Facebook data

1
Charity Case: Get Hanna some surf!
#55103 Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

Okej, om alla på surfsverige sätter in 5kr på mitt konto borde de räcka till en lite surf trip till typ fuerte eller kanske costa rica? COME ON! se de som en investering i min kommande & mycke lovande prosurf karriär!
jag är fan snart för gammal! behöver surfa NU!!

+ att min Bfriend är i CR i 2 månader till nu, den jäkeln, skicka dit mig!!! Är pank, har typ 3000 kr om jag skrapar + kanske nån extra tusing.

vart kan man komma på de?
är desperat! varsomhelst! bara det finns vågor & jag inte behöver en våtdräkt...

Logga in för att svara
#55104 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

du får böte för 500 spänn för att du inte köpt banner

Logga in för att svara
#55112 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

bimHanna skrev:
Okej, om alla på surfsverige sätter in 5kr på mitt konto borde de räcka till en lite surf trip till typ fuerte eller kanske costa rica? COME ON! se de som en investering i min kommande & mycke lovande prosurf karriär!
jag är fan snart för gammal! behöver surfa NU!!

+ att min Bfriend är i CR i 2 månader till nu, den jäkeln, skicka dit mig!!! Är pank, har typ 3000 kr om jag skrapar + kanske nån extra tusing.

åk till gotland

hanna du har ju ändå rätt mycket pengar jämfört med mig... jag har inga pengar utan på mitt konto står det -800 kr... så nu tycker jag att alla på surfsverige borde donera ett guldmynt till mig!
vart kan man komma på de?
är desperat! varsomhelst! bara det finns vågor & jag inte behöver en våtdräkt...

Logga in för att svara
#55115 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

magge
graphgraph

åk till fyrishov viktor

Logga in för att svara
#55126 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bimHanna skrev:
Okej, om alla på surfsverige sätter in 5kr på mitt konto borde de räcka till en lite surf trip till typ fuerte eller kanske costa rica? COME ON!

...

nja..... Varför kom du inte till mig först? Då hade du fått ett erbjudande du inte kunnat sagt nej till.

Men nu kan jag bara erbjuda dig BOS sms - lån. Den effektiva räntan är bara 60 procent..

Som Gäddfader värdesätter jag lojalitet och respekt väldigt högt. Varför ska Gäddfadern betala det din Bfriend inte är beredd att betala?
Det finns många heta babes i Costa Rica... hmm.. nej, jag är inte beredd att indirekt investera i den här affären...
DESSUTOM Har inte du skola!!

Logga in för att svara
#55137 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

magge skrev:
åk till fyrishov viktor

haha magge vad kan man göra där?
typ bada o de i den där polen!

Logga in för att svara
#55157 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

sverre skrev:
nja..... Varför kom du inte till mig först? Då hade du fått ett erbjudande du inte kunnat sagt nej till.

Men nu kan jag bara erbjuda dig BOS sms - lån. Den effektiva räntan är bara 60 procent..

Tiden där gubbarna lockade med godis är uppenbarligen förbi. Det var bättre förr.

Logga in för att svara
#55159 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

shark_feeder skrev:
sverre skrev:

Tiden där gubbarna lockade med godis är uppenbarligen förbi. Det var bättre förr.

harkel harkel..

Kom förbi mig i Sverreborg så ska vi se om vi kan ordna något

Logga in för att svara
#55168 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

inga seriösa riskskapitalister ?
nehe, jag får la ruttna här i skåne dårå.

sverre kör upp ditt godis dit ljuset inte lyser

adios

Logga in för att svara
#55173 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bimHanna skrev:

adios

HEHEHE....

GIRLPOWER!!

BRA!!

Logga in för att svara
#55241 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Posör
graphgraph

bimHanna skrev:

adios

jag må vara en idiot men lägg pengarna på en våtdräkt och surfa i skåne. Bra vågor är bögigt, just de jag sa bög på internet.

Logga in för att svara
#55269 Svar: Charity Case: Get Hanna some surf! 16 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

Jag har en 6.4 våtdräkt & är oftast i vattnet när mölle funkar,
så du menar att man är en riktig hunk om man älskar att surfa 2 dm skum?

Gillar ej våtdräkt alls! Vet ej om nån såg min lilla insats i mölle open? pris för bästa wipeout kanske säger de hela, haha. Nä men man jämför det med hur jag surfar i tex barbados så är det så sjukt stor skillnad, fick till&med en tub iår! Vet ej varför det är såhär, kanske psykar man sig själv lite i kallt vatten, med en tjock våtdräkt & jobbiga vågor. Är ganska frustrerande de hela, & allt är så klart roligare när de går bra

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!