Facebook data

1
transfer mellan stansted och heathrow
#55540 transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

erfarenhet? hur lång tid tar det? Kostnad? Är det krånglig med brädan?

Logga in för att svara
#55543 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Enligt min erfarenhet så försvann mina brädor och kom fram 3 dagar senare än mig! Heathrow har också flest förlorade väskor av alla flygplatser i världen.
Har många arbetskamrater som förlorat sitt bagage till och från jobbet i offshore industrin, alla har då passerat via heathrow.

Mitt råd är att aldrig mellanlanda där!

Fast ska du till irland skottland osv då har du inte många alternativ........ bara att chansa!

Logga in för att svara
#55548 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Heathrow är icke att rekommendera, åkte från down under med brädan som kom till mig 1 vecka senare dingad till tusen!!

National Express Bus Heathrow to Stansted

National Express run around 30 services a day between Heathrow and Stansted and vice-versa. All coaches are scheduled to have toilets on board. There is at least one coach an hour between 05:00 and 24:00.

The coaches are long distance coaches and are very comfortable. There are at least 3 stops on the route:
Heathrow Terminal 5
Heathrow Central Bus Station (Terminals 1,2,3,4)
Stansted Terminal

A lot of buses will make a further stop between Heathrow and Stansted at Hemel Hempstead.
Many coaches may show an ultimate destination beyond the airports concerned.

Fare : £21.50 Single, £28.00 Return

Journey Time : Around 90-120 minutes, but allow longer

Tänk att Google har så mycket info ! !

puss:woohoo:

Logga in för att svara
#55549 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

What is Google??????????

Logga in för att svara
#55571 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Googly eyes

Logga in för att svara
#55572 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Logga in för att svara
#55573 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Logga in för att svara
#55574 Svar: transfer mellan stansted och heathrow 16 år, 2 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

yeah I'm pretty good at that google thing, just wanted to know if anyone had any practical experience with surfboards on the bus vs. train. Thanks for the response anyway. trying to book travel plans and avoid Heathrow all together

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!