|
#56121 |
Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Jo, om ni undra vad vi på Taigan gör när Havet har frysit så,,,Jag kör tävlingar med Gammskotra i Burkacuppen. Här kommer en film där jag deltar med 2st skotrar.Skoter 1 är en Arctic Eltigre -80 som jag kör i klass Vattenkylt. Skoter nr 2 är en Yamaha STX -77 440 som jag kör i klass Fläkt Veteran. 01,34 Jag losar 16/delen i Fläkt Veteran. (fjollig start) 02,09 Skidres i Klass Vattenkylt. 03,42 Min skoter i Vattenkylt i närbild. 04,10 Närbild på min skoter i Fläkt veteran. Kolla även in Länk där eran hjälte gör ett rekordeligt skidres,, race.ulkhyvlers.net/skoter/090221/44.html
|
|
|
|
|
#56122 |
Svar: Vinter på Taigan,,,,, 16 år, 2 månader sen |
|
|
|
|
|
#56126 |
Stoke: -234 |
|
hehehe... var det du som drog upp på bakhjulet eller!!??
På västkusten har vi inga skotrar, dom har inte kommit så långt ner ännu, spark hade vi mycket förr men det sparkas mindre nu... med växthuseffekten..
jo att e.. det vi gör istället är att sätta smatterband på cyklarna och rullar nerför en brant backe!!! 
|
|
|
|
|
#56675 |
|
Lördagen veteran skoter rejs,,,gick inte så bra,,,,  blåste motorn redan innan start,,,  förmodligen så,,,kommer det kosta mig ca 8k.) Har inte öppnat motorn änn. Då jag tänkte supa till,,,men istället legat i soffan i nån slags koma. I halv vaket tillstånd så har jag tittat på 2st säsonger Jake 2,0 under dom senaste 24 tim. Varför stack jag inte och surfade denna vinter som jag tänkte,,,,,  Varför ville jag rejsa skoter ännu en vinter,,,(som jag påstätt att jag ska sluta med,,,,) Faaaaaaaaaaaaaan 
|
|
|
|
|
#56676 |
|
|
|
|
|
#56683 |
|
Heheheeh,,,så blåst är jag inte,,,  Vi tävlar i flera klasser,,,  Men, man börjar bli lite less. Ställer nog in nästa helg,,,Men, då nästa, då djävlar,,, 
|
|
|
|
|
#56684 |
|
|
|
|
|
#56686 |
|
sverre skrev:
men nu är det kanske slut på skoter rejsandet va!!!
när motorn är blåst åt pipsvängen!!
skillnaden mellan surf o rejs är att i surf vill man ha blåst men i rejs vill man inte att motorn ska bli blåst
men en likhet till katolisismen är också på sin plats... för där är det många som är total blåsta!!
moo uuuuuuuu hahaha hehehe..... hehehe.....  Öhh, Om jag ska gå med i Bos,,, Så inte faan lägger jag av med nått jag påbörjat,, ellller.  Men, det är klart att om Gudfadern vill såå,,,Ps, jag har oxså tittat på Jake2,0 nonstop,, 
|
|
|
|
|