Facebook data

1
Vinter på Taigan,,,,,
#56121 Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jo, om ni undra vad vi på Taigan gör när Havet har frysit så,,,Jag kör tävlingar med Gammskotra i Burkacuppen. Här kommer en film där jag deltar med 2st skotrar.Skoter 1 är en Arctic Eltigre -80 som jag kör i klass Vattenkylt. Skoter nr 2 är en Yamaha STX -77 440 som jag kör i klass Fläkt Veteran. 01,34 Jag losar 16/delen i Fläkt Veteran. (fjollig start) 02,09 Skidres i Klass Vattenkylt. 03,42 Min skoter i Vattenkylt i närbild. 04,10 Närbild på min skoter i Fläkt veteran. Kolla även in Länk där eran hjälte gör ett rekordeligt skidres,, race.ulkhyvlers.net/skoter/090221/44.html

Logga in för att svara
#56122 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ojsan, jag kanske borde,,, klistrat in ,,länk,,, vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=52905998

Logga in för att svara
#56126 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

hehehe... var det du som drog upp på bakhjulet eller!!??

På västkusten har vi inga skotrar, dom har inte kommit så långt ner ännu, spark hade vi mycket förr men det sparkas mindre nu... med växthuseffekten..

jo att e.. det vi gör istället är att sätta smatterband på cyklarna och rullar nerför en brant backe!!!

Logga in för att svara
#56675 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Lördagen veteran skoter rejs,,,gick inte så bra,,,, blåste motorn redan innan start,,, förmodligen så,,,kommer det kosta mig ca 8k.) Har inte öppnat motorn änn. Då jag tänkte supa till,,,men istället legat i soffan i nån slags koma. I halv vaket tillstånd så har jag tittat på 2st säsonger Jake 2,0 under dom senaste 24 tim. Varför stack jag inte och surfade denna vinter som jag tänkte,,,,, Varför ville jag rejsa skoter ännu en vinter,,,(som jag påstätt att jag ska sluta med,,,,) Faaaaaaaaaaaaaan

Logga in för att svara
#56676 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

men nu är det kanske slut på skoter rejsandet va!!!

när motorn är blåst åt pipsvängen!!

skillnaden mellan surf o rejs är att i surf vill man ha blåst men i rejs vill man inte att motorn ska bli blåst

men en likhet till katolisismen är också på sin plats... för där är det många som är total blåsta!!

moo uuuuuuuu hahaha hehehe..... hehehe.....

Logga in för att svara
#56683 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Heheheeh,,,så blåst är jag inte,,, Vi tävlar i flera klasser,,, Men, man börjar bli lite less. Ställer nog in nästa helg,,,Men, då nästa, då djävlar,,,

Logga in för att svara
#56684 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
Men, då nästa, då djävlar,,,

det DÄR ÄR JÄVLIGT bosy talk!!! Järnviljan och jävlaridinmamman som BOS representerar!!

Logga in för att svara
#56686 Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
men nu är det kanske slut på skoter rejsandet va!!!

när motorn är blåst åt pipsvängen!!

skillnaden mellan surf o rejs är att i surf vill man ha blåst men i rejs vill man inte att motorn ska bli blåst

men en likhet till katolisismen är också på sin plats... för där är det många som är total blåsta!!

moo uuuuuuuu hahaha hehehe..... hehehe.....
Öhh, Om jag ska gå med i Bos,,, Så inte faan lägger jag av med nått jag påbörjat,, ellller. Men, det är klart att om Gudfadern vill såå,,,Ps, jag har oxså tittat på Jake2,0 nonstop,,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!