Facebook data

1
Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt
#55149 Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Lgrstdt
graphgraph

Jag tillsammans med en annan håller på med ett projektarbete i skolan och vi är i behov av lite våtdräktsmaterial. Jag undrar därför om det finns någon som har en oanvändbar våtdräkt eller material som bara ligger. Vi är intresserade av allt material, mycket, lite, tjockt eller tunt och vore evigt tacksamma om du har lust att skänka det eller sälja billigt.

Om någon vet någon affär där man kan köpa våtdräktsmaterial eller där man eventuellt kan få något material så skulle vi vara glada om du kunde skriva en rad i forumet och tipsa.

Tack på förhand!

Logga in för att svara
#55153 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Vad ska ni göra med det då?

Logga in för att svara
#55154 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Lgrstdt
graphgraph

Vi behöver materialet för att det ska underlätta när man bär saker på axeln, t ex ett par skidor. Därför är vi i behov av våtdräktsmaterial eftersom det är vattentåligt.

Logga in för att svara
#55155 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

FAR OUT dude!!

Lycka till från Gäddfadern

Logga in för att svara
#55167 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Dykarbutiker har ibland neopren på lösmeter. Har de inte så kan de säkert svara på var du kan få tag på det.

Logga in för att svara
#55198 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Lgrstdt skrev:
Jag tillsammans med en annan håller på med ett projektarbete i skolan och vi är i behov av lite våtdräktsmaterial. Jag undrar därför om det finns någon som har en oanvändbar våtdräkt eller material som bara ligger. Vi är intresserade av allt material, mycket, lite, tjockt eller tunt och vore evigt tacksamma om du har lust att skänka det eller sälja billigt.

Om någon vet någon affär där man kan köpa våtdräktsmaterial eller där man eventuellt kan få något material så skulle vi vara glada om du kunde skriva en rad i forumet och tipsa.

Tack på förhand!

Det vore ju smart om ni skrev ut var ni bor?

Logga in för att svara
#55211 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Lgrstdt
graphgraph

ErikG skrev:
Lgrstdt skrev:

Tack på förhand!

Det vore ju smart om ni skrev ut var ni bor?

Var jag bor känns som någonting som kan vara smart att säga till den person som har material över och är villig att skänka eller sälja billigt. Aja, jag bor i Stockholmsområdet.

Logga in för att svara
#55882 Svar: Våtdräktsmaterial eller trasig våtdräkt 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Beställ en stubbiecooler, helst en VB som kan prata! Eller om du är riktigt rock så finns det ju Jim Beam oclock också;)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!