Facebook data

1
Super classic Torö
#5622 Super classic Torö 18 år, 4 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Stort, stökigt, kallt....mmmmm, precis som jag vill ha det. 8-10 tappra krigare kämpade i shoredumpet. De flesta la av efter ett sneaker "monster set" som bytte allt vatten i dräkten 5 ggr. Låt oss kalla det Saddams sista suck. Ser framemot morningsession och ett nytt blåsväder på nyårsdagen. Om man skall summera året på Torö blir det VG ffa pga den extremt milda hösten. Gott nytt år på Er alla dårar.

Logga in för att svara
#5625 Svar: Super classic Torö 18 år, 4 månader sen  

Johan

Ja håller med, varmt var det inte idag. Redig kraft i vågorna och bra size på seten, skön stämning i vattnet trots allt och det var ju definitivt skönt att inte vara ensam på beachen idag... Mäktigt att se de stora seten bryta 50 meter utanför lineup... Morgonsessionen kan nog bli hur fin som helst för de som orkar upp och inte ska ställa till med kalas och laga mat till aftonens fest. Hoppas ni som åker ut får fina vågor, skriv o berätta!

Logga in för att svara
#5626 Svar: Super classic Torö 18 år, 4 månader sen  

Jörgen Lindqvist

Kul att ni är så positiva. Själv tycker jag det, tyvärr, var en av de sämre dagarna på höstterminen. Inga face alls att surfa på, det var ju inte direkt ngn som surfade speciellt mkt....
Men, som sagt, hösten har varit bra. Många bra sessions och jag tror också att tidig nyårsaftonsmorgon kan bli grym. Har dock inte riktigt tid, eller, min tid var i dag.

Logga in för att svara
#5632 Svar: Super classic Torö 18 år, 4 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Jag va nere o titta bara kom alldeles för sent det börjande bli dunkelt när vi kom ut då mötte vi en kille me hockey hjälm det tamefan det ballaste jag sett han ska ha Credd! Va tror ni om tidigt imorgon bitti?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!