Facebook data

1
JAG VILL SURFA!!!!
#55076 JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Min abstinens börjar tära på mig som faaaan.

Jag bor i Uppsala, har en 4.3 med tejpade sömmar, skor, huva o vantar plus en extra 3mm jacka om det skulle behövas.

Det tråkiga är dock att jag inte har nån bräda, Finns det nån snäll svennesurfare som kan ta mig under sin vinge o låna mig nått flytbart? Har surfat en Mini Mal 7.4 tidigare men också provat en shortboard 6.4 ett par vågor. Dessa gick sådär, men var kul som fan.

Om det skulle finnas någon som har lust att hänga lite med en hängiven nybörjare samt har en extra bräda så slå en pling när det väl bär av ut till Torö eller det Väddö.

Kram på er...

Logga in för att svara
#55077 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Soulshine skrev:

Jag bor i Uppsala, har en 4.3 med tejpade sömmar, skor, huva o vantar plus en extra 3mm jacka om det skulle behövas.

Det tråkiga är dock att jag inte har nån bräda, Finns det nån snäll svennesurfare som kan ta mig under sin vinge o låna mig nått flytbart? Har surfat en Mini Mal 7.4 tidigare men också provat en shortboard 6.4 ett par vågor. Dessa gick sådär, men var kul som fan.

Om det skulle finnas någon som har lust att hänga lite med en hängiven nybörjare samt har en extra bräda så slå en pling när det väl bär av ut till Torö eller det Väddö.

Kram på er...

Ett nummer kan ju var bra också.

Fredde var namnet: 070 778 9933

Logga in för att svara
#55078 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

kolla på surfmarknad det ligger en perfekt ,4 där med bag och allt för 1200
good luck!

Logga in för att svara
#55079 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

viktor m skrev:
kolla på surfmarknad det ligger en perfekt ,4 där med bag och allt för 1200
good luck!

7,4 ska det stå!

Logga in för att svara
#55083 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

gött med entusiasm! MEN, du kommer DÖ med den där dräkten i vattnet nu..det är 1 grad vid väddö, du måste ha en relativt ny och hel 6/5'a för att inte frysa röfven av dig. bara ett tips....

Logga in för att svara
#55085 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Är det fortfarande surfbart där på ön eller måste man spränga bort isen först?

Logga in för att svara
#55087 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

jo skulle precis säga det, kan tom vara is.....men vet icke, senast jag kollade israpport var det ingen is.

Logga in för att svara
#55095 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Ja, kanske är bättre att vara varm än snål. Så får nog bli till att spara ihop till en lite tjockare våtis.

Logga in för att svara
#55096 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Soulshine skrev:
Ja, kanske är bättre att vara varm än snål. Så får nog bli till att spara ihop till en lite tjockare våtis.

javisst!

Har du spargris... ?

Logga in för att svara
#55183 Svar: JAG VILL SURFA!!!! 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Soulshine skrev:

Koolers, vi är ett par som åker ut och surfar lite då och då, så du kan haka på oss när vi drar ut, nu är jag dock nere i costa tills maj, men kan höra av mig när jag kommer hem!
Pejs
Kram på er...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!