Facebook data

1
Nu får det va nog!!!!!
#54856 Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Med att jag stannar hemma o missar surf p.g.a. att jag inte har ordentliga handskar.....!! Suck....

Jag har tittat och tittat på olika sajter och modeller och desto mer jag tittar desto fler modeller vill jag ha. Än så länge har jag två favoriter: Rip Curl E bomb och O'Neill psycho DL. Fler tips på guldkorn jag missat? Någon som har nån av dessa modeller och kan säga nåt om dem? Bra billiga europeiska surf-sidor med låg frakt?

Tack för er tid!!

E

Logga in för att svara
#54858 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Gå till en dykbutik och skaffa ett par Mares 7mm. Något klumpiga men dock asvarma trefingershandskar.
Att beställa från utlandet för att tjäna ngr tior, känns bara omständigt & .

Logga in för att svara
#54860 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#54866 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

varför pratar du inte med Red Snapper eller Backdoor, de har säkert handskar hemma....

Har ägt ett par Rip Curl, var sämsta skit jag ägt. tror att Lena hade någon liknade erfarenhet. Helnöjd med Xcel, har fyra olika par även om mina gamla 3mm börjar bli lite väl slitna i handflatan.

Logga in för att svara
#54868 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Ohana
graphgraph

Vi har 5 olika modeller i storlek S-XL på lager. (Någon storlek slut)
ohana.jetshop.se/ListProducts.aspx?cat=281

Både O'neill och Xcel är varmt uppskattade av alla kunder.

Surf on!
Andy

Logga in för att svara
#54869 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Tack för alla tips! Ska kolla med Redsnapper när jag har vägarna förbi Malmö. Lutar väl åt O'Neill. Har hört bara gott om dem.

Buenas!

E

Logga in för att svara
#54870 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Daniel skrev:
varför pratar du inte med Red Snapper eller Backdoor, de har säkert handskar hemma....

Har ägt ett par Rip Curl, var sämsta skit jag ägt. tror att Lena hade någon liknade erfarenhet. Helnöjd med Xcel, har fyra olika par även om mina gamla 3mm börjar bli lite väl slitna i handflatan.

Helt riktigt!!! Köp inte Rip Curl, de gick sönder med en gang och läckor o handskarna är ju det sista man vill ha:(

Logga in för att svara
#54873 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Daniel skrev:

Har samma erfarenhet som Daniel när det gäller Xcel och Rip Curl.

Logga in för att svara
#54876 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Eller så gör man som Esta säger och köper ett par Mares, mina förra vinterhandskar var ett par såna som höll i 16 år. För det mesta hade jag handsvett i dom.

Logga in för att svara
#54878 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hmm Ja Esta och JFL, tror att det blir dykhandskar eftersom det är det jag e ute efter. Alla skryter med att de är så varma om sina fingrar att de svettas när mina fingrar e blåa. o bortdomnade....=(

Har ju missat allt det fina surf som bjudits på de senaste dagarna. Diskhandskar under mina söndriga handskar hjälper inte längre...Well, tack igen för alla tips.

Lena! Hur är surfet i Hosse? funderar på en tripp i mars..Hosse kanske?

E

ps.nån som vet om den dykaffären i Limhamn finns kvar?

Logga in för att svara
#54885 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

excel dry lock..enough said..och 7mm vantar..inte drylock men fan vad de är bra...
take it from da rat;)

Logga in för att svara
#54975 Svar: Nu får det va nog!!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Använde mina 10 år gamla dykhandskar (waterproof) som kostade 200 kr fram tills nyligen. De funkade bra men det var asgött att få mjuka gosiga xcel.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!