Facebook data

1
allt känns tråkigt
#5456 allt känns tråkigt 18 år, 5 månader sen  

jazzmanderuvo

binge å janne har tagit över ssa . Det roligaste är att de tagit över medlemmarnas kassa som är fet och jag hoppas att den inte ryker till privata intressen och jag hoppas att medlemmarna stannar kvar och ökar . jag kliver av nu mentalt men hoppar inte av. Ni medlemmar kanske borde tänkt till lite. Personligen riktar jag min kraft till att fixa med annat nu. Jag låter medlemmarnas favvo gäng ta över.

Logga in för att svara
#5460 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 5 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Ähhh skärp dig nu!!!!!
Ha en god jul istället o dra på någon fet surfsemester!!
MVH: Swingkid
God jul!

Logga in för att svara
#5462 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ta och skärpa dig lite jazzyman - du fick ingen respons på samma inlägg på nordforumet och nu försöker du med en helt onödigt cross posting - bernligt!! Det där är dessutom snubblande nära personangrepp och förtal. Keep your personal problems to yourself.

Logga in för att svara
#5463 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

"barnsligt" ska det vara ....

Logga in för att svara
#5466 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

jazzmanderuvo skrev:
binge å janne har tagit över ssa . Det roligaste är att de tagit över medlemmarnas kassa som är fet och jag hoppas att den inte ryker till privata intressen och jag hoppas att medlemmarna stannar kvar och ökar . jag kliver av nu mentalt men hoppar inte av. Ni medlemmar kanske borde tänkt till lite. Personligen riktar jag min kraft till att fixa med annat nu. Jag låter medlemmarnas favvo gäng ta över.

tror inte att det är jesper som postat inlägget här på surfsverige. tycker däremot att inlägget har mycket humor och e tragiskt på en gång.

Logga in för att svara
#5480 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

Nar fan ska detta ammnet do ut. E sa javla less pa allt bullshit om ssa........ Keep surfin and stay stoket.... fuck the rest. Vad fan spelar det dig for roll vem som bossar over ssa? om gor ju inget anda... Samma som det med sm, alla gnaller over att lagga 100 spann eller vad fan det va i medlemsavgift... fuck man.....v

Logga in för att svara
#5481 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Tragiskt om det är Jazzman som skrivit detta, mer säger jag inte.

Jag kan gå i god för att Janne Ekstedt, Binge, Cagge samt jag kämpar för att arbeta i styrelsen by the book. För andra vill jag inte kommentera.

Vi (Janne Ekstedt, Binge, Cagge samt jag) har ännu inte tillgång till SSA websida och en styrelsemedlem har polisanmält mig för att ha hackat mig in på sidan före årsmötet. Jag kommer skratta hela vägen till förhöret, på förhöret och efteråt!

God hjul till alla andra!

Logga in för att svara
#5488 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

polisanmält?? allt e cp. kommande årsmöte måste va på en söndag!!!! allt måste redas ut tycker jag. blir det på en vardag räcker inte tiden!! detta e VIKTIGT!

Logga in för att svara
#5507 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Hörde oxå rykten om polisanmälan, och det verkar visst vara dagens sanning så nu känns det verkligen som att boysen har steppat ner till en väldigt låg nivå!
Men det var iofs inte oväntat...

Logga in för att svara
#5511 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

I'm absolutely torn to pieces! I don't know how I can make it through another day! WHY!! WHY!!! WHY!!!!!

boo hoo hoo, boo hoo hoo, ah, the pain, ouch! boo hoo hoo:(

Logga in för att svara
#5514 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

it mortifing isn't it!?! TOTALLY ruins my holidays and well - shit man how we gunna make it all better now? sniff ......

Logga in för att svara
#5515 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Helt riktigt.....vad fan...för mig handlar det o surfing och inte en massa annat piss!!!

Logga in för att svara
#5516 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

morran
graphgraph

för mig handlar det mäst om brudar!

Logga in för att svara
#5518 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Then I would vote for you for prezident of SSA - and I'm pro'ly not the only one who would either.

Logga in för att svara
#5534 Svar: allt känns tråkigt 18 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

wem gjorde polisanmalan?

Har sitter man pa shiphoul pa vag hem till irland o surf..... gillar svingens knahoga julsurf...men va fan haller folk pa med i SSA? Sicken sandlada.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!