nämna ett fåtal.. hela den här sidan är egentligen bara jag som pratar med mig själv i olika karaktärer, en total enmansshow alltså!

Logga in för att svara
#54573 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jag då?!?! Glömde du mig?? INTE VÄRD ATT NÄMNA KANSKE?? Ska delar av din personlighet bara läggas i glömska?? Fyfan vad taskigt, jag hör också hur Adamski ligger här och gråter i ditt undermedvetna.

Logga in för att svara
#54574 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Seriöst så tror jag inte vi har fler än kanske 100 aktiva medlemmar på denna sida. Skulle vara intressant med lite statistik över hur många medlemmar som skrivit fler än tio inlägg.

Logga in för att svara
#54575 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

bara ett förtydligande, även Sverre som skrev första inägget ang omröstningen. Sverre styr även min profil...

Logga in för att svara
#54580 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

sverre skrev:
freddandson skrev:
Får väl erkänna vilka andra karaktärer jag har då, nu när det är amnesty om man träder fram enligt Redax.

Jag är förutom mig själv Sverre, också: Alex el gordo, Swingkid, Linn, Redax, RATMAN , Sharkboy, Gazzer, Daniel, Andiss, Jocke, Viktor m, Ådén, adamski, alla heta tjejer! för att bara nämna ett fåtal.. hela den här sidan är egentligen bara jag som pratar med mig själv i olika karaktärer, en total enmansshow alltså!

it's quite an amazing show, full of characters, and I like how you point out the hypocracy, not through the dialogue but through action. Just frankly brilliant, Sverre. I mean, me. I mean, the Godfather

Logga in för att svara
#54586 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Willy skrev:
Seriöst så tror jag inte vi har fler än kanske 100 aktiva medlemmar på denna sida. Skulle vara intressant med lite statistik över hur många medlemmar som skrivit fler än tio inlägg.

Men det som talar emot att det bara är 100 karaktärer som jag har är ju att det är

641 st som har läst inlägget om omröstningen...

Har var och en av oss tryckt på den jävla tråden i brist på bättre trådar och läst sex ggr ....

Eller... just det rösta ja! Hur var det man gjorde nu igen... Nä! Jag får läsa på tråden hur man skulle göra... nä kommer fan inte ihåg! Får läsa igen!!

Logga in för att svara
#54591 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Jag anar att omröstningen kan bana väg för en kupp a'la omröstningen om kärnkraften!
Vilka krafter är det som ligger bakom att det finns 1 JA-alternativ mot 3 NEJ-alternativ?

Logga in för att svara
#54594 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

perry skrev:
Jag anar att omröstningen kan bana väg för en kupp a'la omröstningen om kärnkraften!
Vilka krafter är det som ligger bakom att det finns 1 JA-alternativ mot 3 NEJ-alternativ?

ok... ??

Vilka fler ja alternativ skulle du vilja se?

Ja stäng av fler medlemmar och häng ut dom i en stupstock att spotta på

ja stäng av fler medlemmar och skapa en tråd där alla får lyncha dom när dom inte kan försvara sig längre

ja stäng av fler medlemmar och stäng av dom en gång till igen

Logga in för att svara
#54595 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

sverre skrev:
perry skrev:

ok... ??

ja stäng av fler medlemmar och skapa en tråd där alla får lyncha dom när dom inte kan försvara sig längre

hahahahahahahahahahahaha hihihi. åååå sverre du är så smart!!!!!!! Einstein!!!sverres mamma är Virgin Maria.

Logga in för att svara
#54612 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

sverre skrev:
perry skrev:

ok... ??

nja sverre, nu måste du tänka utanför ditt skal.

Divide and conquer var det jag tänkte på:
..."is a combination of political, military and economic strategy of gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into chunks that individually have less power than the one implementing the strategy. In reality, it often refers to a strategy where small power groups are prevented from linking up and becoming more powerful, since it is difficult to break up existing power structures." [Wikipedia]

I nuläget har JA-alternativet flest röster. Men de tre NEJ-alternativen har en övervägande majoritet tillsammans...
Finns en dold agenda? Fan, du är ju the Don. Du måste ligga minst ett steg före i tanken hela tiden. Skippa fredagsgroggen och kalla till rådsmöte.

Logga in för att svara
#54620 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

perry skrev:
För er som inte var med på 70 talet, så kan jag förtälja att. det fanns tre alternativ, när det va Folkomröstning.

Linje 1. JA, gasa på,,,

Linje 2. Nej, inte nu. Men, kanske. JA "sen" om 20 år eller så,,

Linje 3. Nej, Av veckla inom 10 år.

Och vad hände,,Linje 1 fick 18,9
Linje 3 fick 38,7
Och linje 2 fick 39,1
Så därför vann JA sidan, och Politikerna kan nu babbla och ha dyra statliga utredningar många, många lyckliga år tillsammans in i Framtiden om kärnkraftens vara eller ikke vara.

Ps. Valet va mars 1980. Men, valkampanjen höll på under flera år tid. (om det är nån Messerchmitter som,,,)

Logga in för att svara
#54643 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Jag tycker vi inför en röstningstaktik som många internationella organisationer använder sig av för att få igenom förslag. Alla som inte säger nej till förslaget räknas in som ja röster.

Så då mina "röstnings frågor"

Är Sverre jobbig?
Kan alla som har över 1000 inlägg och inte är redaktör räknas som spammare?
Är den enda lösningen till energipolitiken kärnkraft? (För att göra min tråd seriös... )

Mkt bra sätt att driva diktatur på demokratiskt vis....

