Ren nyfikenhet - hur många utav er här på surfsverige brukar/ missbrukar något av detta? Dricker vet man ju ett gäng som gör, men knarka? Började funta allvarligt på att fimpa bongen totalt nu när jag kommit hem till Sverreborg. Känner mig helt tvärslut efter någon timme i vattnet trots att jag tar pauser med jämna mellanrum. Nu röker jag inte regelbundet men mer än feströka om man säger så
sverre skrev: Ren nyfikenhet - hur många utav er här på surfsverige brukar/ missbrukar något av detta? Dricker vet man ju ett gäng som gör, men knarka? Började funta allvarligt på att fimpa bongen totalt nu när jag kommit hem till Sverreborg. Känner mig helt tvärslut efter någon timme i vattnet trots att jag tar pauser med jämna mellanrum. Nu röker jag inte regelbundet men mer än feströka om man säger så
Ett riktigt bra rus består av fyra indgridirnser, -hick! Schåå luscnsa nu, eller läsh menar ja, ja...........................................................va? OK OK OK...?
1/4 Adrenalin
1/4 Endorfin
1/4 Serotonin
1/4 Testosteron ( kan bytas ut mot östrogen)
Det hela kan toppas med en iskall för ökad effekt, men det går lika bra med selleri. ( Kan vara svårt att scora selleri på "remote destinations" )
sverre skrev: Känner mig helt tvärslut efter någon timme i vattnet trots att jag tar pauser med jämna mellanrum. Nu röker jag inte regelbundet men mer än feströka om man säger så
röker du på de pauserna då eller?
nä skämt o sido, klart att du ska RÖKA!!!:woohoo; Jag gör det dock inte.... ALLERGISK VETTU!!
Det man måste göra är att torka blasten ordentligt först, gärna i varmt men torrt ställe.
Sen måste man blanda med lite tobak för att det ska brinna bättre när man ska röka.
Det är en skum jävla känsla man får men den varar inte så länge, kanske 30 minuter typ.
Det man måste göra är att torka blasten ordentligt först, gärna i varmt men torrt ställe.
Sen måste man blanda med lite tobak för att det ska brinna bättre när man ska röka.
Det är en skum jävla känsla man får men den varar inte så länge, kanske 30 minuter typ.
du verkar ju vara en riktigt inbiten morots stoner.....
Jag lägger väldigt lite tid på detta forum och blir mer och mer förvånad, besviken varje gång jag läser något. Så enormt mycket skitsnack fram och tillbaka och nu detta. Kanske är det jag som inte fattar era skämt eller eran ironi, men tror ni verkligen en sån här tråd är bra för surfsverige eller för sporten i sig?
Det snackas redan nog mycket skit om surfare och bräd folk i allmänhet och sånt gör det nog inte bättre.
Personligen har jag inget emot droger eller vad folk väljer att använda men jag har sjukt svårt för folk som gör det till en grej och på något vis vill skylta med det, framför allt inför allmänhetens ögon (kidsen!) och när det riskerar att dra ner en hel communties rykte. lågt.. Men som sagt kanske fatttar jag inte ironin, men om så är fallet så kanske jag inte är ensam.
mats.walstedt skrev: Jag lägger väldigt lite tid på detta forum och blir mer och mer förvånad, besviken varje gång jag läser något. Så enormt mycket skitsnack fram och tillbaka och nu detta. Kanske är det jag som inte fattar era skämt eller eran ironi, men tror ni verkligen en sån här tråd är bra för surfsverige eller för sporten i sig?
Det snackas redan nog mycket skit om surfare och bräd folk i allmänhet och sånt gör det nog inte bättre.
Personligen har jag inget emot droger eller vad folk väljer att använda men jag har sjukt svårt för folk som gör det till en grej och på något vis vill skylta med det, framför allt inför allmänhetens ögon (kidsen!) och när det riskerar att dra ner en hel communties rykte. lågt.. Men som sagt kanske fatttar jag inte ironin, men om så är fallet så kanske jag inte är ensam.
M
ÄH Kom igen nu! ALLA har väl rökt morötter !!!! eller ???
mats.walstedt skrev: Jag lägger väldigt lite tid på detta forum och blir mer och mer förvånad, besviken varje gång jag läser något. Så enormt mycket skitsnack fram och tillbaka och nu detta. Kanske är det jag som inte fattar era skämt eller eran ironi, men tror ni verkligen en sån här tråd är bra för surfsverige eller för sporten i sig?
M
Jag kommer till surfsverige för att jag ser det som ett häng, som ett ställe man gå på après-surf som ett bar eller ett cafè där man träffar liksinnade människör.
Jag tycker det är tråkigt att det finns så många kontrolfreaks som tycker det måste endast snakka surf, specielt i ett land där om man snitter 35 dagar på år, så är man hardcore.
