Facebook data

1
Till Manly crew
#549 Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

det är Heat 4: Melanie Redman-Carr (AUS), Stephanie Gilmore (AUS) som ni ska hålla ögonen på idag grabbar. bilder på stephanie gilmore kommer det att betalas bra för!!!!

Logga in för att svara
#553 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

PANDA
graphgraph

Layne Beachley e sa javla samsta att ha en tavling i sitt eget namn, och sen ga ut i tv och saga att hon kommer att vinna sitt eget event... hur langt upp i sitt eget arsle har hon sitt huve????
Hon e ett bra exempel pa en dalig manniska. Hoppas hon inte kvalar.....

Logga in för att svara
#556 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

björn j:son lind
graphgraph

Så här roligt såg det ut när Layne Beachley spöade Samantha Cornish med en kvarts poäng.

Logga in för att svara
#557 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

björn j:son lind
graphgraph

Här har du K-man!

Logga in för att svara
#558 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

semi-söt tjej...

Logga in för att svara
#561 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

hahahahahahahahahahaha

Logga in för att svara
#563 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

PANDA skrev:
Layne Beachley e sa javla samsta att ha en tavling i sitt eget namn, och sen ga ut i tv och saga att hon kommer att vinna sitt eget event... hur langt upp i sitt eget arsle har hon sitt huve????

vadå, ska hon gå ut o säga att hon inte vill vinna? jag hade inte sagt nej till att kamma hem 20 000 dollar.

Logga in för att svara
#565 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

ey det var ju Jessi Miley-Dyer jag ville ha bild på....

blern: säg att du photoshopade den där bilden! fy 17

Logga in för att svara
#597 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

cobben
graphgraph

Vem är snubben? hehehe

Logga in för att svara
#603 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

PANDA
graphgraph

Kman skrev:
PANDA skrev:

vadå, ska hon gå ut o säga att hon inte vill vinna? jag hade inte sagt nej till att kamma hem 20 000 dollar.

av hennes egna pengar???? jo, ioforsig?

Logga in för att svara
#605 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

det e ju inte så att hon pröjsar vinnaren. det e ju manly stad som gick in som fetsponsor och alla andra sponsorer runt omkring. vad jag hörde så var det manly stad som kontaktade henne och frågade om hon ville stå som "affischnamn" sen att tävlingen döptes till BEACHLEY efter henne var nog att hon e från området, hon har vunnit 6 titlar och hon var den som pushade att ordna en tävling i manly igen.

nästa gång nån "The K-Man classic" går av på K9 och förstaplatsen pröjsar 20 000 dollar så tänker fan jag göra allt för att vinna. hurrö pandapung du får nöja dig med 2:a. hälsa rachel!

Logga in för att svara
#611 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

Steph Gilmore tog hem prispungen framför näsan på layne beachley, så det kanske kan glädja både kman o pandan... alltid kul när ett wildcard sopar banan!

Logga in för att svara
#614 Svar: Till Manly crew 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

PANDA
graphgraph

Kman skrev:
det e ju inte så att hon pröjsar vinnaren. det e ju manly stad som gick in som fetsponsor och alla andra sponsorer runt omkring. vad jag hörde så var det manly stad som kontaktade henne och frågade om hon ville stå som "affischnamn" sen att tävlingen döptes till BEACHLEY efter henne var nog att hon e från området, hon har vunnit 6 titlar och hon var den som pushade att ordna en tävling i manly igen.

nästa gång nån "The K-Man classic" går av på K9 och förstaplatsen pröjsar 20 000 dollar så tänker fan jag göra allt för att vinna. hurrö pandapung du får nöja dig med 2:a. hälsa rachel!

Ok Kenny, Da lagger jag mitt sista ord i det har. Layne har startat ett marke som heter BEACHLEY med sina egna pengar. Market gor en sa lange bara t-shirts och grejjer med ruggigt fula loggor. Sa BEACHLEY och havaianas star for prispengarna, vilket betyder att om hon vinner sa far hon tillbaka sina egna pengar... kul va??
Hur vet jag detta... Lucy Pa FCS berattade hela historian... Hon jobbar med Layne.
Det e inte sa viktigt. Men jag tankte bara hjalpa till lite i storyn.
Hur gar det for Bajjen......
Och du... The K-Man classic, Ska vi kora en san nar du kommer ner ella???

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!