Facebook data

1
Friendsofaloha i Biarritz
#55887 Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Hej och Hallå! Jag och mina vän har bokat en veckas surfcamp med Surfakademin i sommar, vi tänkte dock stanna ca 5-6 dagar till för att ge oss ut och testa våra nya kunskaper på egen hand. Kruxet är HUR vi ska komma billigast undan med boende samt hyra bräda. Någon erfaren typ som kan svara på detta?

Alternativ 1: Ta med oss tält för att campa= Utlägg för bagage (300kr med ryan), campingplats 2 pers. 24€/natt, samt hyra en bräda (vad kostar det att hyra bräda ca?).

Alternativ 2: Köpa ett "surfstyle-paket" av Friendsofaloha för 2 .995 pix. Då ingår: Boende på Biarritz camping i 7 nätter, tillgång till kök, tält, surfbräda, våtdräkt, cyklar/skateboards.

Gah! Jag blir knäpp bara av att tänka på det här. Langa lite förslag eller lösningar på mitt enorma i-landsproblem är ni snälla!

Peace

Logga in för att svara
#55892 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Hoppsan sa, det blev visst två likadana trådar. Det var inte ju inte riktigt meningen. Kan man ta bort en av dem på något vis? Grr!

Logga in för att svara
#55893 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Kör Friends of Aloha, slipper ni bry er om prylar. Ni får rätt mycket bekvämlighet för pengarna som ni inte kommer att fixa själva.
Fast jag vet inte om dom har uppdaterat hemsidan med prislistan för 2009 än.

Logga in för att svara
#55895 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Jo prislistan är uppdaterad. Hmm, fast man får iof bara tält. Liggunderlag och shit måste man ju förmodligen ha med sig, bök och knök!

Logga in för att svara
#55896 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Det finns sköna luftmadrasser på campingen. En sommarsovsäck räcker bra (om du klarar dig utan gosedjur& favvokudde)

Logga in för att svara
#55897 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Det fanns lakan och grejjer förra sommaren.

Logga in för att svara
#55899 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Okey, så allt finns att låna av friendsofaloha? Soft soft! Nallarna får stanna hemma den här gången!

Logga in för att svara
#55906 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

kör alternativ ett men ta även med en skejtbård!!!

Logga in för att svara
#55908 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Jasså varför det nu då? Varför tycker du annorlunda!? Brädan måste man packetera och skit, plus att man ska släpa på tält, liggunderlag och sovsäck, bökigt och åååter bökigt! Extra utgifter för brädan också om inte annat!

Logga in för att svara
#55946 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Kan någon med koll svara på vad det kostar att hyra bräda under högsäsong i biarritz?

Logga in för att svara
#55947 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

kör alternativ två, men utan skejtbård! Säg att ni inte tänker använda skejtbårdarna och pruta på priset!

alternativt ta med en skejtbård om ni ska skejta!

Logga in för att svara
#55950 Svar: Friendsofaloha i Biarritz 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Storf
graphgraph

Gah! Jag behöver veta vad et kostar att hyra en surfbräda för att veta om det vore billigare att campa på egen hand. Man får jävligt mycket på köpet med Friendsofaloha, men det kanske vi kan klara oss utan om det visar sig va fett cheap att campa och hyra bräda separat!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!