Nu kan väl tilläggas att dessa bör endast räknas som provröstning och den ända som kan göra en omröstning enligt mitt förslag är Mr Redaktörn!

Logga in för att svara
#54647 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
perry skrev:
För er som inte var med på 70 talet, så kan jag förtälja att. det fanns tre alternativ, när det va Folkomröstning.

Linje 1. JA, gasa på,,,

Linje 2. Nej, inte nu. Men, kanske. JA "sen" om 20 år eller så,,

Linje 3. Nej, Av veckla inom 10 år.

Och vad hände,,Linje 1 fick 18,9
Linje 3 fick 38,7
Och linje 2 fick 39,1
Så därför vann JA sidan, och Politikerna kan nu babbla och ha dyra statliga utredningar många, många lyckliga år tillsammans in i Framtiden om kärnkraftens vara eller ikke vara.

Ps. Valet va mars 1980. Men, valkampanjen höll på under flera år tid. (om det är nån Messerchmitter som,,,)
Ojjsan ett litet fel har smygit in.

Rättning. Linje 2. JA. inte nu,,,Men kanske NEJ "sen" om 20 år eller så,,

Logga in för att svara
#54660 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

sverre skrev:
Willy skrev:

Men det som talar emot att det bara är 100 karaktärer som jag har är ju att det är

641 st som har läst inlägget om omröstningen...

Har var och en av oss tryckt på den jävla tråden i brist på bättre trådar och läst sex ggr ....

Eller... just det rösta ja! Hur var det man gjorde nu igen... Nä! Jag får läsa på tråden hur man skulle göra... nä kommer fan inte ihåg! Får läsa igen!!

Du menar tråden "Ny omröstning"?

HAHAHA!!! Ja det är bra jävla konstigt, nu är den uppe i över 660 hits. Det är inte så att den tråden innehåller en massa info och det är supersvårt att svara på den.

Det är väl Redax som är i farten igen. Han har väl gjort nån bot som går in på nåt bibliotek i Västerås, reggar sig för ett bibliotekskort och lånar en dator där den söker upp SS och klickar på tråden tio gånger och sen går hem och laddar batterierna för att ta ett nytt bibliotek nästa dag (kanske Säffle) och drar tio klick till.

Logga in för att svara
#54670 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Känner själv att alternativen inte passar riktigt...
Är för mig inte svart eller vitt.
Tycker som många andra att trådkapningarna som e vanliga e riktigt tråkiga. Men ordet borde ju låtas vara fritt för alla kan inte tycka lika. Vet från andra forum att för mkt sensurering bara bidrar till att folk lämnar forumet. Tydligare regler kanske är ett alternativ. Men för mkt regler vill jag inte heller se...

Logga in för att svara
#54671 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elis skrev:
Tycker som många andra att trådkapningarna som e vanliga e riktigt tråkiga. Men ordet borde ju låtas vara fritt för alla kan inte tycka lika. Vet från andra forum att för mkt sensurering bara bidrar till att folk lämnar forumet. Tydligare regler kanske är ett alternativ. Men för mkt regler vill jag inte heller se...

För mig låter det som att du tycker precis exakt som ett av alternativen! " Tydligare regler " som du uttrycker det. Fast det står " FÖRTYDLIGA reglerna " dvs INTE FLER regler...

Så, vad är problemet ????? Vad är det som inte passar herrn... ???

Logga in för att svara
#54694 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

sverre skrev:
Elis skrev:

För mig låter det som att du tycker precis exakt som ett av alternativen! " Tydligare regler " som du uttrycker det. Fast det står " FÖRTYDLIGA reglerna " dvs INTE FLER regler...

På din första fråga svarar jag BOS på den andra frågan får jag nog säga : Du sverre...

Så nu vet du...

Logga in för att svara
#54698 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BennyS skrev:
sverre skrev:
Elis skrev:

På din första fråga svarar jag BOS på den andra frågan får jag nog säga : Du sverre...

Så nu vet du...

Ja men på så vis...
hmm.. eftersom du tog dig friheten att svara på en fråga som inte var riktad till dig och dessutom kom med ett oadekvat svar på två välriktade frågor så kan du...

Kiss my bosy ass

Logga in för att svara
#54699 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
BennyS skrev:
sverre skrev:
Elis skrev:

Så nu vet du...

Ja men på så vis...
hmm.. eftersom du tog dig friheten att svara på en fråga som inte var riktad till dig och dessutom kom med ett oadekvat svar på två välriktade frågor så kan du...

Kiss my bosy ass

You are welcome...

Logga in för att svara
#54700 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

helvetes jääääävlar då!!!!!

NU!!!

Logga in för att svara
#54706 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Men om du blir lyckligare så kan jag svara sverre på första och Bos på andra!Eller varför inte BOS,Sverre på båda frågorna?! Funkar precis lika bra...

Logga in för att svara
#54712 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BennyS skrev:
Men om du blir lyckligare så kan jag svara sverre på första och Bos på andra!Eller varför inte BOS,Sverre på båda frågorna?! Funkar precis lika bra...

JAAA!!! mouhahaha.....
DET var smart!! att svara båda på båda frågorna!
en helgardering va!!!

Logga in för att svara
#54724 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
freddandson skrev:

fan visste att jag var schizofren! (stavning?)
därför det alltid plingar två gånger när jag går in på butiker!?

Logga in för att svara
#54727 Svar: omröstningen 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja, exakt, men plingandet kan jag stå ut med. Det jobbigaste tycker jag är att hela tiden känna sig förföljd och iaktagen samt den paranoia det orsakar när alla andra säger att det inte alls är några fler där!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!