Facebook data

1
Personal till lapoint Stadt å Portugal
#55900 Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Hola,

Sebastian från lapoint här, vi är på jakt efter en trevlig å cool tjej/kille till vårt camp på Stadt Norge, samt 3 personer till vårt camp i Portugal, Ericeira.

Upgifterna omfattar att hålla surf kurs, städa, hänga med folk, köra gäster till spots, surfa med gäster, hjälpa till med frukost, reparera grejer, organisera mm.

Vi ser efter stookade människor som inte är rädda för att ta i ett tag om det behövs, har kör kort, kan surfa, helst surf instruktörs utbildning.

Om du är sugen på att surfa å jobba på ett av norges bästa surf spots, campsen öppnar i slutet på mars så maila iväg på sebastian@lapoint.no

Cheers
Seb;)

Logga in för att svara
#55902 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

God! where were these amazing jobs when I was in my younger twenties?!!!!!

Logga in för att svara
#55914 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Its never to late Sharky .....

Logga in för att svara
#55915 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

It is when you have a mortgage!!!

Logga in för att svara
#55925 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

TJENARE!

Personligt brev!
Aloha! Jag är en surfig kille som gillar att leva strandliv.
Jag har en egenhittad snäcka som hänger i ett egetknutet hampasnöre runt halsen. Lite surfrufsigt hår, sådär halvlångt. En surfhatt och ett par riktigt häftiga sunnies!!
Tror jag är den surfare ni söker!
Är en ganska klämkäck typ också med glimten i ögat, eller som jag skämtsamt brukar säga: glimt i ögat? Nej, men sand mellan tårna

CV

nja.......

Logga in för att svara
#55994 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

micke b
graphgraph

Hej sebbe kan du maila mig ett nummer jag kan nå dig på? mike_l_83@hotmail.com

Logga in för att svara
#56022 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Andiss skrev:
It is when you have a mortgage!!!

HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHA SOOOOO TRUE ANDISS..
Jag skulle älska att vara där och ledar kursen men jag har ett mortgage..tyvärr...
men jag kommer till hodde vecka 30 och ska hålla kurs hos torkild..jag ska kom och hälsa på dig seb..peace från da rat...

Logga in för att svara
#56058 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Seb skrev:
Hola,

Sebastian från lapoint här, vi är på jakt efter en trevlig å cool tjej/kille till vårt camp på Stadt Norge, samt 3 personer till vårt camp i Portugal, Ericeira.

Tänkte bara höra när ni kommer fatta beslut ifall man har fått jobbet eller inte...

Logga in för att svara
#56146 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Var tvungen att kolla in campingen........ idag så hade inte tid att gå genom personal biten.
Kommer med info till alla i nästa vecka, tack för alla mails boys and Girls.

Cheers
Seb

Logga in för att svara
#56147 Svar: Personal till lapoint Stadt å Portugal 16 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!