Facebook data

1
Surfspots
#56404 Surfspots 16 år, 2 månader sen  

Adde

Tjenare, jag är en ny surfare (som precis har blivit biten tack vare en resa:D).
Men i allafall jag undrar om ni har några tips till bra surfspots förrutom torö som jag känner till utan mer i östergötland.Jag har inte egen bil (är inte så pass gammal) så farsan har inte lust att skjutsa runt mej varranan helg flera mil utan jag tänkte om ni viste om det fanns något mer i närheten där jag bor:P
Jag bor i motala
Tacksam för svar:)

Logga in för att svara
#56405 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

"outa inte spots"

Logga in för att svara
#56406 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen  

Adde

vaXD?

Logga in för att svara
#56407 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

du blir dödad då...
då kommer BOS å rycker ur dig inälvorna ur rumphålet och friterar dem med olivolja å bearnaisesås.
Medans du fortfarande lever!!!!!
nä men seriöst; om du kommer te västan så e de bara å höra av dig så får du lite locations me bra surf

Logga in för att svara
#56408 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen  

Adde

hehe, okej:P
Okej nice men då hörs vi väl nån dag;)

Logga in för att svara
#56411 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

skrev i din gästbok lite som du kan kolla upp

Logga in för att svara
#56413 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Stefan
graphgraph

Motala - då har du ju Varamon... Sydvästvindar på +12 m/s så kan du surfa (mer eller mindre bra, oftast mindre bra)... kan tänka mig att det finns några andra bryt kring Motala också, men Varamon är ju lättåtkomlig. Vättern är alltså närmast men funkar bara ibland. Annars får du väl åka till kusten. Just Östgötakusten är ju mycket skärgård. Det ryktas om några enstaka bryt, men inget jag kollat upp.

/Stefan

Logga in för att svara
#56422 Svar: Surfspots 16 år, 2 månader sen  

Adde

Tack! Aa varamon har jag ju såklart kolla men det gynnar främst vindsurfare.Men har jag tur så kan jag få ett par dagar i sommar i varamon men sedan på hösten har jag ingen kolla på men då borde de ju vara bättre lr men tanka på att vädret är"sämre" men tack för tipset:)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!