Då kommer sådanna som sverre och gör det lite roligare med ironiska inlägg då och då, vissa har hakat up sig på det en hel del och fokuserar endast på det, men 90% av snakket är fortfarande surfrelaterad. Jag tycker dem som fokuserar på det små andel som inte är surfrelaterad har äntligen control issues eller så är dem så har dem neg sjuka.
Ang. vad du tycker är lämpliga ämnen eller ej, kan jag fullständigt skita i, värför ska jag bryr mig om vad allmänheten tycker, speciellt om dem har fel. Om allmänheten var emot interracial äktenskap och vi surfare tyckte det var ok, så skulle det också drar ner 'communites' rykte!
Nej, jag står för att man får säga och gör vad man vill, så länge man inte trampar på någon annans frihet och säkerhet. Du får också gärna tycka vad du vill, men jag kan säga att jag tar mer åt för dem som kommer hit och 'pass judgement' istället för dem som diskuterar idèer på ett roligt och ibland ironiskt sett.
Jag håller med Hajpojken. Det är ett SKÄMT att folk nu ska klanka ner på vad faan man än tar upp här inne! Som sagt, det här var OCKSÅ ett SURFRELATERAT inlägg!!! Många surfare röker på, det är ett faktum. Sen att jag drar ett Hassan-skämt fattar bara de som lyssnat på Hassan.
Snälla Mats Walstedt, det är dina kommentarer som inte passar här inne. Det här forumet är format vid det här laget och den prägel det fått är bara att acceptera. Slappna av och häng med i leken ist.
All good. Jag köper det ni säger, även om vi verkar se på saken på olika sätt.
Liinus du verkar ha helt rätt, detta forum är minst sagt format till vad det är redan och det verkar inte vara värt att försöka ändra på det. Jag har sagt vad jag tycker och ni vad ni tycker, vem som sen "vinner" diskutionen är ju ganska tydligt. Grattis
Liinus du verkar ha helt rätt, detta forum är minst sagt format till vad det är redan och det verkar inte vara värt att försöka ändra på det. Jag har sagt vad jag tycker och ni vad ni tycker, vem som sen "vinner" diskutionen är ju ganska tydligt. Grattis
Du skulle ju kunna göra ett försök till att posta en ny tråd med eget valt ämne....
Du skulle ju kunna göra ett försök till att posta en ny tråd med eget valt ämne....
fast tänk ett tag på det först.... så att det inte blir lika tort som dina tidigare tre trådar du skrivit här.... blev lite besviken när jag via din profil kollade forumtrådar du deltagit i.... hur mat och boendepriser är på fuerte... åka ut i nån jävla kajak i nån jävla bäck i Uppsala, och om det finns några surfare i nämnda stad som ville bli polare.... pga att du var trött på att se fulla studenter...
inte speciellt mycket surfning enligt min åsikt....
Jag kanske uttryckte mig oklart. Jag gav mig, jag gav er rätt, jag sa indÃrekt " skriv vad fan ni vill på ert forum, jag skall vända mig någon annanstans"
att du då ända har mage att kasta skit , det säger ju en del om nivån på diskutionen.
För övrigt så kan jag ju nämna att jag inte hänger här dagligen och därför missade röka/snus tråden och därför också ironin i denna tråd.
Jag kanske uttryckte mig oklart. Jag gav mig, jag gav er rätt, jag sa indÃrekt " skriv vad fan ni vill på ert forum, jag skall vända mig någon annanstans"
att du då ända har mage att kasta skit , det säger ju en del om nivån på diskutionen.
För övrigt så kan jag ju nämna att jag inte hänger här dagligen och därför missade röka/snus tråden och därför också ironin i denna tråd.
Tack för mig
jaja... have a nice life!
en sak att ta med dig ut i livet är att diskussion stavas med diskuSSion INTE diskution..
Ingen sprit eller röka här inte Om man bortser från att jag personligen inte behöver det för att vare sig surfa eller dansa, så är drogproblemen här på Hawaii stora nog utan att jag uppmuntrar andra till dumheterna.
Men röka morötter låter ganska lockande måste jag säga, men är allergisk mot morötter, någon som vet om jag kan röka dom om jag sitter med en adrenalinspruta i andra handen?
jacobemmanuel skrev: Ingen sprit eller röka här inte Om man bortser från att jag personligen inte behöver det för att vare sig surfa eller dansa, så är drogproblemen här på Hawaii stora nog utan att jag uppmuntrar andra till dumheterna.
Men röka morötter låter ganska lockande måste jag säga, men är allergisk mot morötter, någon som vet om jag kan röka dom om jag sitter med en adrenalinspruta i andra handen?
aaassssh sa illa ar det val inte, ar ju som en gammal sliten sondags kvall hemma i angelholm...
snusar 24/7 med kaffe koppen i handen. Röker vid tillfälle o ja inte kör får långt, dricker vin när ja känner suget..
Om inte själen är glad är inte kroppen glad
eeeeeeeeeeeeeeeeee speeeedddddddd triipppppppppp mushhhhhhhhh herioonnnnnnnnnn Kaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttt .surfing is a body mo0ve3ment drugs don´t help.