Facebook data

1
Ecuador vs Mexico?
#55537 Ecuador vs Mexico? 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

PetterGBG
graphgraph

Hade lite mer pengar på kontot än vad jag trodde så tänkte dra iväg i slutet av mars. Har lite mer än två månader och hade tänkt mej antingen Ecuador-Colombia-Peru eller Mexico-Guatemala-El Salvador. Ngn som vart där? Hur bra står man sej på 1000 kr/veckan i Mexico ex, har hört att resandet är ganska dyrt där. Jämfört med Centralamerika iaf.
Ecuador lockar ju annars med lite folk i vågorna, billigt och raka motsvarigheten till göteborgsk vinter.

Tacksam för alla sorters tips!

Peace!
/Petter

Logga in för att svara
#55538 Svar: Ecuador vs Mexico? 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Jag var i sydvästra Mexico för ca 4 år sen. Då var det riktigt billigt. Kostade ca 50 kr natten har jag för mej, fanns billigare och maten var både god och billig. Ca 20-50 kr för mat och dryck. Playa Linda, Puerto Escondido och Nexpa är att rekommendera. (Nexpa var bästa surfen)

Ecuador är dyrare än Peru men fortfarande billigt. Det kostar 1 dollar timmen med buss, 1 dollar bärsen och boende var ca 5-7 dollar har jag för mej. Montanita tyckte jag var helt grymt, hade bra surf i 2.5 v utan 3. Men mycket kokain och skit, man får passa sig lite där. Fast det är ju samma i Mexiko Hur som helst är det bra val av länder vilket du än väljer.

Logga in för att svara
#55601 Svar: Ecuador vs Mexico? 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ecuador VS Mexico

Logga in för att svara
#55603 Svar: Ecuador vs Mexico? 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Coolt ( Citat Viktor M. Bos member,,,,,,)

Logga in för att svara
#55702 Svar: Ecuador vs Mexico? 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

capten skägglös
graphgraph

Mexico var grymt nar jag var dar! finns natt for alla dar, nyborjare som proffs. Om du drar till puerto escondido ta in pa ett stalle som heter Ananda. Du far utsickt over hela stranden och en hel vaning for dej sjalv med kok, dubbelsang och en grym balkong. (se min profilbild) 200kr for en vecka betalade vi men da stannade vi 3 veckor. Finns flera bra bryt runtomkring som du nar med lokalbuss for nagra pesos.

Vad du en valjer blir det nog gott!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!