Facebook data

1
Våtdräkt till Australien?
#5618 Våtdräkt till Australien? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Hannah
graphgraph

Jag åker till Sydney i februari och planerar att stanna där iaf fram tills i höst, min fråga är då om det är någon ide att släpa med min 4/3 våtdräkt eller kommer den vara för varm under deras vinter?
Bräda har jag tänkt att köpa en där istället för att ta med, men våtdräkt är ju ändå inte så otympligt att ta med..

Logga in för att svara
#5619 Svar: Våtdräkt till Australien? 18 år, 4 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

hej.
det ar kallt under vintern i sydney, ta med dig 4/3an. annars kan du alltid kopa pa plats...

Logga in för att svara
#5620 Svar: Våtdräkt till Australien? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

adam gbg
graphgraph

If it's not a hassle to have in your baggage, u may as well take it. For me it gets too cold for shorts in winter and u can always flush in a bit of water if u get warm.

Logga in för att svara
#5633 Svar: Våtdräkt till Australien? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

det racker med en bra 3.2a,kop en billig pa plats. Battre o biligare drakter an hemma.... min asikt

Logga in för att svara
#5656 Svar: Våtdräkt till Australien? 18 år, 4 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

håller med föregående talare. Funderar du på o ta med en 4/3a så gissar jag att du inte har en 3/2a vilket är bra att ha i sortimentet:side: Och också det ända du behöver om du inte ska ner till södra Australien där det nog kan va skönt me en 4/3a. Köpte själv en billig springsuit när jag var i Sydney och det klarade jag mig på även om det var lite kallt.
Men som sagt, har du plats i väskan och inte funderar på att köpa på dig en massa under din vistelse down there så ta med den!
Ha de najs där nere!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!