Facebook data

1
Vågsäkraste säsong i Norrland
#55750 Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Alöha! Undrade lite om surfing i de norra delarna svea. Har sett att Salusand verkar vara bra, men under vilken månad är det som vågsäkrast? Är det någon som vet om man kan surfa Pite trakten? Och självklart, mitt surfmecka Sundsvall, vart och när? Haha, det blir lätt dumma frågor när man är oskuld i svenska vatten och man är inte cool först man har gjort det på hemmaplan!

Logga in för att svara
#55751 Svar: Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Frillan
graphgraph

Dåligt med svar.... MeN jo ja satt precis o funderade på samma sak fast annorlunda dårå!!?!?

Landvetter närmare sej påtok för fort o ja har ingen flyktplan bokad, lr ja Turkiet men där får man väl ha segel
SÅ FINNS D NGRA SKÖNA SURFARE I BOHUSLÄN??????

good luck Medström!!!!!

Logga in för att svara
#55765 Svar: Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

sept oct nov..bästa månader..peace

Logga in för att svara
#55766 Svar: Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Cheers mates! Skönt att komma igång lite med de svenska vattnena, åker till OZ på tisdag för en längre vistelse, men man vill ju veta när det är dags att åka hem till de egna vågorna!

Logga in för att svara
#55780 Svar: Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Medström skrev:
Cheers mates! Skönt att komma igång lite med de svenska vattnena, åker till OZ på tisdag för en längre vistelse, men man vill ju veta när det är dags att åka hem till de egna vågorna!

Skulle nog inte avbryta min vistelse i OZ för att hinna hem till den svenska säsongen om jag vore som du...

Logga in för att svara
#55814 Svar: Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Haha, det var mig en bra tankeställare! Men jag tänkte bara vara borta kring ett halvår denna gång, så tänkte jag att om det bara diffar några veckor hit eller dit för att uppleva riktig cool svensk surf så skulle det vara coolt att uppleva =)

Logga in för att svara
#55823 Svar: Vågsäkraste säsong i Norrland 16 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Respekt!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!